Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Vil du gjerne sammenligne finansmarkedene - som har en rekke instrumenter som giring, opsjoner, bear-varianter osv. - med vanlig kjøp og salg av personbiler? Da skjønner jeg godt at du lander på “juks og bedrag”. Det er det greieste da.

1 Like

Ling enda ikke klart å skrive 5 linjer i analysen sin?

1 Like

Det hjelper ikke kursen om denne Ling skriver fair price 50 og et par % opp på LOA…

1 Like

Ling ønsker kanskje å gå litt i dybden denne gangen, og da tar det naturlig nok litt tid.

Han er ferdig nå, nytt kursmål 36.

Er det da slik at han ser aksjen stå i 36 om 1 år? Der tror jeg han bommer, igjen :joy:

Begrunner kursmål-justeringen fra 40 til 36 kun med flere aksjer etter siste emisjon. Beholder LOA på 45.

1 Like

Da er jo faktisk kursmålet økt.:wink:

1 Like

BUY reiterated, but target price cut to NOK36. We have included the new shares
issued in the spring and cut our target price accordingly. We reiterate that recruitment to
the PARADIGME trial is critical to the case, and thus the key risk factor short-term.

1 Like

Helt ærlig hvem har noen gang lagt noe i kursmålene? Like troverdig som spåmenn.
Gjør dine egne undersøkelser. Enten er selskapet verdt myyye eller ingenting. Enkelt å greit.

3 Likes

1 Like

Synes det er rart han ikke nevner Lymrit 37-05 data med et ord. Alle som følger veldig nøye med vet at de er neste trigger og bør komme rundt 4-8 juni en gang utifra det vi vet nå. Er skeptisk til hvor dypt analytikerne har dykket om de ikke har det på radaren. Det er jo det viktigste som skal skje av varslede hendelser før Q2-rapporten.

3 Likes

Ja, det var en meget grundig og dyptpløyende analyse. Du slette tid! Er dette en gjøk med millionlønn i DnB systemet? Dersom dette representerer kvaliteten på det DnB kan bidra med så er jeg glad jeg ikke har noe med DnB å gjøre.

har du lest full report versjonen ?

Skulle gjerne sett analytikerne sette Nano mer inn i det store bildet i sine analyser:

Hvordan gjør konkurrentene det
Hvordan er markedet generelt nå
Hva er risikofaktorer utenfra det neste året
Hvilke triggere er viktige neste 12 mnd
Hva er forventet av resultater neste år
Hva ville vært gode, middels og dårlige resultater
Hvordan ser resultatene som er kommet ut fra et medisinsk perspektiv?
Hvordan ser markedet ut for godkjenninger innen feltet
Hvordan gjør studier det på rekruttering generelt nå?

Mange interessante spørsmål å stille som har verdi for oss og potensielle aksjonærer.
Å oppsummere alt i et kursmål uten å si hvorfor blir for binært, spesielt fordi det er liten grunn til å tro at spørsmålene over har blitt vurdert i det hele tatt basert på den oppgitte analysen.

Når det er sagt er det bra for Nanov å bli dekket, det er bare for lite relevant info i analysen til å trekke slutninger om en investering.

4 Likes

2 Likes

Han mener vel at aksjen på nåværende tidspunkt er verdt 50% mer enn den er priset til - brukbart det. Er vel ikke stort mer å forvente i den situasjon vi er i akkurat nå. Analytikere må forholde seg til harde fakta og tall, kan ikke begynne å synse mye om potensiale til ting man ikke har en markedsplan for.

1 Like

Hei du, din dustemikkel som selger aksjene dine til meg i panikk i dag. Takk! :slight_smile:

2 Likes

Poenget er at på dette stadiet i studiet burde LOA i analysen (Likelihood of approval) vært mye høyere. Det blir ikke riktig etter min mening å sette LOA til 45% nå og øke den til 100% etter read out og approval er et faktum?

Med data som nå er kjent fra paradigme er de fleste her temmelig sikker på at Betalutin får godkjenning. “Soft” rekruttering har ingenting med LOA å gjøre, vi snakker i verste fall om en 1-3 måneders utsettelse og jeg har vanskelig å forstå hvorfor rekrutteringen er critical to the case?

8 Likes

Sjog…

“Vanskelig å treffe riktig alltid. De fleste satset på et godt Q og @Annab ertet på seg “alle” med sitt salg før Q, og spesielt argumentasjonen der hun snakket om mulig 40 % nedgang. Så solgte hun på 28-tallet før Archer og etterpå forsøker hun å fremstå som klok fordi hun unngikk en nedgang på 17 %. (fra 31-32). Nedgangen hun unngikk var imidlertid fra 28-tallet før Archer til 27-tallet som aksjen lå på deler av dagen i går. I dag er det ny fest for shorterne og ny nedgang.”

  • Jeg prøvde ikke genierklære meg i det hele tatt, jeg sa det er for optimistisk her på forumet, og det viste seg stemme. Viste til historie om at ledelsen historisk ikke har levert, og det gjorde de heller ikke på Q1. Ikke bli sur på meg, bli sur på deg eller dem. For the record, så sparte jeg en del 1000lapper på dette, så jeg er ikke lei meg. Men gøy du prøver å gå i sømmene på tradet mitt :slight_smile:

  • Og nei, bryr meg ikke om kursen gikk opp ved archer. Jeg solgte på grunn av usikkerheten jeg så ved Q, den analysen hadde jeg visst rett på - så er ikke mer enn det.

  • Jeg kjøpte noen tusen aksjer i dag på 24.92, men jeg tror fortsatt at vi skal ned til emisjonskurs. Jeg trenger ikke lengre å forsvare meg, Ling sier det selv i sin analyse, så får man heller være ignorant å tro noe annet, det er jo tro og håp blant mange - skal ikke ta fra noen dette, for dette kan gi evetyravkasnting på sikt - men det betyr ikke at vi kritiske tar feil ved noen anledninger…

Blir vel ikke så mye behov for å diskutere rekrutteringen, den er for lav, og så enkelt er det bare. Q2 blir helt avgjørende for ny emisjon eller om de rekker å klamre seg til halmstrået før readout. Ling sier også dette selv;

“Vi er noe bekymret for at bare ti nye pasienter har blitt rekruttert til Paradigme-undersøkelsen de seneste tre månedene. Ledelsen gjentok at den venter datautlesning sent i 2021, men rekrutteringen må ta fart for å nå dette”, skriver DNB Markets.

5 Likes