Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Er jo ikke veldig overraskende hvis Novarts kjøper hele sjappen, eventuelt lander en deal med Nano :smiley:

Men fint at Nieba namedropper Novartis og holder markedet litt på tåhev :wink:

7 Likes

Lars Nieba, veldig stødig presentasjon :clap:

7 Likes

Novartis, Bayer… Novartis, Bayer…
image

6 Likes

Du glemmer Roche og AZ :grin:

2 Likes

De inngår ikke i min betting-prestekrage :smile:

1 Like

Du trenger ny betting-prestekrage :joy:

3 Likes

For min del er ikke dette like åpenbart. Jeg tror det er snakk om en språkfeil. Uttrykket “together with” blir også gjerne (av folk som ikke snakker engelsk flytende) brukt i betydningen “på lik linje med”.

Når han sier, " So we are working together with companies like Novartis for example to shaping policies, så tror jeg han sier at Nano, som andre selskaper som Novartis for eksempel, jobber med å…"

Men la det ikke trekke ned stemningen. Novartis er sikkert aktuell samarbeidspartner uansett :wink:

7 Likes

Ingen eller ingenting som trekker ned noen stemning her :wink:

4 Likes

Der er nogen der har vekslet tomme flasker, dét er sikkert … imponernede volumen og ditto præsentation fra Nieba. Lad os håbe, at aktien er i stand til at holde luften denne gang og ikke bliver solgt ned af shorterne.

Skal vi teste 20,00 denne uge (som skrevet tidligere) … der er frit udsyn.

2 Likes

Litt lektyre:

CD37 in B Cell Derived Tumors—More than Just a Docking Point for Monoclonal Antibodies

Received: 16 November 2020 / Revised: 10 December 2020 / Accepted: 13 December 2020 / Published: 15 December 2020

Abstract

CD37 is a tetraspanin expressed prominently on the surface of B cells. It is an attractive molecular target exploited in the immunotherapy of B cell-derived lymphomas and leukemia. Currently, several monoclonal antibodies targeting CD37 as well as chimeric antigen receptor-based immunotherapies are being developed and investigated in clinical trials. Given the unique role of CD37 in the biology of B cells, it seems that CD37 constitutes more than a docking point for monoclonal antibodies, and targeting this molecule may provide additional benefit to relapsed or refractory patients. In this review, we aimed to provide an extensive overview of the function of CD37 in B cell malignancies, providing a comprehensive view of recent therapeutic advances targeting CD37 and delineating future perspectives.

Utdrag fra artikkelen:

4.1. Anti-CD37 mAbs

There are numerous papers confirming the efficacy of monoclonal antibodies in B cell malignancies. However, research in this area is constantly expanding [76]. Currently, anti-CD37 mAbs assessed in clinical trials for the treatment of B cell malignancies include otlertuzumab (formerly known as TRU-016), naratuximab emtansine, AGS67E, BI 836,826, and betalutin.

4 Likes

DNB Markets : OSEBX portfolio. We welcome back Kongsberg Automotive, MPC Container Ships and Nordic Nanovector for a second successive year. In addition, we have included PGS, PCI Biotech, Axactor, TGS, Grieg Seafood, DNO and BW Offshore.

4 Likes

Er inklussion i OSEBX ikke medvirkende til kursstigningen? Jeg tænker der er flere fonde, der skal tage selskabet ind i porteføljen/indeks?

Anbefaler søndagsrevyen 13/12 fra ca 16 min. Nieba var forsåvidt innpå strategien ift kinesiske marked i dagens presentasjon…

3 Likes

Da er vi 10% over kursmålet til Jeffries … seriøs gjeng det der :rofl:

7 Likes

De og deres kunder fikk i alle fall kjøpt billige Nano aksjer, så noe godt kom d jo ut av det for dem.
Ja oss andre også for den del :slightly_smiling_face:
La oss håpe at dette nå kan vise seg å bli vendepunktet for selskapet verdimessig, at vi nå får en sunn og god jevn stigning fremover med noen fartshumper her og der.
At selskapet leverer på guiding og at vi får gode meldinger fra Archer og DLBCL i feb-mars.
Da tenker jeg vi fort kan se en pen kurs frem mot sommeren.
Fortsetter oppgangen nå en dag eller to til med 5-10% så spørs d vel ikke om short aksjene må hentes inn igjen.
Dette kan bli en fin Nanotid d neste året.
Nå har jeg sitti rolig i båten siden 2015 og kun akkumulert til dobbel dose Nano aksjer siste året.
På tide at d begynner bære frukter nå synes jeg.
Har jo vært noen andre raketter i denne tiden men jeg har aldri turt og selge i frykt for at noe stort skulle dukke opp.
Nå får vi bare håpe

19 Likes

Herlig oppgang fra 1610👌

3 Likes

… short squeze? Må håbe i sit stille sind, at der sidder aktører derude, der er ved at tage et heftigt tab.

2 Likes

Sendte samme spørsmål til Marlene forrige uke som Nieba svarte på i dag gjennom Ling.

Det var en fordel at Nieba delte dette med alle fremfor kun til en enkelt aksjonær. Synes de burde ha vært klarere på tidsforløpet rundt pasientreduksjon, formaliteter og evt påvirkning det vil ha på read-out på siste Q.

Dette ble en veldig avklarende dag for min del, og hvis Nieba i tillegg «forsnakket» seg så kan vi nyte tiden foran oss. Kanskje Nieba bare var taktisk for å snu stemningen og namedropet med hensikt :wink:

(Jaderberg i Targovax gjorde det samme rundt partner/CPI på mesotheliom, og de måtte «rette» på det i etterkant av en artikkel. De forsnakket seg på Keytruda, og tre måneder kom det selvsagt ut at Merck og Keytruda var CPI’n de skulle kjøre 1L studie på)

6 Likes

Hva skal jeg si?
Dette var veldig etterlengtet. Ser ut som vi skal over 17,50 i morra. Kjempe fin avsluttning :smiley:

1 Like

De som har fulgt NANO en stund husker denne med skrekk og gru:

2 Likes