Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

image

6 Likes

Er jo enig i logikken - og håper/tror det samme, men pinefull erfaring har lært meg dette: Guidingen gjelder til guidingen ikke gjelder lenger, dvs. “gammel” guiding kan gjentas på fredag, og endres på mandag, så det er ingen garantier.

1 Like

God sammenligning LinPiao, kan helt klart assosieres med det som diskuteres…

Tenker IR i nano liker å annonsere upcoming Q1 flere steder enn newsweb forså å ikke levere på det de skal, perfekt plan. Spesielt når de aldri har gjort det tidligere Q’s. For nå skal kursen gruses med GoodWorkMalene i spissen.

1 Like

Får selv ikke til å trekke andre konklusjoner enn at sannsynligheten er høy for at de har snudd rekrutteringen til PARADIGME.

3 Likes

Ikke uenig med deg, det jeg sier over er mer for et allmennt prinsipp å regne. Time will show.

1 Like

Status er enkel og grei:
Ny CEO har presentasjonen, drit kult. Håper han er full av tillit til case og rekrutteringen. :slight_smile:
De ønsker at så mange som mulig skal se presentasjonen, nøytralt/positivt.

Det er hva som kommer fram på presentasjonen og i rapporten som er viktig her for kursen. Et sted mellom 15 og 20 rekrutterte er bra, og bekrefter at de er on track. Over hadde vært spektakulært, og lavere tall ville vært skuffende.

Noe nytt om Archer-1 og Lymrit 37-05 er ønsket. Enten all info, eller i det minste forventningsbygging til når resultatene kommer, og hvor viktige/uviktige de blir for Nano sine valg framover.

Uansett, Nano selv vil jo ønske å presentere seg selv i beste lys, så her er det mer viktig hva som blir sagt enn akkurat hvordan det blir sagt. Blir dog kult å se nye CEO ta mikrofonen :slight_smile:

Håper inderlig at de klarer 18+, da er det ikke lenger tvil om at de får til Paradigme i år fra min side. :slight_smile:

1 Like

Poenget mitt var ikke at Linkedin er like epokegjørende som faksen eller mailen var i sin tid, men at justeringer av tekniske plattformer - enten det er et lite skritt eller noe større - historisk ikke blir styrt av innholdet som skal legges fram.

Om det kommer spm. om dette så er det bare å studere evt. ansiktsmimikk til det fulle :wink:

1 Like

Hehe, tror ikke det blir manko på tolkninger her inne :stuck_out_tongue: Lar dere stå for dem

Allikevel kan vi velge når de starter å benytte LinkedIn - la oss håpe det er fordi først Q flagget der på sett og vis innfrir :wink:

Kan vel henge sammen med ny CEO også.

3 Likes

Peter B: Why we not LinkedIn?
Malene B: Bekås åff silent period
Peter B: But ze LinkedIn doesnt make noice
Malene B: Ive sgu not thought åff that
Peter B: Make it zo!

5 Likes

Skrev det på chatten også, men kan liksom ikke se for meg at han går så høyt ut der, vel vitende om at han som fersk CEO skal stå og fortelle at de underpresterer et par dager senere. Det bare… Does not compute i mitt hode iallfall. :slight_smile:

1 Like

oi oi oi , raser igjenom 2 motstands nivåer, både på nedagående trend linje og tidligere topp og på høye volumer…
Da er det bare 1 motstand igjen tildligere ATH (før downperioden) 29.7 kr…

Kjøpte 4k til i dag på 28.2
Nå skal jeg ikke ha mer, men det har jeg sagt før :slight_smile:
Det jeg også har sagt før er at jeg er en mønster investor på hvordan man IKKE skal forvalte kapital.
Har absolutt alt in Nanov nå så nå får d bare briste eller bære.
Her blir det alt eller alt :-).

Gleder meg til Q1. Jeg er rimelig sikker på at Egberts ikke hadde kommet med avslutnings ordene sine på AGF hvis det ikke lå an til det.

Har vært med siden 2015 og ikke solgt en enste aksje. Jeg har doblet antallet fra den gang.
En dum investor vil noen si, og ja med rette. Men det er noe med til Dovre faller osv…
Jeg får meg bare ikke til å selge siden jeg har så ståltro på at dette vil gi en eventyrlig avkastning på et eller annet tidspunkt, men at jeg kunne gjort noe annet i mellomtiden og tjent godt på det, er d vel ingen tvil om.

God helg!

18 Likes

Om man hadde zoomet ut i 2017 ville man ha solgt, om man zoomer ut nå ville de fleste kjøpt :slight_smile: For de som ser på det lange bildet+case er nok litt perspektiv mer nyttig enn de få kronene man tjener eller taper på timing av inngang. Lykke til, da er vi 2:

For et volum!! Shorts jobber hardt her. Ser så frem til Archer. Det er vel soleklart at Roche er ganske så hyppne på flere år med Rituximab patentet + Betalutin kombo :wink:

6 Likes

Bra «spådd» da kursen lå langt nede på 26-tallet for noen dager siden.

Kan det være de øker short possisjonene nå, slik at de prøver og selge ned aksjen ?
Jeg syntes det er litt rart. finnes det oppdatert short register?

Der treffer du spikeren på hode Concorde.
Det er akkurat det jeg har påpekt siden Retuximab gikk ut av pantent, tror d var en gang i 2016.
Da vil Roche binde sin Retuximab som er gått ut av patent til Betalutin som har mange år igjen. Får man kombo behandling inn som 2L, ja da tillates ikke bruk av replika slik jeg ser d.
Det tror jeg er tanke Roche vil vurdere nøye fremover, også når vi vet hvilket annet krutt Nanov har på hold.

1 Like