Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Alt tyder på at Betalutin virker. Og forlenger livet til Non-Hodgkin lymfom-pasientene med flere år. Etter én enkelt behandling! Nå vet man også hvilken dosering som er mest optimal, og har lagt forholdene til rette for mer hurtig og effektiv pasientrekruttering etter at Covid-19-pandemien er over.

Alt tyder på at Archer-1 virker, altså at Betalutin i kombinasjon med antistoffet rituximab har god og langvarig effekt ved tilbakefall av follikulært lymfom for pasienter som ellers alt håp er ute for.

Resultatet av denne sistnevnte studien kommer FØR pengene fra den siste emisjonen er brukt opp!

Nordic Nanovector leverte en god kvartalspresentasjon - og er til tross for det lavere kapitalisert enn før presentasjonen.

Nordic Nanovector er i tillegg lavere kapitalisert enn selskapet var før de første positive vaksine-nyhetene når det gjelder Covid-19.

Noen ser ikke skogen bare for trær. Mishagsytringer i form av et kor bestående av katzenjammer “hjelper” dem som ikke forstår til å selge nå. Jeg mener derimot at man bør ta innover seg fakta, nåværende status og rammebetingelser - i minst like stor grad som man fokuserer på den begredelige kursutviklingen som har vært så langt.

Risk/reward er faktisk ikke så verst nå. Tro det eller ei.

15 Likes

Q3 presentasjonen var helt greit spørr du meg. Ingen hadde greie på hvilke land som har godkjent de nye kriteriene. Dette er et viktig spørsmål å få svar på. Skuta kan snus i tide hvis de landene med høyest SCT behandling, rekrutterer etter de nye kriteriene. De landene er Tyrkia, England, Israel og Italia. For øyeblikket er det bare England som har godkjent.

Har sendt mail til IR Nano GoodWork Malene uten å få svar på dette.

3 Likes

En liten “whoop whoop” for dagens utvikling eller? slapp gjeng ass :sweat_smile:

10 Likes

«Woop woop»! :laughing:

1 Like

Det er vel dette som er hele poenget til shorterne. Kjøre aksjen fra 30 til 13 kroner, og få aksjonærene til å juble når vi passerer 14 og selger med lettelse for at det ble 14 kroner i stedet for 10 :wink::laughing:

Ikke gå i fella folkens; kjøp, ikke selg, så tar vi whoppinga når vi passerer 40 :partying_face::star_struck:

14 Likes

Blir feiring med en dobbel Whopper med cheese for min del den dagen aksjen står i 113,50 :hamburger::hamburger:

9 Likes

Skal woppe og hipphurrae når vi passerer 40 × 5 :grin::+1:

3 Likes

Ikke er jeg innvestert i Nano lenger. Gjorde et par/ tre heldige trader tilbake i 2019. Fikk meg i pluss.
Lykke til, men rører ikke denne overhodet lengere.
Har ikke troa, så…
Kjipt å se for de trofaste i menighet,men dette er snart utdatert. Gikk opp i går.

Men en tror ikke jeg tar feil når jeg tipper nedgang på mandag. Tradermat
Uansett…, Lykke til!!!

Edid…
Hvor ble det av superoptisten Jimmi’n
TROR på trvx, men…

Ok, det var et oppklarende og relevant innlegg fra deg, har ventet lenge på det :blush:

1 Like

Stå gjerne på!
Lykke til, Oilimp

1 Like

Vi har vel nettopp sett eksempel på at kursen er manipulert ned til 13:

  1. Legg inn masse aksjer for salg på lav kurs og kjøp dem tilbake risikofritt på samme kurs på sluttauksjonen. Kursen faller kraftig på sluttauksjonen…

  2. Begynn allerede morgenen etter med tilbakekjøp, langt under de 17,50 EMI-kursen shorten startet på.

  3. Skremte småinvestorer selger i full fart på 14, og er glade for at de ikke solgte på 13. De venter fall videre og skjønner ikke helt hvorfor kursen går opp. Fullt salg.

  4. Shorteren får kjøpt tilbake med en gevinst på 3,50 og en kostpris på 14. Gevinst 3,5/14=25% på 5 uker, tilsvarene en pa gevinst på 250%.

1 Like

Nå solgte vel de fleste “skremte” som du kaller det, i forbindelse med jefferies analysen som slaktet kursen.

Shorterne skal selvfølgelig få noe av æren men la oss være realistiske :blush:

3 Likes

Det er ikke shorterne som har kjørt kursen fra 127 til 14, det har ledelsen klart uten hjelp fra shortere.

2 Likes

Häng i repet kara. :beers:

Nano vs småaksjonærer:
tenor

God helg!

2 Likes

Fant et nytt lovende selskap NANOV,
håper jeg ikke blir VON AN

“Nordic Nanovector announces chang…” satte morgenkaffen i halsen et øyeblikk der, men selvfølgelig for godt til å være sant fra den gjengen der

Hadde vært interessant å vært flue på veggen når styret i FTF tar beslutninger om aktivt eierskap i NANO versus det de gjør i Entra. Her fra dagens børsmelding om Entra-budet:

“Vi har vurdert begge budene på Entra grundig, men støtter ingen av dem. Folketrygdfondet mener at Entra har et betydelig potensial for verdiskaping og attraktive prosjekter og eiendommer i Norge som ikke er fullt ut reflektert i budene. Som største eier vil Folketrygdfondet jobbe videre med å realisere selskapets fulle verdiskapingspotensial gjennom vår eierskapsutøvelse, sier Nils Bastiansen, som er direktør i Folketrygdfondet for aksjer, i en kommentar.”

Det må vel bli noe sånt:

“Folketrygdfondet mener at Nordic Nanovector har et betydelig potensial for verdiforringelse gjennom skuffende pipeline og svakt manangement som ikke fullt ut reflekteres i dagens aksjekurs. Som betydelig eier vil Folketrygfondet jobbe aktivt for at selskapets markedsverdi skal være lavest mulig, slik at vi gjennom vår eierskapsutøvelse kan skape god avkastning på fondets midler. Vi ønsker ikke å selge aksjene våre, men låne de ut til til 0.2 % årlig renteavkastning for å skape god og ansvarlig forvaltning av pensjonsmidlene til det norske folk”.

3 Likes

Haha well played

Godt å se noen har tatt opp fakkelen etter ftf-whinen min

3 Likes

To nye land føyer seg inn i rekken av de som har godkjent de nye kriteriene.

Finland https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/FI

Danmark https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2011-000033-36/DK

20 Likes

NANOV = Rigging for notering over dammen? :innocent: :kissing_heart:

3 Likes