Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det er lidt undrende at i de 24 lande finder de kun 10 patienter på 3 måneder. Måske skal de sætte et mål at i løbet af Juni-Juli-Aug. skal de rekruttere 1 patient pr. land.

DLBCL kan jo bli viktig down the line, ref tidligere kvartalspresentasjoner med forventet markedsstørrelse:

3 Likes

Det er heller knyttet lave forventninger til resultatene fra studien enn selve markedsstørrelsen.

“On the three completed cohorts, no safety issues were identified. Evidence of disease control has been noted in some of the enrolled patients.”

1 Like

Flott :slight_smile: Da har vi litt å gå på i positiv retning. Skulle vel være 18 pasienter totalt?Study of Betalutin for Treatment of Relapsed or Refractory Non-Hodgkin Lymphoma (LYMRIT-37-05) - Full Text View - ClinicalTrials.gov

Det som er interessant her er jo at mellom juni 2018 og feb 2020, så rekrutteres det skarve 2,3 pasienter pr mnd. Og det skjer uten noen pandemi. Nok et bevis på at den ledelsen som drev NANOV på den tiden var fullstendig ubrukelige og klarte nesten å kjøre skuta high and dry.

Den nye ledelsen har tatt flere viktige og riktige grep:

  • redusert Pardigmestudien til en arm med dose 15/40
  • fått inkludert pasienter lavere antall blodplatewr og som har gjennomgått benmargstransplantasjon og derved økt rekrutteringsdgeunnlaget med 30-50%
  • fått endret protokoll som ble godkjent av samtlige land pr feb 2021
  • fulgt opp siter som rekrutterer pasienter mye tettere og grundigere

Grep som gir seg tydelig utslag i antall rekrutterte pasienter, der antallet økte fra 3 pasienter fra aug 20 til nov 20 til 14 i perioden fra nov 20 - feb 21. Det til tross for at alle land ikke hadde godkjent ny protokoll i den perioden.

Så stanset økningen opp i perioden feb - mai 21, men holdt seg likefullt på et nivå som var tre ganger høyere enn aug - nov 20. Forklaringen er en pandemibølge som traff hardt og nådeløst.

Ja, sett opp mot det historiske rekrutteringsbildet kan målet om å bli ferdig til september å være håpløst. Men jeg tror ikke vi skal undervurdere effekten av de tiltakene ledelsen har iverksatt, effekten av en smittesituasjon som blir stadig bedre etterhvert som en stadig større andel av befolkningen blir vaksinert og samfunnet gradvis kommer tilbake til en tilnærmet normal situasjon. De har tross alt 97 siter i 24 land som er åpne for rekruttering iht den nye protokollen.

Basert på 10 pasienter rekruttert sioste periode, så gjenstår det 37 for å nå et antall av 120. Så vet vi at 4 er under screening og at to av disse skal påbegynne behanling. Da mangler vi 35 pasienter, eller 33 dersom de to siste av de fire også blir akseptert. Det vil si at dersom 1/3 av åpne siter rekrutterer 1 pasient i løpet av de kommende tre månedene, da er vi faktrisk i mål. Er det umulig? Nei. Faktisk burde det være mulig og derfor tror jeg også ledelsen er rimelig sikker på at dette klarer de. Og jeg tror ikke at ledelsen kommer til å sitte med hendene i fanget i denne perioden. De vet nok like godt som oss at avlesning bør finne sted på denne siden av nyttår. Samtidig så kan de stagge frykten for en ny emisjon ved å signere en partneravtale i løpet av høsten. Og positive nyheter om begge disse faktorene vil gi kursen et voldsomt rykk oppover.

10 Likes

En som “snublet” på tastaturet gitt og solgte ned aksjen fra 25,80 til 24,50.
Sikkert bare en som plutselig måtte ut, trolig ikke en manøver fra shortgutta som prøver å trigge noen stoplosser og dårlig stemning i longleier’n :wink:

2 Likes

Det må nok adskillig mer til enn dette.:wink:Faktum er jo at dess lavere de evner å presse kursen dess mer aksjer kan vi fylle opp med. Dr formelig renner over i skuffer, skap og kister​:money_mouth_face::money_mouth_face:

1 Like

Håper du har rett. Men da skulle vel kursen gå omtrent like fort opp igjen? Kanskje vi trenger hele ettermiddagen på å nå 25,80 igjen.

1 Like

Stort sett ikke noen vits i å zoome for langt inn men

Er det noe som har oversikt over ordrene i det tidsrommet? stemmer det at noen banket ut 41.000 i en blokk?

Med såpass mange skeptikere og nervøse nybegynnere på børsen, kombinerte med roboter som lukter blod, tror jeg ikke vi vil se noen snarlig retur av kursbildet. Det beste man kan gjøre er å gå ut og nyte solen og finværet og overlate til ledelsen i NANOV å gjøre de grep som må til får åbinnfri guidingen, samt sluttføre samtaler og forhandlinger med potensielle partnere.
God helg!

4 Likes

Traurig med så stor nedgang basert på 4-5 pasienter.

Jeg tror det er viktig å holde på posisjonene fremover. Det er kort tid til read out og forhåpentligvis markedstillatelse i USA og Europa.

En strategisk allianse som børsmeldes vil nok gi få muligheter til å handle på 20 tallet. Kanskje 30 tallet. Selv om man kan tjene noen kroner på kjøp og salg så tror jo jeg at de store pengene kommer til de som har akkumulert og sitter rolig.

2 Likes

Det jeg kan se er 2*10.000 aksjer plus et par på 6000 og 8000 aksjer: Det var mellom 11-12.30.
Det kan ha vært samme person/firma.

1 Like

Ser for meg en lang ørkenvandring i sommer som i 2016. 1Q litt skuffende som 2016, men det er masse underliggende positivt. #denSisteØrkeVandring eller nedtur på 2Q

2 Likes

Blir jo ikke ørkenvandring, Lymrit 37-05 om en-to uker :slight_smile: Så blir det ørkenvandring :stuck_out_tongue: Kanskje, man vet aldri. Sist ørkenvandring forrige sommer gikk det ihvertfall sykt bra med kursen, så får sjå om ørkenvandring er positivt denne gangen også.

3 Likes

Trenger ikke vært ørkenvandring mot Q2. Kan nok hende det er flere enn oss som ser verdien og muligheten på å være med fremover. Selv tror jeg innrulleringen i Q2 blir veldig bra mtp vaksinering og smittesituasjonen på nåværende tidspunkt. Har ikke så store forventninger til Lymrit selv heller men denne kan selvfølgelig sette fyr i teltet. Partneravtaler…
Har stort sett handlet ferdig selv og skal være med til mål :checkered_flag:

2 Likes

Dagen Archer 1 resultatene ble børsmeldt (tirs) gikk kursen fra kr 28,3 helt opp mot kr 34, før den sluttet på rundt kr 31. Nå handles aksjen på rundt kr 25, dvs. at selskapet i dag er ca. 12 % mindre verdt enn FØR Archer-1 resultatene…Kursen har falt over 20 % siden Q1 og ca 30 % siden toppen på tirsdagen… Dette skyldes 4 -5 færre innrullerte pasienter enn Q4…? Husk at vi har over 2/3 av pasienter innrullet, og sml med 2020 har tempoet steget betraktelig og er det grunn til å betvile at Covid-19 har skapt utfordringer - og at mindre smitte og vaksineringen vil øke tempoet ytterligere til minst 8 pasienter pr måned (guidet på Q4 og Q1)?

En skal aldri undervurdere 3 dagers regelen, ref at kursen har falt 3 dager etter Q1…:grinning: Aksjen er i tillegg kraftig oversolgt… Hvis en ikke har solgt tidligere i uka, er det nå en skal selge?

4 Likes

Det jeg kan se på nordnet sin grafikk er at det ble banket ut 44.000 aksjer kl 11.30, 30.000 aksjer kl 11.32, 26.000 aksjer kl. 11.34, 100.000 aksjer kl 11.38 og 52.000 aksjer kl. 11.40. Til sammen 252.000 aksjer ble dumpet på 10 minutter, dette senket kursen fra 25,74 til 24,64.

2 Likes

Hvem av dere har likevel mistet troa ?

1 Like

Jaja, noen tar da vertfall i mot, så kjøpere er det.

1 Like

Aksjen ligger jo nå ned mot støtte, og det positive er jo at for hver vellykkede test av støtten står aksjen sterkere teknisk sett. Bryter den ned vanker det ny ørkenvandring mellom emisjonsnivået og 24,70 kr.