Går det plutselig veien nå?
Ja, det hadde jo vært hyggelig. Men hver dag som går nærmer vi oss godkjenning av Betalutin. Mye positivt som kan skje de kommende 12 månedene.
… og enda en…
De har faktisk 3 stillinger ute:
Videre ser det ut til at de er åpne for å ansette de rette kandidatene på følgende områder:
Litt spesielt med tanke på at de nettopp har/er i ferd med å slanke organisasjonen, men det er mulig dette har stått lenge, og ikke er oppdatert. Det kan kanskje noen observante tekinvestorer svare bedre på enn meg
Nå nærmer Q3 seg. Hva kan vi håpe på av nyheter ?
Det virker som implementeringen av nye inklusjonskriterier går tilnærmelsesvis som guidet. Ferdig i løpet av november.
Det er opplyst at rekrutteringen kan starte umiddelbart etter godkjent endring av protokoll.
Kan det tenkes at de har klart å innrullere noen pasienter etter gammel protokoll og noen få allerede etter ny protokoll ?
Mitt håp er at de overrasker på den positive siden med 6-8 nye pasienter innrullert.
Det vil i tilfelle være en god vitamin innsprøytning for kursen.
Nordic Nanovector ASA: Invitation to Q3 2020 Results Presentation and Webcast
Ser frem mot q3 og litt oppdàtering fra nano. Håper jo på noe positivt i forhold til nye rkruterings kriterier , men så er det jo det da at man har blitt skufet over fremdrift så mange ganger så håpet på noe positivt er vagt. Lykke til alle sammen
Nordic Nanovector to Present at Upcoming Jefferies Virtual London Healthcare Conference
Jeg tenker at Nieba ikke har lyst til å stå på Jeffries (vise seg) uten å ha det minste “good news”.
Dette er nyheter som vi får på Q3 først og så på Jeffries senere samme dag.
Hva slags nyheter er det minste han kan komme med ?
Jeg har tro på flere nye rekrutteringer i land som følge av endrede inklusjons kriterier.
Hva tenker menigheten ?
Jeg tenker at det er standard å møte på investorkonferanser uten å melde noe nytt.
Men Q3-tall kommer tidligere på dagen. Kan komme en liten oppdatering på rekruttering i de tre studiene som snegler avgårde…
Markedet kommer, uanset melding, til at reagere i den ene eller anden retning; der er efterhånden mange øjne, der følger udviklingen med stigende forventninger.
Ja da bærer d vel nedover mot 10 tallet da hvis vi skal forvente samme trøstesløse utvikling som for de fleste andre Q siden 2016/17
Bare vi holder hodet over vannet til vaksineringen er i full gang så går dette bra.
Har null forhåpninger til Q3 og Q4 med unntak av endrede inklusjonskriterier - noe som i seg selv vil være en bragd. Sett i lys av at alle nasjonale instanser rundt om i verden “kun” jobber med Covid medisin/vaksine.
Dette er priset inn tror jeg. Derfor stiger også NANO på håp om vaksine.
Men jeg synes d er veldig svakt at de ikke har klart og rekruttere ferdig Archer-1 kohort 2 når Kolstad stod på pres i Nov 2018 stod og sa at pasienter stod i kø for å bli med på studien.
De har, slik jeg forstår, rekruttert 4 og mangler 2. Må da være 2 som sogner til 95 sites og som ønsker behandling med denne komboen uavhengig av Covid-19 eller ei.
Synes d er veldig rart
Tixis, tror du børsens reaksjon på en q-presentasjon denne gang blir bedre? Vi lærer aldri, gjør vi det?
Enig! burde vært done for lenge siden. Men nå er det bare 6 siter i Archer-1 37-07 studien.
Den ble bedre på PCIB sin, så det er mulig.
LP, nei lite trolig
Men så er d dette med d lille håpet da
A; Ok var ikke klar over at d bare var 6 siter, men synes d er rart alikevel