Nå har vi til og med fått en higher low - så søtt! Utfordringen i NANOV er all den tilfeldige tradingen, som dominerer kursbildet på kort sikt. Må virkelig stålsette meg om jeg skal klare å følge investeringshypotesen om reprising ila 3-12 mnd. Det kommer til å bli volatilt, ikke som i 2016 tror jeg! Har holdt ut over 2 mnd nå
Regner med at vi passerer 27 i løpet av dagen i dag, og tester opp mot 28.5 - 29 mot slutten av uka. Vi var der for noen uker siden før gutta ville kjøre den litt ned igjen.
Kan være en veldig eksplosiv måned vi har i vente, både rent aksjeteknisk og ikke minst fundamentalt.
Dagens grønne candlestick er faktisk oppsiktsvekkende lang dagsvolumet tatt i betraktning. Nå må man kjøpe kursen langt opp selv på relativt lavt volum. Hittil i dag jaffal, så får vi se. Kan bli eksplosivt på kort sikt ja, ikke dette jeg trenger å stålsette meg for
Vi snakker 4,2 børsdager til Q1 Om den ikke begynte klatringen nå ville det vært lite tid igjen å gjøre det på.
Gjesp, bytt ut 2x,xx med 3x,xx så kan vi kalle det pent
Slipper vel ikke Archer i stilleperioden
Fordi?
A quiet period is a set amount of time in which a company’s management and marketing teams cannot share opinions or additional information about the firm
Gjelder også før earnings. For Nano sin del: to uker
Kan fint slippes i “stilleperioden” - du kan bare ikke forvente å få svar fra IR i den perioden.
Men tror ikke vi får noe nå for det kommer ifbm Lugano som LBA
Merk av datoene - først Q1 og deretter 9.6 Key dates - ICML
Tror ikke du har 100% forstått Quiet period
It is known.
Jeg ligger fortsatt med røde tall, såvidt under snittet mitt, men jøss… når så man dette sist i NANOV?
2016 ^^ Men da så det mye bedre ut
Ble et klart og tydelig break på 27 på flott volum. Noen får si fra hvis de spotter bevegelse på shortaktørene
Om de velger å vente med å presentere disse resultater til Lugano, så tolker i alle fall jeg det positivt. Ingen hensikt å vente til en slik presentasjon,. om man ikke har noe positivt å melde…
Abstract release i lugano not var det igjen? Flott dag mine damer og herrer:) håper at folk holder litt fastere grep på aksjene denne gangen. Kjedelig med disse nedturene etter oppgang.
Dager med tilsvarende stigning har gjerne langt over 1 Mill omsatte aksjer. Mens vi venter på Q1 blir d artig å se hva en skikkelig volumdag kan gjøre med kursen.
Edit: men helt enig solid volum på dag uten spesielle nyheter
Noe har de ihvertfall ventet på… for data har de fått for lenge siden. (ref. når vi fikk data for Cohort 1 etter siste doserte pas.) Skulle de være så heldige å komme igjennom nåløyet med en combo på ICML som er annethvert år så er vel kursen lagt