Ikke jinx det!
Bare gutter her ?
Tenkte det samme og har fyllt på litt. Tror neste melding vil være av positiv karakter.
Trodde aldri jeg skulle få kjøpt nesten 30% under emi.
when do you anticipate this message to come?
24.12.2020
Før jul ja, enig i det.
Enrollment completed DLBCL cohort.
(Men ikke bli overrasket om det fører til 10 % fall i kursen )
Note: 307 000 aksjer omsatt med spread gjennom dagen på 20 øre…
Nå snakker vi aktiv kurspleie!
Litt uggent å ligge så lavt i kurs kontra børsen, blir utrivelig når en evt korreksjon kommer
85000 aksjer i close.
Kanskje en selger som endelig ble ferdig?
Det var vel ca 85.000 i sluttauksjonen i går også om jeg ikke husker feil.
Ok, var ikke online i close i går, men takk for info
Det er neppe tilfeldig at det er omtrent samme, relativt betydelige antall aksjer som blir omsatt i sluttauksjonen to dager på rad. Hva som ligger i dette skal ikke jeg spekulere i, kanskje betyr det ingenting, men det blir interessant å se om det vil vises på aksjonærlistene.
85k +85k = 170k og topp 50 på lista.
Burde jo synes hvis det er reelle disposisjoner og ikke bare flipping frem og tilbake mellom en robot som prøver å skape et bilde av mye omsetning på lave kurser.
Nå begynner Jefferies analysen å se bull ut. 13% rett i foret hvis den slår til.
Kan se ut som manipulasjon av en større shorter på flg. måte:
Selger kjører kursen ned og legger seg inn med et stort antall aksjer til salgs i en Nano-aksje omtrent uten kjøpere og selgere, siden vi stort sett sitter langsiktig og venter på positive nyheter.
Med en annen konto kjøpes aksjene tilbake.
Handelen går i 0, mens manipulator har greid å skyve kursen nedover.
Greit for evt. reelt tilbakekjøp senere for shorteren.
At de store eierne ikke ønsker å ta i eit tak her er det som bekymrer meg aller mest! Selv på 13 kr ser de ikke verdien i å øke.
Noen som vet hvor han der FJARDE AP-FONDEN bor?