Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nå er det riktignok ikke så mye å spare på ikke å trekke inn Rituximab ettersom dette ikke lenger er et patentbeskyttet medikament.

1 Like

Enig i det, men Nieba sier også at det er bra for brandet Betalutin å stå alene som mono i 2L (slik jeg hører det, og det kan jeg forstå). Det er ganske bra flexet å ha et produkt som kan erstatte Ritx og andre medikamenter i både 2L og 3L, da har du en god standing i markedet.

2 Likes

Takk for gode betraktninger TheObserver.

Tror nok det er helt klart at Nanov går for å få godkjent Betalutin som selvstendig produkt som første prioritet. Når Betalutin er godkjent, bør det relativt enkelt kunne kombineres med andre produkter som også er godkjent, selv om man må gå veien om en kombogodkjennelse.

Uttalelsen fra Nieba du viser til kom vel før det ble klart at Nanov fikk inkludert resten av pasientene i cohort 2 for Archer-1?

Det tyder på at Nanov i hvert fall har funnet det smart å finne ut hvor godt Archer-1 virker på flere enn 3 pasienter.

2 Likes

Bare 20 øre til ned nå, så har gutta krutt klart å kjøre aksjen i minus igjen etter nok en hyggelig melding fra selskapet. Blir uhyre interessant å se hvem som sitter igjen med den største regningen til slutt.

Shorterne eller aksjonærene?

1 Like

Virker som det er ganske lite aktivitet på børsen i dag.

Er det ikke så enkelt at det ikke er noen store aktører som er interessert i å kjøpa Nanov foreløpig. Ordreboken kunne blitt rensket enkelt, og forhåpentligvis en dag skjer det.

2 Likes

Enig, interessen er så og si fraværende.

Trengs garantert noe betryggende rundt Paradigme før dette drar seg til igjen, unless Nieba is pulling a rabbit out from his hat :wink:

2 Likes

Det ble kjøpt 18 aksjer for å heve kursen fra 14,32 til 14.47 da er det stille som graven. Håper det er stille før stormen. Og nå er det noen som vil ha 100 K på 14,35

Shortsperre lagt inn med 100 000 aksjer på kjøp nå.

Eller inndekning

1 Like

Ble plukka fort de

Kan vi håpe på presentasjon av archer og dlbcl på american association for cancer research (aacr) annual meeting 2021. Dato ikke fastsatt - men abstract submission 11 jan. Møtet pleier vel å være i april, så dataene får god tid til å modnes frem til dette. Ønskereprise av hallelujastemningen som var ifm ash 2016

Uansett så går vi en spennende tid i møte. Vi kan når som helst få melding vedrørende endring pas antall og plan for mzl pas.

6 Likes

Bare lurer på når de store "playerne"skal ta d inn over seg at dette blir medisin og ikke BARE D, men en JÆVELIG GOD EN :clap::clap::clap:

5 Likes

NANOV bygger sten på sten nå - veldig spennende tider :grinning:

3 Likes

Godt med litt positivitet igjen i Nano
. Vært ut og inn siden 2016. Kjøpte mine første på 15 kroner 2016. Trodde aldri vi ville få.under der. Men har lasta opp på 14 kroner. Risk reward syntes svært god. Får de kutta pasientene 20/100 og utvidet psientinklusjon så klarer de det. Da smeller det godt. 20x opp til salgsummen for algeta. Samme selskap idag selges for mellom 30-40 milliarder ref AAA. Det snører seg sammen det nærmeste året.

5 Likes

Dette har de jo allerede gjort… 20/100 ER droppet til fordel for 15/40… pasientinklusjonskriterier er godkjent endret av fda og også godkjent av de fleste lands etiske komiteer nå…
Det man kan håpe på nå er at antall pas som kreves inkludert kan bli senket fra 130 til 100 +/÷ og da er vi plutselig der at Betalutin kan søke godkjenning :slight_smile:

12 Likes

Sikkert en jævelig dumt spørsmål men,…

Pr def så krevde FDA 130 pasienter med 2 forskjellige doser. Det vil da si med 65 i hver arm. Nå når den ene armen er kuttet kunne man ikke nærmest halvert antall pasienter da?
Skjønner at noen av de 57 som er innrullert hører med i 20/100 armen, men skjønner ikke helt hva d skal ha å bety. De er vel med i studien videre selv om de pr def er ute med en litt annen dose. Medisinen er den samme men med en litt forskjellig sammensetning av doseopplegg men forskjellen er ikke så stor og måten man doserer på er den samme. Kanskje toleransen på de to dosene er litt forskjellig men sammenlignbare nok allikevel.
Paradigme er vel bare egentlig en bekreftelsesstudie på fase 1. Den store studien kommer vel etter markedsadgang uansett?
Eller bommer jeg på dette?

1 Like

Har lurt på det samme selv. Si det er innrullert 50/50 av 52(?) da 20/100 ble kutta. Dvs 26stk med 15/40. 26stk - 65pax (hver arm) mangler da 39stk å innrullere med denne dosen.

Totalt i studiet:
26stk 20/100pax.
+
65stk 15/40pax.

= 91stk pax totalt i paradigme til read out.

Kan det være reelt om det blir kutta med ca 40deltagere?

1 Like

Jeg tipper vi må ha minst inne 65 pas på riktig dose… mer sannsynlig i mine øyne er at man lander på 80 stk (da dette var opprinnelig plan for paradigme før det ble endret til 2 doser). Også mulig man må innrullere alle 130 og det er kanskje klokt å ha det som base case…
Men dette er vel en løpende dialog mellom fda og nanov… (fast track hjelper på der…) safety og bivirkningsprofil er jo også en faktor som man vil ønske å dokumentere med høyest mulig N
Jeg tror derfor ikke det egentlig finnes noe svar på dette med antall pdd annet enn at man kan se på mulighetene… :slight_smile:

4 Likes

Nieba og Egbert er i alle fall veldig runde i formuleringene, selv om de virker ganske så klare på at en reduksjon er på sin plass. Har ikke sett noen antydninger om hva det kan utgjøre i konkret antall pasienter, kun at det er logisk og en god dialog på det.

Det er samme tonen som rundt type C-møtet, så jeg har “priset” inn at de lykkes med å redusere pasientgrunnlaget :muscle:

1 Like