Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

hvis dette sentimentet holder seg og de viser fremgang neste kvartalspres så blir det vind i seila. Hiv og hoi!

4 Likes

Oljeservice opp 20 % i USA nå, med lokale BDRILL opp 58 %.
Nå skal sektorrotasjonen teknologi ut / syklisk inn først race fra seg, så får vi se hva investorene egentlig tenker om farma / helse.

Dette er en sektor på linje med tech som var vært en yndet havn med usikre tider foran seg i de fleste andre sektorer.
Er nok en del momentum-aktører som snur seg 180 grader nå, vi får se hvor lang tid de bruker på å vekte ned farma, inkl NANO. Et overbevisende team på Q3 som sikter seg inn på en read out i 2021 vil være som fluepapir på biotek-investorer.

6 Likes

På OB er entusiasmen størst hos shortpakket :joy: :joy:

Anticipated as one of the most promising areas of cancer research, immunotherapy is commanding attention and strengthening hope as the front runner in
cancer therapeutics. In particular, radioimmunotherapy—the combination of immunotherapy and radiation therapy—is hailed as a breakthrough treatment for cancers
such as non-Hodgkin lymphoma. Not surprisingly, this field is generating excitement, as well as many questions, as it rapidly advances clinically and commercially

10 Likes

Er det noe jeg/vi ikke forstår her? Betalutin funker, kombo med rituximab ser ut til å kunne funke svært godt, Humalutin, Alpha37 med noe av det beste Dahle har sett, lite mas for pasienter å gjennomføre, lite bivirkninger, og dette i en av de eldste pasientgruppene mtp konkurrenter… Jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere ønsker å prøve denne medisinen? Spesielt når alternativene ikke er bedre…

4 Likes

Muligens de eldre er redde for og prøve noe nytt ?

Er bare å prøve selv å bli pasient så skjønner du.
Prøv å google f.eks. non hodgkin’s lymphoma clinical trials eller andre tilsvarende søk hvor du ikke inkluderer ordene Nordic Nanovector, Betalutin, Lymrit etc etc. (Altså ingen av de ordene du kun kjenner til om du kjenner godt til Nano…)

Svaret er dessverre at Nano er E-L-E-N-D-I-G-E på å få ut informasjonen til de som trenger det - pasientene.
Er bombesikker på at samtlige(!) som er rekruttert har blitt det via sin behandlende lege på sykehus som gjennomfører studiet. Og med 94 sites så blir det ikke så mange kandidater fordi kriteriene er snevre (etter hva de selv opplyser) selv om det finnes mange som det kan passe for rundt om i landene hvor mulighetene for deltakelse er tilstede.

Med det vanvittige pengeforbruket Nano presterer å opprettholde er det rett og slett utrolig at de ikke har sett verdien av å bruke noen tusenlapper på en rekrutteringssite og kjørt den opp og frem på google ads.
De kunne faktisk brukt millioner av kroner på det og om det bare hadde kunne redusert tiden på studiet med noen dager hadde vi fått godt betalt for det slik de brenner penger.
Når jeg googler nå får jeg Kymirah siter så det holder øverst på søkersultatene (og jeg googler fra innenifra USA…) .

13 Likes

Send en Mail til marlene om dette

4 Likes

Tenkte det samme, mulig noen kunne påta seg og stille spørsmålet på q3 ?

1 Like

Svaret kan jo også være( kortene tett inntil brystet) Nei, publisitet kan umulig være skadelig. Den gjenstår å se hvor smart ledelsen er og at di tar kvalitetssikringen på høyeste prioritet.

2 Likes

Bra poeng, og heldigvis adresserte Nieba dette selv på Radium podkasten i september.

Han sa det rett ut; hvordan skulle jeg kunne ha hjulpet min mor med å finne behandling hvis hun plutselig ble syk? (Han tok da utgangpunkt i hva som gjelder for Hvermansen, slik som i dette innlegget.)

Så dette er på agendaen, men om det går raskt nok kan man sikkert adresse på callen.

7 Likes

Tar NANO snart rekorden for lengst sittende “interim” CEO? Begynner å bli en ganske lang periode Nieba har hatt posten nå.

Noen tanker?

3 Likes

Fersk artikkel fra bl.a. NANO gjengen om at cd37 ikke fungerer godt mot AML, men det er jo hverken noen god eller dårlig nyhet for NANO, all den tid det ikke påvirker eksisterende pipeline. Uansett interessant lesning.

The Transmembrane Protein CD37 Is Not a Promising Therapeutic Target in Acute Myeloid Leukaemia

https://ashpublications.org/blood/article/136/Supplement%201/26/473407/The-Transmembrane-Protein-CD37-Is-Not-a-Promising

2 Likes

Tror Steve Jobs satt litt lengre…

1 Like

Vi har snakket om dette før, men jeg er mer bekymret for hvordan koronaen påvirker utprøvingen av Betalutin siden kronatallene i hele den vestlige verden har nær eksplodert den siste måneden. Kapasitet blant personell og aktuelle lokaler blir vel påvirket - sikkert varierende fra land til land.
Men som vi har sett; prognosene for snarlig vaksinasjoner er også blitt bedre de siste dagene.

1 Like

Ser at Fjarde AP-fonden har komt inn på listene igjen med 700k aksjer. 300k mindre enn etter emisjon.

Dagen i dag begynte bra, men så oppdager samarbeidskameratene d og kveler oppgangen umiddelbart.
Nå krysser jeg armer og bein for at selskapet har noe snadder å melde før 19 nov så shorterne virkelig får hastverk, men d er vel å tro på julenissen i denne førjulstiden.
Skulle ønske d var masse smarte investorer der ute som skjønner potensialet og napper vekk aksjer jevnt og trutt når kursen presses ned.
Jeg handler i alle fall “litt” nå og da når lommeboka sier kjøp :slightly_smiling_face:, men ser ut for at jeg er sørgelig alene :cry:

2 Likes

Vi er nok mange som tenker på samme måte som deg her Tixis. Sitter dønn rolig og gleder meg til den dagen hvor selskapet melder PARTNER eller noe i den duren :slight_smile: Da skjer det noe med kursen…!!

2 Likes

Har ikke fulgt med på en stund, men når forventer Nano å kunne komme på markedet med Betalutin?

1 Like

– Target 3-month top-line data in H2’2021 (despite COVID-19)
– Paves the way for a planned regulatory filing with Betalutin®

5 Likes

Nederland har nå godkjent de nye kriteriene - https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/NL

Sverige :white_check_mark:
England :white_check_mark:
Tsjekkia :white_check_mark:
Irland :white_check_mark:
Belgia :white_check_mark:
Nederland :white_check_mark:
Tyskland :white_check_mark: Foreløpig vet jeg ikke om de har sites i tyskland :confused: har sendt mail til GoodWork Malene men, stille perioden lagger.

31 Likes