Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jeg blir ikke forundret om den dumper ned en siste gang på 10 tallet før nyttårsrakettene avfyres, samtidig er Nano såpass billig i mine øyne nå, at jeg kommer til å sitte over med min forholdsvis lille beholdning. Øker heller på etter Q presentasjonen, klok av skade :blush:

3 Likes

Targovax steg også 10 % på sin siste call.

De hadde klart å redusere cashburn ganske godt, og her kan også NANO skape gode vibber hvis de klarer å komme seg ned til 80 MNOK pr Q.

Vanskelig å si hva markedet forventer i rekrutteringen for kvartalet, men de fleste andre melder vel så og si bom stopp, så hvis NANO har klart 5 - 7 stk må vel det kunne sies å være på oppsiden av forventningene?

Vi har nok heller ikke full kontroll over hvor mange land som har inkludert nye kriterier, selv om det gjøres godt detektivarbeid på feltet fra flere skribenter. Hvis det viser seg at vi straks nærmer oss 24 land og med bekreftede innrulleringer i det siste som er gjort etter nye kriterier så kan vel kanskje noen også senke skuldrene et par hakk.

Read-out DLBCL før utgangen av H2 2020 er også guidet på, og de jobber med ansettelser ser vi på flere ulike kanaler, så det er nok ikke helt bekmørkt :wink:

7 Likes

Jeg har faktisk lagt ut 25% av beholdningen til salgs denne gangen.
Så hvis de blir solgt, så fyker sikkert kursen til værs :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

3 Likes

Tror det kan være mange som tenker som deg at denne gangen skal jeg selge ut endel i forkant. Da kan vi få effekten at stigningen før Q3 uteblir, og at det ikke er mange skuffede som dumper aksjene i etterkant da de allerede er solgt på forhånd. Og når alle som har vært lure denne gangen skal inn igjen er det få "billige " aksjer å få kjøpt.

Som alltid er det 50/50 sjanse, enten vinner du eller så taper du.

Gru gleder meg litt til torsdag.

4 Likes

Nordic Nanovector will present at the upcoming Jefferies Virtual London Healthcare Conference on Thursday, 19 November 2020. Interim CEO, Dr Lars Nieba will present a corporate overview via live webcast.

image

4 Likes

“The company presentation will be available on Nordic Nanovector’s Investors and Media page at the same time.”

Skulle tro at de vil melde noe her.

Tidligere har de aldri meldt noe nytt på disse konferansene, og presentasjonene har vel stort sett blitt lagt ut i etterkant.

Gjelder stilleperioden før kvartalsrapport om de har lina opp partner ? :sweat_smile:

Greit å vite hva en stilleperiode faktisk innebærer😉

Det betyr ikke at nyheter ikke vil bli meldt

For publicly-traded stocks, the four weeks before the close of a business quarter is also known as a quiet period. Here again, corporate insiders are forbidden to speak to the public about their business to avoid tipping certain analysts, journalists, investors, and portfolio managers to an unfair advantage – often to avoid the appearance of insider information, whether real or perceived.

1 Like

Derav “:sweat_smile::slight_smile:

1 Like

Har du fått solgt ? Så oppgangen kan starte

5 Likes

Nei, kursen må opp før jeg selger en andel, men blir nok ikke noe salg.
Like greit, omtrent hver gang jeg skal “gjøre noe lurt” så går det ikke helt etter planen for å si det sånn :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

2 Likes

Forventes det noe nytt i morgen el? Blir det som vanlig “Blodrødt for nano” i finansavisen?

2 Likes

Finansavisen kjører det samme med «blodrøde resultater for NANO»

2 Likes

Vaksinene gir håp nå. Om rekrutteringen fortsatt er litt treg pga viruset så tar vi vel dette fort inn når ting blir (normalt) igjen . Betalutin virker super bra det hvet vi jo .

1 Like

«Børstaper skuffer nok en gang»

2 Likes

“NANO blør penger”

2 Likes

Ingen nevneverdig oppgang før tall imorgen. Liker det bedre enn forventnings rush, større potensiale om det er noe positivt i emning slik som det er nå :fire:
blir nok medisin til slutt! :raised_hands:t3:

6 Likes

Det kommer ikke noe spesielt i morgen. «Ting tar tid og covid-19 påvirker oss stort»

3 Likes

Her en forskingsartikkel publiblisert for et par dager siden - tror ikke den er linket til eller kommentert her før.

2 Likes

Conclusion:
Our analysis does not show any correlation between tumor-absorbed doses and changes in FDG PET or ceCT parameters for the included lesions. The combination regimen, including cold antibodies, may be one of the factors precluding such a correlation. Increased intra-patient response with increased tumor-absorbed doses was observed for most patients, implying individual variations in radiation sensitivity or biology.

Om jeg forstod den konklusjonen riktig:
Dette kan kanskje være noe som forklarer hvorfor 15/40 er å foretrekke over 20/100… Altså, selv om absorberingen har vært høyere i tumorer til 20/100-dosen viser det ingen korrelasjon med høyere effekt og det spekuleres i at predoseringen forhindrer en slik korrelasjon…
For øvrig sies det vel at innen den enkelte pasient, så virker det mest der hvor absorberingen er høyest…

7 Likes