Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

The trend is your friend? Pump and dump før alle kvartalsrapporter og nyheter :crazy_face:

Når jeg ser på denne så har jeg nesten glemt hva det var NANOV steg så mye på i 16

2 Likes

De var alene i andedammen.

Pluss at de beviste for markedet at Betalutin faktisk fungerte, og det så ut som de kunne bli best in class.

Enn så lenge ser det fortsatt ut som de kan bli best in class om de bare slenger på et par runder Rituximab

4 Likes

Har tatt plass for kanon året 2021.

Mulig litt tidlig om vi ser 14 igjen, men det gjør meg ikke noe å snitte ned en liten periode, før en må snitte oppover etterhvert som de viser fremdrift på innrulleringen.

Så får vi se om 2021 blir topp:)

3 Likes

Produktet er fortsatt “best in class” om man ser på bivirkninger og synergieffekter…

10 Likes

Nå er dobbelbunnen satt :joy:

Se der ja, et par år til med tålmodighet nå så er det å gå all-inn på trippelbunnen.

1 Like

Tipper NANO er greit i pluss når vi stenger for dagen :muscle:

1 Like

Har du en NanoGlasskule …? :slight_smile:

Ja, tror jeg også. Prøver å snitte ned og la meg på kjøp på 15.65 etter dobbel bunn. Men ser ut som jeg må høyere. Spiller ingen rolle. Er langsiktig :slightly_smiling_face:

1 Like

Kun den gode, gamle magefølelsen. Den funker ca 25 % av tiden, så heldigvis benytter jeg meg av iskald strategi fremfor timing :wink:

2 Likes

Irriterer meg å se i ordreboka: 14000 på kjøp og 14000 på salg som flyttes samtidig opp og ned! Kan ikke heller en eller annen alt for rik og litt små brisen trader bare utslette hele ordreboka oppover, som en slags julegave til småaksjonærene i NANO??

4 Likes

Du skal være velkommen; jeg tipper i øvrigt, at evt. finansielt stærke kandidater har opnået den mulighed ved netop ikke at følge den strategi :slight_smile:

Synd at Folketrygd fondet og Nordnet låner du aksjene til shorting. Kursen har dessverre blitt presset ned i hele dag

Ja, og det er ikke vi aksjonærer som ler hele veien til banken. En dag skal vi også gjøre akkurat det

1 Like

Folketrygdfondet til verdiskaping og utvikling i norsk næringsliv:

  • med kapital til selskapene
  • med ansvarlig eierskapsutøvelse i selskapene
  • med tiltak for gode “kjøreregler” og velfungerende markeder
  • ved å være langsiktig og stabiliserende i kapitalmarkedene

hehe ja istedenfor å bygge opp farma selskaper i Norge gjør de det motsatte. Trenger en sunn utvikling i kursen slik at folk gidder å investere i selskapene. Norge kan jo bli og har blitt en mye større aktør innen farma sektoren de siste årene. Danmark er ett godt eksempel på det. La oss bygge verdier og ikke låne ut aksjene våre til short. Har vært med Nano siden 2016 i tykt og tynt men med stadig lavere kurser og emisjoner tærer det på. Men som Kjell er inne på: En vakker dag vil vi trofaste også få belønning.

5 Likes

Tiden for omstilling er her nå og det skal Nano nyte godt av tror jeg.

1 Like

… må give anledning til at kalibrere mavefornemmelsen evt. ved at smøre med tålmodighedscreme og dosere rigeligt med æbleskiver og varm kakao :slight_smile:

1 Like