Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

21 Likes

Går det plutselig veien nå?:grin:

8 Likes

Ja, det hadde jo vært hyggelig. Men hver dag som går nærmer vi oss godkjenning av Betalutin. Mye positivt som kan skje de kommende 12 månedene.

5 Likes

… og enda en…

5 Likes

De har faktisk 3 stillinger ute:

Videre ser det ut til at de er åpne for å ansette de rette kandidatene på følgende områder:

Litt spesielt med tanke på at de nettopp har/er i ferd med å slanke organisasjonen, men det er mulig dette har stått lenge, og ikke er oppdatert. Det kan kanskje noen observante tekinvestorer svare bedre på enn meg :blush:

9 Likes

image
image

World_ADC_Europe_2021_Digital_Event_Guide_02.11.pdf (9,3 MB)

29 Likes

Nå nærmer Q3 seg. Hva kan vi håpe på av nyheter ?
Det virker som implementeringen av nye inklusjonskriterier går tilnærmelsesvis som guidet. Ferdig i løpet av november.
Det er opplyst at rekrutteringen kan starte umiddelbart etter godkjent endring av protokoll.
Kan det tenkes at de har klart å innrullere noen pasienter etter gammel protokoll og noen få allerede etter ny protokoll ?
Mitt håp er at de overrasker på den positive siden med 6-8 nye pasienter innrullert.
Det vil i tilfelle være en god vitamin innsprøytning for kursen.

4 Likes

Nordic Nanovector ASA: Invitation to Q3 2020 Results Presentation and Webcast

3 Likes

Ser frem mot q3 og litt oppdàtering fra nano. Håper jo på noe positivt i forhold til nye rkruterings kriterier , men så er det jo det da at man har blitt skufet over fremdrift så mange ganger så håpet på noe positivt er vagt. Lykke til alle sammen

4 Likes

Nordic Nanovector to Present at Upcoming Jefferies Virtual London Healthcare Conference

18 Likes

Jeg tenker at Nieba ikke har lyst til å stå på Jeffries (vise seg) uten å ha det minste “good news”.

Dette er nyheter som vi får på Q3 først og så på Jeffries senere samme dag.

Hva slags nyheter er det minste han kan komme med ?

Jeg har tro på flere nye rekrutteringer i land som følge av endrede inklusjons kriterier.

Hva tenker menigheten ?

1 Like

Jeg tenker at det er standard å møte på investorkonferanser uten å melde noe nytt.

Men Q3-tall kommer tidligere på dagen. Kan komme en liten oppdatering på rekruttering i de tre studiene som snegler avgårde…

5 Likes

Markedet kommer, uanset melding, til at reagere i den ene eller anden retning; der er efterhånden mange øjne, der følger udviklingen med stigende forventninger.

2 Likes

Ja da bærer d vel nedover mot 10 tallet da hvis vi skal forvente samme trøstesløse utvikling som for de fleste andre Q siden 2016/17

2 Likes

Bare vi holder hodet over vannet til vaksineringen er i full gang så går dette bra.

Har null forhåpninger til Q3 og Q4 med unntak av endrede inklusjonskriterier - noe som i seg selv vil være en bragd. Sett i lys av at alle nasjonale instanser rundt om i verden “kun” jobber med Covid medisin/vaksine.

Dette er priset inn tror jeg. Derfor stiger også NANO på håp om vaksine.

1 Like

Men jeg synes d er veldig svakt at de ikke har klart og rekruttere ferdig Archer-1 kohort 2 når Kolstad stod på pres i Nov 2018 stod og sa at pasienter stod i kø for å bli med på studien.
De har, slik jeg forstår, rekruttert 4 og mangler 2. Må da være 2 som sogner til 95 sites og som ønsker behandling med denne komboen uavhengig av Covid-19 eller ei.
Synes d er veldig rart

4 Likes

Tixis, tror du børsens reaksjon på en q-presentasjon denne gang blir bedre? Vi lærer aldri, gjør vi det?

2 Likes

Enig! burde vært done for lenge siden. Men nå er det bare 6 siter i Archer-1 37-07 studien.

2 Likes

Den ble bedre på PCIB sin, så det er mulig.

5 Likes

LP, nei lite trolig
Men så er d dette med d lille håpet da :slightly_smiling_face:

A; Ok var ikke klar over at d bare var 6 siter, men synes d er rart alikevel