For et volum!! Shorts jobber hardt her. Ser så frem til Archer. Det er vel soleklart at Roche er ganske så hyppne på flere år med Rituximab patentet + Betalutin kombo 
Bra «spådd» da kursen lå langt nede på 26-tallet for noen dager siden.
Kan det være de øker short possisjonene nå, slik at de prøver og selge ned aksjen ?
Jeg syntes det er litt rart. finnes det oppdatert short register?
Der treffer du spikeren på hode Concorde.
Det er akkurat det jeg har påpekt siden Retuximab gikk ut av pantent, tror d var en gang i 2016.
Da vil Roche binde sin Retuximab som er gått ut av patent til Betalutin som har mange år igjen. Får man kombo behandling inn som 2L, ja da tillates ikke bruk av replika slik jeg ser d.
Det tror jeg er tanke Roche vil vurdere nøye fremover, også når vi vet hvilket annet krutt Nanov har på hold.
Ajaj, nå er det spennende dager foran oss. Personlig har jeg stor tro, og har i dag lastet opp i båten for siste gang, så vidt den holder seg flytende nå🚣♂️. Briste eller bære👌
På tide å dra frem en gammel klassiker og glede oss til Q1
nano for liten, nano for stor! - YouTube
God helg 
Oppdateres 15.30 daglig
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883
Ingen endring på synlig short siden 06.05
Tror WORLDQUANT ligger like under grensen på 0,5% også
Kan være at shorten økes idag…
Sjelden pris diskuteres, og jeg vet lite om prissetting. Antar at prisen vil være forskjellig alt etter hvor medikamentet skal benyttes, og at prisen f.eks. ikke kan bli den samme i 2L der det finnes rimelige alternativer. Selv om effekten er større så ville man neppe starte med en “million-behandling” hvis det finnes alternativer til 50.000. I mange land vil man vel uansett ikke kunne betale slike priser. Vet som sagt lite om dette, men har på følelsen at det fører feil av sted hvis man multipliserer opp den prisen man kan sette innenfor de indikasjoner der medikamentet er siste mulighet til livsforlengelse.
voleon økte shortposisjonen med 103 K aksjer i går faktisk…
Javisst, hadde vist ikke oppdatert siden

Lovende når dette skal dekkes inn
Måtte de bare brenne inne med shorten deres 
Har vel sikkert lånt mer i forsøk på å dumpe prisen, håper de brenner kraftig på onsdag!
De satser nok på fall etter Q, som har vært vanlig i gamle Nanov. Skulle bare visst bedre nå 
Kan bli morro neste uke for oss i positiv retning hvis shorten dekkes inn
Nei, hvordan de gjør det mhp prising vet ikke jeg heller, men skulle kombo styre inn til 2L så drypper d nok noe på oss skal du se.
De økte shorten i dag jeg tok prinscreen se over , da hadde de 1.21% og nå 1.31%
Så de øker for og presse prisen ned.
Hvis vi fortsetter og kjøpe kan det blibra.
Aha så dere så det samme 
Vi får ta en gamestop …
Jeg skjønner ikke hvordan disse selskapene som driver med shorting på denne måten, i lengden kan tjene penger? Det virker jo som om de ikke gjør noen forhåndsundersøkelser i det hele tatt…?
De prøver vel å snitte oppover mor forventninger mot Q1 og satse på fall. Tror og håper de får svi, gir opp og må dekke inn. Rally
Tydelig at det er det de satser på. Men poenget mitt er jo at de da må ha et konkret grunnlag til å forvente et slikt fall. Hadde jeg kjøpt aksjer ut fra samme strategi og tilfeldighet, så hadde jeg gått konk på kort tid.