I følge aksjonærlistene er det Nordnet som styrte kursen i går. Småaksjonærene som lager sin egen julekule?
17% opp på HVA?
Kanskje de skjønner verdien av at Nieba gir inntrykk av at det er all grunn til å forvente avlesning i Paradigme i 2021.
Det skal gi kurser 5 ganger over dagens i løpet av neste år, så flott at det er småinvestorene som handler og ikke shorterne som dekker seg. De får svette noen runder til.
Vi får vel ikke se gårsdagen s bevegelser på aksjonæroversikten før i morgen? Eller kanskje i ettermiddag i dag?
Har vært Nano aksjonær lenge nok til å skjønne at det pr dags dato, i forhold til det vi vet, kun er drømmerier. Men som de sier TheObserver, what ever makes your boat float. Ha en fin dag.
Det er 260 aksjer på 29,- hvis noen er interessert. Her er en
Jeg har heller ikke lånefinansiert noe, noen gang. Kun oppsparte midler igjennom flere år.
Har alltid hatt ståltro på Betalutin og gir d en god avkastning ila et år eller to, så blir det Oncoinvent for alle penga
Lykke til til deg også LM
Du er klar over at det er en 3 dagers “lagg” på aksjonærlistene…???
Vedkommende vet nok det, men passer dårlig med agendaen… («det er de dumme som kjørte opp aksjen på luft og svada)
Ja no så. Takk skal du ha👍
TheObserver- jeg var her før deg, og blir her lenge etter at du har solgt også. Men er også en realist iforhold til dine tolkninger her på forumet.
Og realisten i deg er den som deler med alle hvem som kjøpte aksjer i går når dette ikke er tilgjengelig informasjon?
Realisme er nok et vidt begrep.
Er det noen som kan sjekke hva Nano matcher på nå?
Nope, men om den åpner opp så skal den nok ta ut 20 i dag
17,45 - men det er tidlig enda min venn
Takker
17,15
Så er shorten på igjen
Litt gevinstsikring etter oppgangen i går er ikke uventet. Tror den skal videre opp utover dagen.
Finner nok støtte ila dagen
1 dag med trofaste hurrarop, så selges det med begge hender dagen derpå