Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Kursmålet er justert for antall aksjer etter emisjonen. Alså er LOA og kursmål det samme som før. Nytt siden forrige analyse er data fra Archer og Q1. Hvordan skal data fra 4 ekstra pasienter i Archer-studien øke LOA for Paradigme? Hvorfor skal svak rekruttering øke LOA og/eller kursmål?

2 Likes

I tillegg ser det ut som shorterne er i ferd med å levere jevnlig med aksjer tilbake. Etter mitt “snekker overslag” har shorten vært oppe i nærmere 1,7 mill aksjer. Minst 4-500.00 skjult.

2 Likes

Jeg tror heller ikke NANOV hadde noe valg når det kom til designet på Paradigmestudiet. Det var med påtrykk fra FDA at 20/100 doseringen ble en egen arm. I etterkant kan man gjerne si at Uredd hadde helt rett, men dersom ledelsen hadde utelatt 20/100 tror jeg det kunne skapt store problemer på et senere tidspunkt. Som du sier; vi har vært snille gutter, fulgt de pålegg som er gitt oss i nært samråd med FDA. Det er vanskelig å se hva FDA skal ta NANOV på, såfremt resultatene er gode nok. Og det er ikke noe som hittil tyder på at de resultatene NANOV kommer med ikke skulle være gode nok, snarere tvert imot. De er særdeles sterke når man sammenligner med hvilke resultater en del andre har sluppet gjennom nåløyet med.

3 Likes

Hva er da vitsen med analyse om man bruker en slik statistikk? Da tilegner man ikke Betalutins resultater noe som helst? Kunne jo like gjerne vært dårligst i klassen da…

3 Likes

Det kan du gjerne si. Men vedkommende har helt sett bort fra en del vesentlige faktorer som påvirker rekrutteringen, såsom varierend styrke på covid 19 smittesituasjon. Det til tross for at selskapet selv på Q4 20 presentasjonen fremholder at nettopp cOVID 19 har hatt signifikant påvirkning mhp tilgang til pasienter.

Men greit nok, la denne analytikerne skrive det han må. Jeg velger å forholde meg til de realitetene som finnes der ute og da ser jeg at rekrutteringen fra august til november 20 var på 3 pasienter, fra nov 20 til feb 20 (med fortsatt land som ikke hadde godkejnt ny protokoll) på 14 pasienrter og fra feb til mai 21 (med en pandemibølge rett i trynet) 10 +2 og utsiktene til en sommer med stadig lavere Covid-19 smitte og en kapasitet på 97 siter i 24 land til å rekruttere de siste 37 pasientene. Samtidig vert vi at rekruttering av pasienter ikke følger en linjær kurve, men går i rykk og napp. Viktigsrt er det at man har tilstrekkelig kapasitet til å rekruttere det nødvendig antall. Da kan man komme langt ved å ta nødvendig grep. Så vil vi få fasit når vi kommer ut i august. Det blir krevende ja, men slett ikke umulig.

1 Like

Hva sa MR om MZL egentlig? La de den ballen død?

Tiden er inne for partneravtale. Tror vår nye CEO lander en avtale ganske snart.

3 Likes

Skjønner ikke all denne klagingen…

Alle syter og klager på at price discovery ikke finnesn lengre og når den endelig kommer noen som gir mulighet for price discovery så klager jaggu meg folk på det også.

Er du misfornød med LOA så kan du jo bare legge inn din egen. Er du misfornøyd med kursmål så kan du jo regne frem din egen. Føler du at Archer ikke blir verdsett? Så ja, det samme gjelder her også. Legg inn din egen vurdering

13 Likes

MR: Clearly MZL represents an interesting opportunity. It is not as large an opportunity as FL, and therefore we are still considering how we can best maximize this option for a regulatory perspective. We will explore options to consider how to best move forward MZL. But at the time being we have no clear plan, but bear with us and we will provide further details. We know MZL is a radiosensitive tumor and we know that Betalutin can provide MZL patients with a clear benefit. But of course we need to maximize the path to approval and therefore we still have a lot of thought to be given to this topic.

2 Likes

Det må være ganske mange options her med tanke på hvor lenge de har utforsket.

Håper vi får mer informasjon om hva de har tenkt videre etter dataslipp for DLBCL

1 Like

Uten å være skråsikkert …men jeg mener at det var FDA some krevd at Nanovector kjørt to dosering (15/40 and 20/100). Det var viktig for FDA å få nok data til å bekrefte eller avkrefte den beste dosering sellom at 15/40 hadde vist veldig bra resultater. Jeg synes det er bra at dette er nå avklart. Det som var uheldig var at alt blir forsinkert. Clinical trials tok lengere tid kombinert med veldig snevet inklusjon kriteria (jeg mener det var en tabbe gjørt av forrige ledelse) OG COVID pandemi konsekvenser. All dette kulminert “til the perfect storm” av forsinkelse . Uten ledelses tabbe og pandemi hadde forsinkelse med å kjøre to dosering ikke vært et stort problem.

3 Likes

Viktig å ha i mente at det som teller for oss langsiktige investorer er at verdien av selskapet og aksjen øker for hver dag som går nå! Og det helt uavhengig av om aksjekursen kortsiktig spretter opp eller ned!

1 Like

Snakke Nanovector ledelser med disse folk som gjøre analysis? Det virker at det er en stor “disconnect” mellom hva ledelser reportere og hva analytiker komme frem til. Også som andre har påpekt, at en del reportasje innholder uheldige feil informasjon. Er det ikke på tiden og rette opp dette og ha en ny fagelig seminar for investorer og analyiker som de hadde i September 2020 (eller var det 2019? husker ikke i farten…)

1 Like

IR Malene ??

  • first patient recruited 21 June 2018
  • 47 patients have been enrolled in the PARADIGME trial 27.02.20
  • 51 patients enrolled as of May 25th, 2020
  • 56 patients enrolled (August 26th) – 2020
  • 59 patients enrolled as of 18th November 2020
  • 73 patients enrolled as of 17 February 2021
  • 83 patients enrolled as of 25 May 2021

Sånn må kurven bli om de skal rekke rekruttert til nyttår, som da blir 100 dager et stykke ut i Q2

image

Og sånn må den bli om de skal rekke i september, med en teoretisk sjanse for 100 dagers i år.
Ser veldig doable ut.

image

Rimelig massiv endring som må til, ser ikke særlig realistisk ut.

8 Likes

Vel, inntil readout dataene foreligger så er det jo ingen som sikkert kan vite om man treffer mål eller ikke.
Og det som kan se ut som en grei vei i dag kan ha forandret seg om ett år med nye produkter på markedet, andre kriterier for å få approval etc etc.
Statistikken har fanget opp alle slike scenarioer fra tidligere studier og vil jo være en grei pekepinn på hvor stor sannsynlighetene vil være å gå videre i løpet.

Alle andre som har vært i f.eks. fase 3 tidligere har jo også vært der pga gode utsikter og positive resultater frem til noe stopper det i x % av tilfellene.
Det KAN også skje med Betalutin.

5 Likes

Men denne statistikken er jo helt generell… Den sier jo ikke noe om sannsynligheten for at akkurat betalutin, som har svært gode resultater, blir godkjent? Hva om resultatene hadde vært elendige? Hadde han da hatt 45% da også, fordi det er sannsynligheten generelt?

2 Likes

I Q1 rapporten venter de data fra DLBCL om noen uker…

Betalutin® - DLBCL and MZL
Data from the LYMRIT 37-05 trial in DLBCL is expected to be announced in the next several weeks.

1 Like

Fra DLBCL forventer jeg: 0

Om det overhodet kommer noe nyttig derfra er det ren bonus

4 Likes

Befriende med realisme.

1 Like