Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nå har vi til og med fått en higher low - så søtt! Utfordringen i NANOV er all den tilfeldige tradingen, som dominerer kursbildet på kort sikt. Må virkelig stålsette meg om jeg skal klare å følge investeringshypotesen om reprising ila 3-12 mnd. Det kommer til å bli volatilt, ikke som i 2016 tror jeg! Har holdt ut over 2 mnd nå :pray:

1 Like

Regner med at vi passerer 27 i løpet av dagen i dag, og tester opp mot 28.5 - 29 mot slutten av uka. Vi var der for noen uker siden før gutta ville kjøre den litt ned igjen.

Kan være en veldig eksplosiv måned vi har i vente, både rent aksjeteknisk og ikke minst fundamentalt.

2 Likes

Dagens grønne candlestick er faktisk oppsiktsvekkende lang dagsvolumet tatt i betraktning. Nå må man kjøpe kursen langt opp selv på relativt lavt volum. Hittil i dag jaffal, så får vi se. Kan bli eksplosivt på kort sikt ja, ikke dette jeg trenger å stålsette meg for :rofl:

2 Likes

Vi snakker 4,2 børsdager til Q1 :slight_smile: Om den ikke begynte klatringen nå ville det vært lite tid igjen å gjøre det på.

1 Like

Pent

4 Likes

Gjesp, bytt ut 2x,xx med 3x,xx så kan vi kalle det pent :slight_smile:

1 Like

Slipper vel ikke Archer i stilleperioden

Fordi?

A quiet period is a set amount of time in which a company’s management and marketing teams cannot share opinions or additional information about the firm

Gjelder også før earnings. For Nano sin del: to uker

Kan fint slippes i “stilleperioden” - du kan bare ikke forvente å få svar fra IR i den perioden.
Men tror ikke vi får noe nå for det kommer ifbm Lugano som LBA :yum: :crossed_fingers:

Merk av datoene - først Q1 og deretter 9.6 :slight_smile: Key dates - ICML

Tror ikke du har 100% forstått Quiet period :wink:

2 Likes

It is known.

Jeg ligger fortsatt med røde tall, såvidt under snittet mitt, men jøss… når så man dette sist i NANOV?

2 Likes

2016 ^^ Men da så det mye bedre ut :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ble et klart og tydelig break på 27 på flott volum. Noen får si fra hvis de spotter bevegelse på shortaktørene :wink:

1 Like

Om de velger å vente med å presentere disse resultater til Lugano, så tolker i alle fall jeg det positivt. Ingen hensikt å vente til en slik presentasjon,. om man ikke har noe positivt å melde…

3 Likes

Abstract release i lugano not var det igjen? Flott dag mine damer og herrer:) håper at folk holder litt fastere grep på aksjene denne gangen. Kjedelig med disse nedturene etter oppgang.

1 Like

Dager med tilsvarende stigning har gjerne langt over 1 Mill omsatte aksjer. Mens vi venter på Q1 blir d artig å se hva en skikkelig volumdag kan gjøre med kursen.
Edit: men helt enig solid volum på dag uten spesielle nyheter

2 Likes

Noe har de ihvertfall ventet på… for data har de fått for lenge siden. (ref. når vi fikk data for Cohort 1 etter siste doserte pas.) Skulle de være så heldige å komme igjennom nåløyet med en combo på ICML som er annethvert år så er vel kursen lagt :slight_smile:

2 Likes