Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tror ikke vi skal sammenligne Costa med nåverende

4 Likes

Herlig dag :ok_hand:. Måtte det fortsette :star_struck:

Ja, når du har vært med lenge så vet du at denne dagen ikke er noen grunn til å ta av. Vi har sett det før. Men @TheObserver svar ifht til C-møte er grunn til optimisme.

De fleste som er long her, har hatt øynene på data og vet at prising blir riktig en dag. Om det er i 21 eller 23+ vet vi ikke.

Medisinen ser svært bra ut og det er investert 2MRD NOK i den og det er ikke uten grunn.

1 Like

Fin dag i dag👍

1 Like

Veldig behagelig med en tydelig, og balansert tysker ved roret.
Han har levert fra første dag, sammen med Egbert og styret, og vi holder stødig kurs mot første primær-milestone.
At han nå bekrefter at de HAR C møte som jeg og andre har antydet på vårparten, er veldig positivt.
Skulle det møtet komme før mars så blir det en eksplosiv vår.(det tror jeg uansett det blir)

  • Archer vil trolig utløse konferanse deltagelse på våren/ forsommeren?
  • Redusert inklusjon blir nok bekreftet
  • Enrollment complete blir da bekreftet på guiding til høsten.

Er slett ikke umulig at indikatorene allerede er så sterke at oppgangen bare fortsetter, istedet for at dette blir ett blaff.

Gode spørsmål @TheObserver, og nydelig med klar tale i responsen fra Tyskland

21 Likes

Greit at kursen endelig satte kursen nordover. Sier absolutt ikke neitakk til en reprise av høsten 2016, og det gjør ingen ting om oppturen denne gangen kommer på vinteren/våren. Jeg er klar🤑

3 Likes

Nå må vi slappe av her, kursen er såvidt over emisjonen som ble kåret en katastrofe. :sweat_smile:

4 Likes

Den er såvidt under emikursen faktisk - emi var på 17,50…

1 Like

Kursen er helt på trynet, enkelt og greit. Flott med oppgang, måtte det fortsette, men vi vet hvem som styrer kursen i NANO. Derfor er det lurt å være forberedt på en ny smell, de shorter ikke fordi vi skal bli komfortable. De ønsker at vi skal gi opp og selge oss billig.

Det som dog skaper begeistring er, ironisk nok, den ikke-begeistrede Nieba som med stø hånd og klare tanker forklarer hvorfor Betalutin vil få en viktig plass i NHL-landskapet, og at de har god kontroll på hvordan de skal klare det.

Det NANO vi ser nå med Nieba og Egberts i lead er ikke annet enn ekstremt komfortabelt.

Kursen indikerer riktignok det stikk motsatte, men det vil nok korrigeres i løpet av 2021.

6 Likes

Jepp, så her burde være rikelig å gå på. Spørsmålet blir nok hvor lenge NANOV får fortsette som eget selskap. Er redd for at selskapet kjøpes opp lenge før vi aksjonærene får oppleve selskapet å slå ut i full blomst.

Her gjelder det å nyte den forestående oppturen og glede seg over verdistigningen så lenge som mulig. Håper de største eierne selger seg dyrt.

3 Likes

Med gode nyheter og kjøps-anbefaling så er vi ikke ferdig med reisen nordover.
Hvor oppturen stopper er nesten umulig å tippe. Stopper vi på 17, 20, 25, 30 eller 50? Alt er mulig nå som lyset rettes mot Nano - som etter manges syn har fått ufortjent mye juling til tider.

Jeg håper på høyest mulig kurs - men burde ikke bry meg veldig på kort sikt. For oppturen må følges opp med ytterligere gode nyheter første halvår i 2021. Da vil vi se :rocket: ta av
Spennende tider for Nano og mange andre norske biotek-selskaper

4 Likes

Mulig dumt spørsmål, men mange lurer nok på dette, spør her da det er mye kunnskapsrike folk her.

Når forventer vi å se Betalutin på markedet?
Worst case og best case? Forutenom oppkjøp såklart.

Takk på forhånd!

1 Like

Lars Nieba sa at de regner med C meeting tidlig neste år. Det bør vare ca. 1 mnd. siden Nano søkte. Så i slutten av jan. /beg av febr. 20210 bør svaret senest foreligge! Alt tyder på en reduksjon i inklusjonsantallet.

Type C meetings should be scheduled to occur within 75 days of FDA receipt of the written
meeting request.

https://www.fda.gov/media/72253/download

1 Like

3 Likes

Der var den, thx!

Trodde jo det var snakk om partnerskap der en stund😂

LM
Du har jo vært i kulissene en stund både med og uten aksjer som jeg forstår.
Kan bare minne om at styret har sagt at de vil engasjere en 3’dje part når et seriøst ligger på bordet.
Føler meg veldig trygg på, ut i fra Lars sine uttalelser som han stadig minner om, at selskapet ikke blir solgt for knapper og glansbilder.
Da vil ikke bare Betalutin i seg selv bli vurdert og verdsatt, men hele “pipen”.
Vil igjen også minne om at HC som største aksjonær tidlig 2015 uttalte at Nanov ville bli mere verdt enn Algeta hvis Betalutin gikk hele veien.
Vi alle vet jo hva som har skjedd av utvikling siden den gang.
Her er d bare å glede seg, om enn et par år etter skjema fra 2015, men hvem f… bryr seg om d så lenge de nå leverer etter guiding.
Blir spennede å se om 4-5 år om NN er på vei til å bli et Norskt stort farmasi selskap på linje med Genmab i Danmark, med parter på slep eller om vi er slukt av en av de største gjeddene i sivet ila 2021

4 Likes

Har du alt i Nano tixis? Opp 17,39 idag​:star_struck::star_struck:

Jeg legger mine aksjer i skuffen og venter på oppgangen som kommer!

4 Likes

Yepp. Vet man ikke skal ha alt i samme kurv osv, men akkurat i dette tilfelle har jeg ikke klart å la være

2 Likes

Du har baller av stål! Jeg har også drevet på med å gå all-in i enkeltselskaper, men har brent meg såpass på det, at nå for tiden velger jeg å ligge litt lavere i terrenget. Hovedårsaken er min erkjennelse at mitt klarsyn mhp fremtiden ikke er like klart som jeg en gang trodde. Da blir risikoen i største laget.
Det er samme grunnen til at jeg ikke lånefinansierer mine aksjeinvesteringer.

Men dermed er det ikke sagt at ikke andre kan ha et betydelig bedre klarsyn på fremtiden enn det jeg har og det kan godt hende du Tixis gjør helt rett. Ønsker deg lykke til og håper du treffer. I så tilfelle får også jeg en heidundrende reprise på 2016! ;-))

1 Like