Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nikola står i godt grønt for året, som virkelig ikke har noe produkt å vise til. nano derimot…

Hadde det ikke vært for et ekstremt boligmarked så hadde jeg nok vært nærmere gata enn i varmen.

1 Like

Nano skulle ha sendt stabben for å montere noen solcelle-paneler hos Egbert eller Nieba. Da hadde vi sett kurser da :money_with_wings:

1 Like

Selv om det er tøft nå går det over. Alt blir bra :blush:

2 Likes

Blir interessant å se på aksjonærlistene de kommende dagene og neste uke. Med slike nedsalg er det vel realistisk å forvente at f.eks FTF har lånt ut igjen.

2 Likes

Noen som kjenner til beholdningen for å være topp 50? (Ikke nødvendigvis noe godt sjekketriks på byen p.t, men kanskje om 6 - 12 mnd :laughing::wink:)

2 Likes

166k+, hvor mange har du? :slight_smile:

Heldigvis kan man trygt si at det er mange, MANGE, som har tapt penger på nano til nå. Håper virkelig at samtlige kan få betalt når denne sjappa selges, eventuelt kommersialiseres.

4 Likes

Nå driver du å lekker insider info andre betaler for… fy skam.

Takk, er passert 100k aksjer med god margin, så med nåværende appetitt blir det nok topp 50 om noen mnd. Har ikke tenkt å hjelpe GSA et gram med ledige aksjer :sunglasses:

5 Likes

Gjorde gjerne det. Fy skam.

Også har jeg delt litt forskjellig som gjerne skulle vært på insider tråd her tidligere, fortjener vel gjerne å bli “kicka”.

Sorry, uansett kjekt at du er i rekkene, politi eller ikke!

1 Like

Det er jo helt Spot-On det Arv… ehhh… TheObserver! :wink:
Hva har du som snitt nå?

2 Likes

Betryggende å høre at Nano appetitten fortsatt er på topp :+1:

2 Likes

Snittet er 21,27 NOK, regner med å stå den av til slutt :crossed_fingers:

2 Likes

Regner med du skjønner jeg tuller litt med deg over :laughing:
Og så regner jeg med at Nano ikke lengre kun er 4% av portisen din.

3 Likes

Det er bare til å tulle i vei det, ser ikke noe galt med det :smile:

Jeg har rebalansert noe av OSE-portisen ja, men relativt sett er ikke NANO så mye større andel av totalporteføljen enn tidligere.

2020 har vært et hyggelig år. Bare se til nordiske børsindeksen, opp 25 % i år. Men dette blir off-topic…

Fortsett med NANO, selv om det er triste greier kursmessig om dagen.
Fundamentalt vil jeg dog påstå det motsatte; synes Nieba og Egberts påpekte spennende tider i møte, men det kan jo hende det tar noen måneder før det bærer frukter.
Det har ikke markedet tålmodighet til når det er så mange tog som går daglig :rocket:

6 Likes

Nok en jul nærmer seg uten at hverken minkpelsen, Jaguaren eller Hawai ser ut til å matrialisere seg. Sliter litt med på pedagogikken på hjemmebane nå kjenner jeg.
Den som forsvarer hvorfor det var så helv… lurt å putte alle sparepengene i de to “børsrakettene” :crazy_face: Nano og Targo. Den gang da vi alle var VIP-cruisepasasjerer hos kpt. London med kurs mot rikdom og lykke.

Noen som har mer av denne og kan låne meg en flaske?
image

4 Likes

Dette kan ikke sies for ofte: Kjøp og hold! Eller som noen sa: Det tok tre dager å glemme brexit, tre timer å glemme Trump og tre minutter å glemme den italienske valget. Markedet har en imponerende evne til å se fremover. Og NANO kommer før eller senere til å bli rett priset.

11 Likes

This report was completed and disseminated at 13:02 CET on 19 November 2020


16 Likes

Hverken minkpels eller Hawaii er særlig aktuelt i disse dager men skjønner poenget ditt :woozy_face:. Neste jul kanskje :star_struck:

2 Likes

Akkurat det med minkpels tror jeg ordner seg veldig greit, det får du for et par hundre NANO-aksjer.
Det er bare å google «black week bad covid mink Denmark» så er julegaven til kona sikret :wink:

3 Likes

deiligt! 1 % opp i dag gutter! :facepunch: :muscle: :muscle: :muscle:

2 Likes