Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Takk for at du fikk stilt disse to viktige spørsmålene. Som du sier blir nok -21 et flott Nano år.

2 Likes

Støttes. Skjeldent man får så mye info igjen for to spørsmål.det siste spørsmålet gjør saken mye enklere for meg ettersom jeg trodde de måtte ha en reduksjon i antallet for å klare det. Om de får reduksjon blir det en enorm bonus for alle.

3 Likes

Nå snakker vi! Bra jobbet av Nieba dette :1st_place_medal:

7 Likes

Dette er isåfall veldig bull. Om de forventer å klare guiding til tross for å ikke få mehold i reduksjon; om de da får reduksjon og rekrutteringstakten tar seg opp kan denne komme enda tidligere i H2. Er derimot ikke uten tvil. Om sykehusene reagerer positivt, burde det vel være mer enn en pasient til nå? Jeg holder uansett med deg at det kan bli litt neglbiting i 2021.

3 Likes

when can we expect the decision on reduction? Early February 2021?

Only expressed by Nieba with the following words today; “early next year”.

For me that indicates within the two first months, but it may not mean the same for others.

3 Likes

Takk til @Arodin for lenke I PCIB-tråden :slight_smile:
Her er Nano ca 1 time fra start:

3 Likes

Hva er det Nieba sier fra ca 1:32:30?
“We are working together with Novartis for example in…?? …policies?”

EDIT: Sry, tidspunktet skyves etterhvert som konferansen pågår. Men hør hva Nieba sier på sliden “2020 highlights growing interest in radiopharmaceuticals”

3 Likes

Altså… Hva mener han?

Jeg hører ikke konkret hva han sier om Novartis, men han sier noe om at de jobber sammen med dem?

Han bekrefter at de har et Type-C møte nest år (“we have a type-C meeting early next year”), og det tar vel maks 75 dager fra man kaller inn til man får et slikt møte. Mao skal de ha dette innen februar.

Da får vi både Q4 (oppdatering rekruttering), avklaring fra type-C-møte, DLBCL og archer read-out på ca samme tidspunkt. På toppen av dette får forhåpentligvis drahjelp av vaksinen, noe som etterhvert burde løfte hele sektoren! Kan blir eksplosivt.

5 Likes

Sier Nieba dette helt innledningsvis på sliden med tittel “2020 highlights growing interest in radiopharmaceuticals”?

Spol tilbake her for å høre selv: https://dnb-play.screen9.tv/media/JhoZNNK4MQRBzXojTvLwPw/dnb-markets-session-i-with-vaccine-session

“We are working together with companies like Novartis for example in shaping policies, And Novartis has confirmed commitment to build a late stage radio[…] portfolio" ?

18 Likes

Korrekt! Veldig bra! Takk.

Han sier vel strengt tatt det som står i pkt 2 på sliden:

  • Novartis confirms commitment to build on its late-stage radio-ligand portfolio
1 Like

… så er der sgu’ aktion midt på dagen drenge! 16,30 er prisen for at løse billet for nærværende!

Jeg har ikke fulgt nyhedsbilledet grundet arbejde, men kan nogen her forklare, hvad årsagen til dagens pludselige stigning er?

2 Likes

Med kursen opp 10% på en dag i dag kan man tenke seg hva som skjer når vi endelig får read off.

2 Likes

Svarene fra Lars på de to spørsmålene TheObserver fikk stilt alene gir grunn til oppgang.

FA har også Nano på rakett listen som heller ikke er et minus.

2 Likes

Det kan det. Men da må de levere på rekruttering eller partner.

Hvem er DNB’s børsraketter ??
På førehand takk.

Jeg hørte selv det samme, og svelget ekstra et par ganger. Tenkte dog at det er bare jeg som har gått glipp av et eller annet som ikke er så viktig, men jeg tenker som mange her; dette var kanskje, og jeg understreker kanskje, en liten nip slip som ikke skulle ut :sunglasses:

Jeg hørte gjennom en gang til nå, og ordrett sier Nieba følgende:

"So we are working together with companies like Novartis for example to shaping policies, and Novartis has…

Så referansen til Novartis commitment kommer etter denne første kommentaren til Nieba, så her omtales Novartis på to ulike områder.
Denne ene åpenbart om hvordan Nano internt samarbeider med de, den andre om hvordan Novartis har kommittert seg i andre prosjekter. Nice :ok_hand:

11 Likes