Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Sitter og ser litt på selskapsspresentasjonen og lurer på hvem disse eksterne partnerne (i flertall) kan være?

3 Likes

Roche & Bayer.

5 Likes

Virker som de fleste har relativt nøktern tro på forandringene ledelsen har gjort vil fortsette å gi god pasient innrullering på rundt 14.

Det vil bli uhyre spennende å se hva slags tall vi får servert ved Q1.

Jeg tror vi vil bli positivt overrasket spesielt på grunn av mindre konkurranse i de kliniske studiene. Jeg fant ca 20 sites som har vært i direkte konkurranse med betalutin.
–>parsaclisib -->Tazemetostat EZH2m. Disse to studiene er ferdig med rekrutteringen.

6 Likes

Et annet aspekt er jo også at kliniske studier som gjennomføres i samme land, og samme byer, også fører til konkurranse om pasientene.

At den globale TIDAL-studien til Mei Pharma et avsluttet, tror jeg derfor vil gjøre det enklere for Nano å rekruttere pasienter, selvom de ikke har rekruttert fra samme sites, har de hatt tilstedeværelse i samme regioner.

5 Likes

Da kan vi slenge på [quote=“Pk2k, post:4866, topic:23775”]

Umbralisib - TG Therapeutics – 5.februar 2021 > Godkjent i 4linje. → Ikke funnet noen lokasjoner som konkurrerer med betalutin.
[/quote]

Fant ingen klinikker som de var i direkt konkuranse med, altså samme hus. TG kjørte studien sin i US only.

Søknadsfristen har nå gått ut og disse stillingene er sikkert (snart) besatte (hvis man klikker på linkene):

1 Like

10 dager igjen til Q1.
Ser over hva som er lovet i Q4 og konkluderer, for min del, med at data og beslutninger på hva som skal skje videre med Archer-1 og DLBCL er mye mer interessant enn om de har rekruttert 15 eller 20 siste kvartal.

I Q4 rapporten loves det data i løpet av 1H fra begge de to studiene:

Her er dataene klare x antall dager etter siste dose satt uansett om de vil eller ikke så det skal ett jordskjelv til om de ikke skal levere på denne guidingen. De har 14 dager på seg nå (edit: pluss en mnd :man_facepalming:).

Spennende om de bruker readoutene fra disse to som haussemat i forkant av Q1 for å kjøre stemningen opp igjen. Hvis de da kan slå i bordet med god rekruttering så har de spilt kortene riktig igjen.

Jeg mener det ser ut som en god tid å ta en sjanse på Nano nå.

22 Likes

Forstår ikke… de har vel resten av mai og juni på seg for å rekke guiding H1’2021 ?

Ja selvfølgelig, gikk litt fort i svingen der med fingertellingen. Korrigerer til 1 mnd og 14 dager :laughing:
Er fremdeles dette som er mest interessant av kommende nyheter (rekruttering vs studiedata)

1 Like

Fort gjort at alt kommer samtidig 26. mai! Men hadde vært fint å få spredd triggerne litt utover;)

1 Like

Skal også bli litt greit å bli kjent med den nye CEO også :slight_smile:

Vi har hatt " Happy Costa" tight b…Tone, Bravo Champagne og sist men ikke minst Lars (troverdigheten selv) Nieba , til å styre skuta. Nieba kunne for min del fortsatt, men gjør nok en vel så god jobb der han er nå som CTO.

Spennende tider for Nano nå fremover.

5 Likes

Dersom både rekruttering og begge readouts er av positiv art så håper jeg også at de sprer det litt utover. På tide at vi kan få flere godmeldinger på rad nå i stedet for Godmelding—>Emi.

3 Likes

Blir ingen emi før readout ref forrige emi, lasta på :wink:

4 Likes

Jeg må si at jeg kjenner på en NANO-kribling som jeg ikke har hatt siden før den famøse Luganoskrellen. Håper på redemption!

17 Likes

Dette er en kribling jeg tror mange kjenner på. Ved fortsatt gode rekruteringstall for Q1, så kan dette bli meget nice😎

2 Likes

Ja, Uredd1 skrev jo nesten en roman, “Siste tog til Lugano” i forkant av dette.

2 Likes

Tenker at noen som kjenner kallet bør skape en oppfølger :joy:
Snart tid for noen nye videoer også.

Covid på retur, samfunnet på vei tilbake til normalen etter Fauci har holdt verden i varetekt.
Nano på oppløpet… kan bli Champagne-problems på sensommeren her folkens.
Very very soon :grimacing::grimacing:

3 Likes

Dersom ikke Archer-tallene (Og forsåvidt dlbcl) slippes ifbm Q1 er jeg rimelig sikker på at de skal til Lugano – Redemption fra sist gang høres bra ut, @Savepig! :slight_smile:

3 Likes

Er vi? Garantert liksom? Da kjøper jeg mer.

  1. pcib og ulti opplevde økt rekruttering så da kommer ikke nano med en overraskelse tipper jeg :slight_smile:

  2. kursen er sterk og ser for meg den fortsetter. Men har en magefølelse at de slepper archer før Q. Så de kan snakke om den i detalj på Q🤩

6 Likes