Bare gutter her ?
Tenkte det samme og har fyllt på litt. Tror neste melding vil være av positiv karakter.
Trodde aldri jeg skulle få kjøpt nesten 30% under emi.
when do you anticipate this message to come?
24.12.2020
Før jul ja, enig i det.
Enrollment completed DLBCL cohort.
(Men ikke bli overrasket om det fører til 10 % fall i kursen )
Note: 307 000 aksjer omsatt med spread gjennom dagen på 20 øre…
Nå snakker vi aktiv kurspleie!
Litt uggent å ligge så lavt i kurs kontra børsen, blir utrivelig når en evt korreksjon kommer
85000 aksjer i close.
Kanskje en selger som endelig ble ferdig?
Det var vel ca 85.000 i sluttauksjonen i går også om jeg ikke husker feil.
Ok, var ikke online i close i går, men takk for info
Det er neppe tilfeldig at det er omtrent samme, relativt betydelige antall aksjer som blir omsatt i sluttauksjonen to dager på rad. Hva som ligger i dette skal ikke jeg spekulere i, kanskje betyr det ingenting, men det blir interessant å se om det vil vises på aksjonærlistene.
85k +85k = 170k og topp 50 på lista.
Burde jo synes hvis det er reelle disposisjoner og ikke bare flipping frem og tilbake mellom en robot som prøver å skape et bilde av mye omsetning på lave kurser.
Nå begynner Jefferies analysen å se bull ut. 13% rett i foret hvis den slår til.
Kan se ut som manipulasjon av en større shorter på flg. måte:
Selger kjører kursen ned og legger seg inn med et stort antall aksjer til salgs i en Nano-aksje omtrent uten kjøpere og selgere, siden vi stort sett sitter langsiktig og venter på positive nyheter.
Med en annen konto kjøpes aksjene tilbake.
Handelen går i 0, mens manipulator har greid å skyve kursen nedover.
Greit for evt. reelt tilbakekjøp senere for shorteren.
At de store eierne ikke ønsker å ta i eit tak her er det som bekymrer meg aller mest! Selv på 13 kr ser de ikke verdien i å øke.
Noen som vet hvor han der FJARDE AP-FONDEN bor?
Alt tyder på at Betalutin virker. Og forlenger livet til Non-Hodgkin lymfom-pasientene med flere år. Etter én enkelt behandling! Nå vet man også hvilken dosering som er mest optimal, og har lagt forholdene til rette for mer hurtig og effektiv pasientrekruttering etter at Covid-19-pandemien er over.
Alt tyder på at Archer-1 virker, altså at Betalutin i kombinasjon med antistoffet rituximab har god og langvarig effekt ved tilbakefall av follikulært lymfom for pasienter som ellers alt håp er ute for.
Resultatet av denne sistnevnte studien kommer FØR pengene fra den siste emisjonen er brukt opp!
Nordic Nanovector leverte en god kvartalspresentasjon - og er til tross for det lavere kapitalisert enn før presentasjonen.
Nordic Nanovector er i tillegg lavere kapitalisert enn selskapet var før de første positive vaksine-nyhetene når det gjelder Covid-19.
Noen ser ikke skogen bare for trær. Mishagsytringer i form av et kor bestående av katzenjammer “hjelper” dem som ikke forstår til å selge nå. Jeg mener derimot at man bør ta innover seg fakta, nåværende status og rammebetingelser - i minst like stor grad som man fokuserer på den begredelige kursutviklingen som har vært så langt.
Risk/reward er faktisk ikke så verst nå. Tro det eller ei.