Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ja, det er ikke lett å forstå hvorfor ingen i ledelse eller styre kjøper aksjer nå

Jeg kan gi deg en god grunn - de er i forhandlinger med aktuelle BP/partnere (innsideinformasjon).

1 Like

Får håpe det er det😀

du finner alle forkortelser bl.a vedlagt bak Q4 rapporten osv på Nano web

Takker. Fant ikke alle, men 1L, 2L 3L er vel behandlingslinjer ?

Hvis innsiderne er like enig med oss i at det nærmer seg nå og at det blir medisin så må vel eneste grunnen til at de avstår fra innsidekjøp være at de ikke har lov til å kjøpe grunnet innsideinformasjon?

1 Like

Eller at de sitter på en god posjon opsjoner.

1 Like

Joda, men de vil vel tjene mer penger og ikke alle har masse opsjoner tror jeg
Hvis det blir medisin så er det jo ganske smart å kjøpe nå. Relativt moderate beløp kan bli til en del mer

1 Like

If the insiders buy now … we are far from a deal. I personally hope we see none of that.

Is just the shorters having fun. Taking full advantage of human psychology with extra help of last wave of Covid making sure enrollment was poorer then market expected.

There are over 90 clinics working to enroll now. Managed I’m sure pushing those harder then before. I believe we will be in shock Q2 in august.

How long will BP wait … do they need more results ??? So much we don’t know. All speculative. Archer results are mind blowing !! Market does not get this… yet.

Good luck all

7 Likes

Good point. Fingers crossed :crossed_fingers:

1 Like

Jeg tenker som så at de som jobber i denne industrien kanskje er skrudd sammen litt anderledes enn den gjennomsnittlige spekulant/investor her inne. En god belønning hvis det går veien er kanskje nok, og null risiko. Det er noen få personer som kan kjøpe aksjer som styrker troen på selskapet vesentlig. Og de må kjøpe en del volum for att det skal bety noe. Tidspunktet for å gjøre det er vel hvis markedet feiltolker informasjon veldig. Hvis man ser på det som analytikere gjør er ikke selskapet priset helt hinsides feil, kanskje vi skulle vært 50% høyere.

Snakket med en kompis for ett par uker siden, han var kjempefornøyd forde han hadde fått 2000 kr i renter på sparekonto siste året. Folk er skrudd sammen forskjellig.

1 Like

Virker litt for unisont til å helt få det til å rime.
Var noen innsidekjøp i 2018 og 2019. Satser heller på teorien om at de er i tette partnersamtaler og ikke kan kjøpe nå

1 Like

Så et innsidekjøp nå vil bli mottatt negativt? Altså ingen partnersamtaler på gang??

Kjenner ikke til akkurat hvordan reglene er

Ingen partnersamtaler på gang er nok en streng tolkning. I Ultimovacs bekreftet CEO før helgen at de stadig snakker med mulige samarbeidspartnere. Likevel kom det et innsidekjøp fredag. Det er nok når samtalene kommer på et “delikat nivå” at det kan være forbud mot å handle.

Så ja, innsidekjøp er lik ingen avtale de første par ukene men de kan ha plenty med samtaler.

(Min tolkning)

6 Likes

Yes. Exactly! Of course is wishful thinking of me dreaming they are closer then we think. :muscle:.
Many believe something might happen over the summer for this reason. !

1 Like

Hvorfor kjøpe aksjer når de har ræva full av opsjoner/FPSU?
Det hadde ikke jeg heller kastet bort penger på

3 Likes

Lurer på når CEO skal begynne å handle aksjer jeg da… “The CEO will be expected to hold a number of shares representing a market value equal to three times the CEO’s annual base salary”

Hvis vi antar 4 millioner kroner lønn før andre tillegg så tilsvarer dette i underkant av 500k aksjer. Akkurat nå har han ingen.

2 Likes

Kaste bort penger? Så du tror det ender med 0 :thinking:?

Bør ikke være veldig vanskelig å skjønne hva jeg mener her Bingo

1 Like