Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

1 dag med trofaste hurrarop, så selges det med begge hender dagen derpå :clap::clap::clap:

Hang ikke med i går, hvor finner jeg nanov sitt innlegg på dnb healthcare? Fant bare pcib og den gjengen.

https://dnb-play.screen9.tv/media/JhoZNNK4MQRBzXojTvLwPw/dnb-markets-session-i-with-vaccine-session

ca 55:30 for de som vil se presentasjonen

3 Likes

Ser litt i de siste kvartalsrapportene men må tilbake til 2019 for en oversikt over markedspotensialet for Betalutin. Har det skjedd en utvikling siden denne ble presentert ? Andre medisiner som har seilet opp som kandidater i nedslagsfeltet til Betalutin ?

2 Likes

Både 2L og DLBCL er vel begge satt på vent, og mulighetene i disse markedene ligger noe frem i tid. Noen som ved markedspotensialet til 3L alene?

Nordic Nanovector believes that by targeting the significant unmet needs in follicular lymphoma (FL) and diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL), the two largest NHL types, it could access a market opportunity worth nearly USD 5 billion per year with Betalutin®.

The company believes Betalutin® has great potential as a treatment for 3L FL and that the combination of Betalutin® with RTX could benefit FL patients in earlier stages of therapy based on these encouraging preclinical results. For 2L relapsed FL this could mean access to a market worth an estimated USD 1.5 billion per year, more than twice of the opportunity in 3L R/R FL, the priority indication for single-agent Betalutin® in PARADIGME

2 Likes

3.linje var vel beregnet til 0,6 mrd dollar pr år, men det forventes jo å stige til 0,9 mrd innen 2025 om jeg husker riktig… MZL kommer i tillegg dog, forhåpentligvis ganske snart…

4 Likes

Ja, da blir det 1.5 mrd USD i 2L og 0.6 mrd USD i 3L.
2.7 mrd USD i DLBCL, totalt ca 5 mrd USD / år i G7 landene

1 Like

Greit å handle litt i dag.

1 Like

Godt å høre.Virker som mange selger i dag. Fikk sikkert høydeskrekk i går.

Jeg tok litt på 16,04. Synes 16ish kan se ut som mulig base for test av motstand på ca 20 kanskje innen jul :slight_smile:

Edit: Maybe not… :sweat_smile:

1 Like

Kursen fikk et hyggelig hopp i går.Men det er slett ikke uvanlig at man får en korreksjon dagen derpå. Spesielt i et selskap har lagt betydelig under siste emisjonskursen i lang tid. Enkelte går lei og ønsker å redusere sim eksponering. Greit nok det. Men jeg er en av dem som tror potensialet i NANOV fra dagens nivå er meget hyggelig. Og 2021 kan bli er særdeles hyggelig år. Spesielt dersom antall pasienter som må behandles i Paradigme blir redusert og selskapet holder seg på track til godkjenning av Betalutin iht plan.

image

Er vel ting som tydar på at robotane jobbar hardt i denne i dag. Er vel ikkje så mange andre som legg ut 3 og 3 aksjar i slengen.

1 Like

Jeg vil mene at dagens korrektion er forudsigelig, særligt med tanke på at gårsdagens stigning synes at tage udgangspunkt i udtalelser fra Nieba, der ved nærmere eftertanke måske var blevet overfortolket (særligt omkring Novartis, som jeg personligt fandt særligt interessant); hvad angår rekrutteringen fandt jeg, at Nieba bekræftede tidligere udmelding … men understreger, at dette er spekulation fra min side.

16,00 ser ud til at holde for nærværende; man kan dog frygte, at salgspresset som tidligere set øges ca. 30 minutter før markedet lukker for at sikre et negativt teknisk candle og søge at tage luften ud af en spirende positiv stemning, som jeg oprigtigt finder velbegrundet efter en solid præsentation af Nieba og selskabets udgangspunkt taget i betragtning.

edit: deprimerende handel ganske som forventet … 15,00 næste stop?

1 Like

Er nok shorterne som jobber oss nedover i dag. I går synes d som om de satt og så på oppgangen uten å foreta seg noe. Når det slutter så kjører de kursen ned igjen.

Man kan jo sette det litt i perspektiv. Vi fikk 17%+ igår og 6% ned idag. fortsatt på høyere nivå enn tidligere, og bryter vi 17,20 i nærmeste fremtid så er det ut av samme middels lange nedtrenden som vi hoppa ut av ved interrim avlesning. Den som lever får se. Vinteren kommer nok til å bli spennende.

5 Likes

Hva tror dere nano vil stå i om de lykkast

Er det teknisk støtte noe sted eller skal vi ned på 13 tallet igjen?

Tar glatt flere aksjer på 13 kroner når Nieba er så confident på 2021 og read out Paradigme.

Understreker at jeg ønsker ikke å kjøpe aksjer fra TI-lesere som mister troen, men utlånte shortaksjer fra Folketrygdfondet tar jeg gjerne i mot :sunglasses:

5 Likes

Støtte og motstandsnivåer

2 Likes