Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Han har jo nettopp begynt å jobbe der. Hadde dere kjøpt aksjer et sted dere nettopp begynte å jobbe?

Tja, Pål Wibe kjøpte 2,2mill aksjer i XXL når han ble ansatt som CEO der .

1 Like

Herregud ass! Vi får se da vettu. Sikkert i 2022.

Ja, som CEO hadde jeg kjøpt aksjer om mulig ja!

1 Like

Uten å ha satt meg spesielt godt inn i dette så kan du vel ikke mene 500k aksjer. Tilsvarer ca 12.5 mill nok

Med 4 millioner i lønn, stemmer det at CEO skal ha aksjer tilsvarende 3 ganger årslønn (dvs. kr 12 mill). Han har allerede fått 350 000 opsjoner;

Don’t think Mr. Braun signed a contract with Nano without receiving a good bonus of some sort. Why would he buy stocks on the market?

He is what they need… he knows the nitty gritty details of possible hurdles to pass in order to commercialize Betalutin. That will have its price. Not sure why focus is on ‘to what degree’ … How relevant is that??

Sure, be great for short term investors to have more positive stuff to go on. I get that.

However, my worry is if he manages to do it within the time frame we know of without Nano asking for yet another ‘emisjon’. No?
Nano needs a partner… … Way to expensive to go solo. It will be interesting to see how they financially solve this issue.

I believe we will have medicine no matter what… and all will profit (patients and investors) at some level and more.

Shame the market is not seeing full picture. For once the market is wrong. This stock should be way higher priced. But, this is because of history, COVID-19, shorters and short term investors with cold feet.
Also, the big guns don’t care about losing out at this level. They need more. This is where I believe Mr. Braun will shine…

Would be nice though, if somebody made the shorters bleed a bit. I would if I had the money !! :joy:.

Patience is the key here boys and girls!! Good luck all.

11 Likes

Thanks for your blessing words… may the force be with us trough summer and forever after !

1 Like

Med den relativt dårlige start på året i Q1, så er det egentlig ganske oppsiktsvekkende at ledelsen i så sterk grad opprettholder guidingen for året. De vet jo selvsagt inderlig godt hvor uforutsigbar utviklingen av pandemien er i de ulike land. De vet samtidig at dersom også Q2 ikke står i forhold til guiding, vil den nåværende ledelse oppnå samme mistillit som tidligere ledelse med svært negativ effekt på kursen. For de mer kortvarige investorer blir dermed Q2 en ganske nervepirrende begivenhet å ta sjansen på. Er årsaken til at ledelsen går så høyt på banen at de forventer en avtale innen Q2?

2 Likes

Rekruttering er tydeligvis en veldig uforutsigbar greie og som heller ikke Nanov selv har kontroll på. Så lenge det er håp holder ledelsen på guidingen. Dette har vi sett nå i tre år snart i paradigme. Begynne å dra konklusjoner om at parteravtale er nær som et produkt av at ledelsen fortsatt holder på pasientrekrutteringen blir å dra det vel langt tenker jeg.
Q1 skulle være bekreftelsen på at rekrutteringen var på rett vei, det ble det ikke. Nå må vi vente på Q2. Her kan alt skje tydeligvis. Alt mellom 8 og 20 kan virke sannsynlig.

Nå signaliserte de at 4 nye var på tur inn allerede, så skal det havne på 8 på tre måneder må verden mer eller mindre stoppe opp.

Når det gjelder selvtilliten deres til at guidingen for utlesning holder så kan det være at kontakt med FDA gjør at de sitter på informasjon vi ikke har fått ta del i ennå.

2 Likes

Nå guidet Nanov 7-8 i mnd late spring også. Rimelig langt unna det når fasiten kom, men vi kan jo håpe på at det blir fasiten de neste månedene så fikser det seg.

De 4 de nevnte er ikke guiding men faktiske pasienter på vei inn. Jeg mener det er useriøst å i det hele tatt snakke om bare 8 de neste tre månedene når halvparten er inne allerede etter en uke eller to. Så får vi se om 7-8 pr måned blir virkelighet frem til august. Da er vi i tilfelle over det øverste tallet i ditt intervall.

1 Like

Hvor mange må de ha rekruttert som et minimum i Q2 for at Q2skal bli vurdert positivt av markedet?

1 Like

Jeg vil tro minst 18-20.

Tror de fleste undervurderte/lot være å se hvor stor smittebølgen var fra 1.mars til nå. Så lenge vi slipper en stor bølge nr.4 har jeg tro på at rekrutteringen overrasker positivt.

2 Likes

Jeg skrev meldingen min på ettermiddagen, klink edru.

Poenget er ikke nødvendigvis at CEO har lite/ingen aksjer. Men når du kommer med en påstand som markedet ikke tror på (at rekrutteringsfarten holder), så kan et innsidekjøp tydeliggjøre troen på egen påstand. Legger du en halv million kroner på bordet og sier “Dette fikser vi” så tror markedet på deg i større grad. Sitter du på 350 000 PSUer som du fikk den dagen du ble ansatt så mener jeg at du ikke har investert.

Hvis jeg var sjef og hadde tro på selskapet, så ville jeg vist dette med å investere i eget selskap.

1 Like

Det er et godt spørsmål Rockpus - samtidig mener jeg at det er ingenting som har skjedd i Q1 sol tilsier at selskapet skal endre guidingen de kom med i Q4. Tatt i betraktning det Braun sa under presentasjonen, er det 4 pasienter i tillegg til nevnte 10 rekrutterte som straks er på vei inn. Da er vi oppe i 14 pasienter, tilsvarende, som for forrige periode (selv i en periode hvor smittetrykket var veldig høyt) og en mangler 33 pasienter.

Det er ingen tvil om at det som følge av vaksinering og mindre belastning på sykehusene vil se en stigning i antall innrulleringer - og selskapet har selv guidet at det er fra denne perioden en ser for seg minst 8 pasienter innrullet pr måned. Oppnår vi 8 pasienter innrullet pr måned fra juni, vil vi fått inn 32 pasienter i utløpet av september. Skjønner veldig godt at en opprettholder guidingen, hvorfor skal de endre den??

Shorterne benyttet muligheten etter Q1, når det stod tallet 10, til å senke kursen - og det gikk flere stopploss. Selv om innrulleringen av paradigme ev. skulle bli utsatt med 1 måned - tilsier det en reduksjon av mcap med 500 mill? Bør kursen ligge 10 % lavere i dag (pga Q1) enn før Archer-1 resultatene?

Jeg har etter Q1 blitt enda mer overbevist om at Betalutin vil bli medisin - Archer-1 viste utrolig gode resultater og vi nærmer oss ferdig paradigme - og Braun er riktig mann til å ta oss igjennom den neste fase! Alle må selv ta sine egne vurderinger/beslutninger - jeg vurderte aldri å selge ikke når kursen var på kr 33 denne uken, og skal i alle fall ikke selge på kr 25 (gir en kjøpsmulighet), og en bør heller ikke utelukke en partneravtale.

9 Likes

Gjorde en ny iterasjon på å visualisere fire forskjellige scenarios for rekruttering til guiding:

Bullscenario guidet fra NANOV:
100 dagers avlesning til nyttår
Virker nesten umulig fra mitt ståsted.

Bullish baseline:
Ferdig rekruttert til nyttår
Virker helt mulig, gitt ingenting uventet negativt oppstår

Bearish baseline:
Ferdig rekruttert til Q4 rapporter i februar
Overraskende hvis det ikke går

Bear scenario:
Ikke ferdig rekruttert før om et år

Må tweakes litt, men synes diagrammet gir et greit bilde av hvor nær vi er målstreken, og spesielt om vi hadde satt opp rekruttering med det opprinnelige fase 1/2 studiet hadde det blitt nesten komisk hvor nær målstreken vi er, og hvor lite mening det gir å være negativ til caset.

18 Likes

Hva tror du om partneravtale i nærmeste fremtid da Savepig?
En partneravtale med for eksempel Roche nå vil doble kursen før børsen åpner. Er det sannsynlig at det kommer snart? Det er ikke riktig at Archer1 stopper opp nå pga penger. Av de første 7 pasientene er 5 stykker kreftfri, og de to siste har respons som også kan gå til CR. Dette er oppsiktsvekkende kliniske data som blir lagt merke til. Jeg tror et eller flere Big Pharma er på banen allerede, og at avtale meldes når som helst. Så kan noen bare selge sine poster for småpenger i mellomtiden pga rekkruttering. Jeg kommer til å øke ytterligere fremover hvis kursen holder seg her.

1 Like