Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Spennende dager nå før Q1. Tipper vi skal opp 28-29 kr før vi tar helg. Hadde vært greit å la de short one bleed :grimacing: bare å peise på :+1:

4 Likes

Når man tidligere har vært med på 125 i kurs så er jo det selvfølgelig skuffende om det skulle makse ut der, men det er mye utvanning siden den tid. Personlig tror jeg opp mot 250 kan være realistisk ved ett bud på hele selskapet, hvis selskapet skal ta dette til markedet på egen hånd og bygge opp noe selv som de sa tidligere så kan vi nok se langt etter 250 - da blir det mer utvanning og veldig lang ventetid.

Nå har de vel antydet at det er mer aktuelt å lisensiere ut i enkelte områder og ha noe områder selv, det oppfatter jeg som en bra mellomløsning, da får man penger til å fortsette pipeline og bygge selskap. Helt klart det beste på lang sikt.

3 Likes

Jeg tror ikke ledelsen velger å ta Betalutin til markedet på egen hånd. Dagens ledelse har vært ute en vinterdag før og har god innsikt i hvordan et produkt kan kommersialiseres og hva dette koster. Ettersom ledelsen er opptatt av å øke aksjonærene sine verdier, så vil ledelsen gamnske sikkert velge en løsning som gjør det mulig å finansiere kommersialiseringen på samme tid som man ikke gir bort verdiene til eksterne aktører.

Jeg tror derfor at ledelsen vil lege en løsning der de lisensier ut Betalutin i visse geodrafiske områder og ta det til markedet på egen hånd i andre områder. Men på en slik måte at verdiene maksimeres for aksjonærene.

Så får vi se hva ledelsen kommer opp med. Men jeg frykter ikke for at denne investeringen ikke skal kaste kostelig av seg i årene som kommer.

3 Likes

Var vel ikke helt off denne?! :sunglasses: :laughing:

14 Likes

Dette er jo en meget god trigger, hvis denne holder kan det bli ekstremt kjøps signal, og ATH på 29.70kr da får Shorterene det usikkert…
Og vi får høyere volum en i går…
Spennende…

2 Likes

Shorterne i Nano shorter hele biotech i Europa. Tror ikke de sitter og følger med på Nano-caset så nært som oss. Blir fort feil om man tror de følger med på Q1-forventningene.

3 Likes

Hvis en short blir for stort tap så må de inn og dekke for dette. så de får beskjed…

image

Ikke uenig i det. Men nettopp derfor er det gode muligheter for at shorten blir liggende inne til over Q1. Og dersom ledelsen leverer varene på Q1, samtidig som shorten ikke er dekket inn, da vil jeg tro at alarmen går hos shorteren når kursen skyter opp på neste onsdag. Da vil de få utfordringer med å kjøpe 1,2 mill aksjer uten å presse kursen til himmels.

Nå ser vi at den siste halvtimen så har kursen begynt å røre på seg. Hvorvidt det kun skyldes FOMO effekt eller om shorterne er kommet på banen gjenstår å se. Jeg tror nok det primært er FOMO effekten som etterhvert begynner å gjøre seg gjeldende.

1 Like

Noen som tror vi får oppdateringer fra Archer1, og/ eller DLBCL onsdag?
Tidsmessig bør jo resultater foreligge. Husker de presenterte de første tre pasientene i Archer1 på kapitalmarkedsdag for et par år siden. Jeg minner om at de tre hadde 100% complete response.
Det gledes til onsdag. Jeg tror selskapet med ny CEO leverer over forventninger. Velger å sitte fullastet over Q1. God helg

1 Like

Når det gjelder kursestimat før Q1, var det DnB Markets som sist hadde 40 kr ved 45% LOA ?

Markedet virker å være risk-on. Tror ikke dette er spesifikt nano-drevet, noe som gir potensiale for en skikkelig rakett om noe nano-positivt dukker opp snart. Det er min teori

1 Like

Nesten garantert en søknad om presentasjon i lugano. Slipper de ikke gjennom der tror jeg de offentliggjør så fort de får beskjed.

De som har sendt inn søknad har vel fått svar på denne for ei stund sia?

Men har ikke lov til å offentliggjøre noe om deltakelse før 9. Juni

1 Like

All accepted abstracts will be included in the Abstract Book, supplement to “Hematological Oncology” (John Wiley and Sons, Inc.), published online on Wiley Online Library on June 9 (12:00 pm CEST). Prior to this date, submitted abstracts (except for Encore abstracts) must be treated as confidential by the 16-ICML Organizing Committee, Advisory Board, reviewers, as well as the first author, co-authors and research sponsors.

Edit:
May 3, 2021 Outcome notification to submitting/presenting authors

Om de har søkt deltagelse så fikk de svar 3. mai - dvs de var fristilt dersom de ikke fikk delta og jeg mener de i så måte, hadde vært pliktig til å varsle markedet med dataene om de hadde de.
At de sitter med data er jeg ganske sikker på for det er ingen grunn til at det skal gå så mange måneder lenger fra siste pas dosert til data foreligger ifht til foregående kohort.

Så kan man jo selv trekke en konklusjon :slight_smile:

2 Likes

For første gang på minst 12 mnd annonserer Nordic Nanovector kvartalspresentasjonen på LinkedIn. :astonished::astonished: Lagt ut i går :ok_hand:

Det ville jo vært veldig merkelig å gjøre hvis de visste at de kom til å bomme på guidingen… :thinking::thinking::sweat_smile::star_struck:

18 Likes

Nytter vel ikke be IR avkrefte om de ikke skal dit heller, det er vel TightLipsMalene som gjelder nå.

Håper selvsagt du har rett, men jeg tror ikke valg av infoplattformer blir styrt av resultatene fra kvartal til kvartal. Heretter vil de trolig bruke Linkedln uavhengig av gode/dårlig nyheter.

1 Like

Jeg tror ikke jeg hadde startet en mer fremoverlent annonsering av Q-rapport hvis man visste at man kom til å skuffe markedet. Da kunne man minst ventet til neste Q-rapport. Det er nå min oppfatning, men dette er selvsagt bare en liten detalj i det store bildet. :wink:

4 Likes

Den gangen de store selskapene gikk fra pressemedlinger på papir til faks og supplerte senere med mail osv. skjedde det ganske sikkert av helt andre grunner enn det du antyder.