Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

2 Likes

Londonbørsen kanskje? Der er NANO opptatt vertfall.

Ser nå at alle må bytte ticker. Var jo for godt til å være sanr.

Fikk såpass panikk for å sitte utenfor at jeg doblet beholdning idag. Den morgenen man leser den meldingen og det virkelig gjelder ett partnerskap tror jeg at jeg ville vært veldig bittert å sitte utenfor. Drømte for en tid tilbake at Nano fikk en avtale med nesten en milliard i upfront.

Jeg tror ikke på noen emisjon neste gang. Tydelig på han italieneren at de er langt inne i samtaler. Man skal ikke glemme at Nano hele tiden har sagt at de skal innlede samtaler etter interim. Ja nå har de hatt interim resultatene noen måneder. Det snører seg sammen samtidig som aksje kursen er nesten på atl.

4 Likes

De har da aldri sagt de skal innlede samtaler rtter interim såvidt meg bekjent. jeg mener det spesifikt ble sagt at “after interim, we will be approached” i en eller annen kontekst. tror det var spørsmål i QA på Q1 2020.

Ja det ble nevnt at de ville bruke interim resultatene og forsøke å forhandle. Men ja ordlyden har du vel rett i…

støtter uansett tilnærmingen din :blush:

Dette stemmer heller ikke.

De har sagt at de «…skal være oppurtunistiske…», men de har også hele tiden fremholdt at de skal ta produktet på markedet selv. Derav spending på manufacturing.

1 Like

Melding om dlbcl

Nordic Nanovector completes patient enrolment into Phase 1 trial of Betalutin[®] in Diffuse Large B Cell Lymphoma

01.12.2020 07:30

Oslo, Norway, 1 December 2020

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that it has completed enrolment into the LYMRIT 37-05 Phase 1 clinical trial of Betalutin® (177Lu lilotomab satetraxetan) in patients with relapsed/refractory diffuse large B-cell lymphoma (R/R DLBCL) not eligible for autologous stem cell transplantation (ASCT).

Eighteen DLBCL patients were enrolled into the trial at clinical trial sites in the US and Europe and were dosed with three escalating treatment doses of Betalutin® (10MBq/kg, 15MBq/kg and 20MBq/kg). A preliminary data readout is expected in H1’2021.

As announced in April 2020, LYMRIT 37-05 will be paused pending analysis of these data, which is expected to inform plans for the further development of Betalutin® in R/R DLBCL.

Nordic Nanovector’s primary focus is the timely completion of the pivotal Phase 2b PARADIGME trial of Betalutin® in 3rd-line follicular lymphoma (3L FL).

Christine Wilkinson Blanc, Chief Medical Officer of Nordic Nanovector, said: “The completion of recruitment into this dose-finding study in patients with DLBCL is an important milestone. DLBCL remains a significant indication with a large unmet medical need. The data analysis from this trial will form the basis of our considerations for the further development of Betalutin® in DLBCL and more broadly across non-Hodgkin’s lymphoma.”

38 Likes

Flott melding :slight_smile:
Da venter vi på 2 readouts H1 21 og vaksine, så begynner det å hjelpe !

Ha en flott dag alle NANOV aksjonærer!

3 Likes

Da kan vi i alle fall notere at den nye ledelsen leverer som guidet. Måtte det bare fortsette. kan se ut som H1 2021 kan bli et spennende halvår med Archer 1 og A preliminary data readout is expected in H1’2021

6 Likes

Satt i perspektiv til Covid 19 og generelle rekrutteringsutfordringer i sektoren er det faktisk ganske så sterkt å close både Archer og DLBCL. Well done :ok_hand:

9 Likes

Ja det burde jo være litt lovende for videre rekruttering i paradigme.

8 Likes

NANOV: FULLFØRT PASIENTINNRULLING I LYMRIT 37-05 FASE 1-STUDIEN

Nordic Nanovector har fullført pasientinnrulling i LYMRIT 37-05 fase 1-studien, ifølge en melding tirsdag.

Studien vil se på Betalutin i bruk hos pasienter med tilbakefall av diffus stor B-celle lymfom, som ikke kvalifiserer for autolog stamcelletransplantasjon (ASCT).

18 pasienter ble innrullet i studien i USA og Europa. Preliminær data er forventet i første halvår 2021.

8 Likes

Bare det at det lysner litt for Nanov bør øke kursen. Vi er close på atl. Jeg tror ikke vi er her om ett år. Men jeg kan ta feil. En mega emisjon og store forsinkelser kan knekke kursen enda mer. Men ser faktisk større sjanse for kutt i 20/100 pasientene og høyere inklusjonstakt med lettere kriteriumene. Sånn sett føles det ut som vi treffer bunn ved å handle på 14.

3 Likes

Ingen melding på dn.no, pleier som regel å melde hod de fleste bioselskaper.

Noen som ikke er smurt rett her

2 Likes

Såpass mange, ja…!

1 Like

Jeg er ganske nysgjerrige på hvilke planer de har for NHL-generelt…
De har vel sagt at det er ikke sikkert at Archer er beste behandling for 2L heller, så et eller annet pønsker de på. Virker som de tror mer på mono enn kombo.

Christine Wilkinson Blanc, Chief Medical Officer of Nordic Nanovector, said: “The completion of recruitment into this dose-finding study in patients with DLBCL is an important milestone. DLBCL remains a significant indication with a large unmet medical need. The data analysis from this trial will form the basis of our considerations for the further development of Betalutin® in DLBCL and more broadly across non-Hodgkin’s lymphoma.

1 Like

Det kan jeg ikke se at de har sagt noe spesielt om, kun at første prioritet er mono-godkjennelse av Betalutin som selvstendig produkt.

Planen før han sluttet, var at Bravo ville forsøke å få godkjent Archer samtidig, i en felles søknad.

Vi får jo etter hvert se utfallet av cohort 2 for Archer. Kommer det tilnærmelsesvis like bra ut som cohort 1 har Nanov et usedvanlig effektivt comboprodukt. Selv 2 av 3 CR i coh. 2 vil jo totalt gi 5 av 6 CR, dvs. 83%CR (og fort 100% ORR).

Basert også på de fantastiske resultatene i de preliminære forsøkene kan vi dessuten håpe på 100% CR for Archer 1.

2 Likes

@Merlin, hør på Radforsk podkast episode 141 fra 36 minutter.
Der har Nieba fått spm om consolidation treatment i 2L, og hva NANO tenker om dette.

Nieba sier at det kan fungere godt med kombo, men det er avhengig av at begge medikamentene har gode egenskaper som fungerer bedre som kombo enn i mono. Det er observert flere “pretty good results” fra slike forsøk, inkludert Archer.

However, som Nieba sier, så må man vurdere når man går til behandling med et så sikkert produkt som Betalutin om man får best effekt ved å kombinere det med noe som pasienter fra før av ikke har respondert på, eller om det er en bedre vei å gå å kjøre single treatment. Derfor må de også vurdere om de skal gå for single treatment når de skal posisjonere seg i 2L.

We have not yet decided anything, but we are discussing different strategies on how to go ahead.

Så jo, jeg mener absolutt at NANO har lagt ut et lite lead her på at Archer ikke nødvendigvis er den optimale 2L-varianten. Og som eier av Betalutin kan jeg ikke se for meg noe bedre enn at selskapet ser at de kan få approval på sitt eget produkt som ren 2L-behandling uten å dra inn et annet produkt hvis det gjøres på riktig måte. Det er maximizing shareholders value!

Hvis noen oppfatter dette budskapet på en annen måte så er det bare til dele tanker om det. Mulig jeg misforstår / hører feil.

6 Likes