Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

FTF har ikke lånt ut en pøkk etter EGF sett at 5,6mill aksjer er det de eier, noe jeg regner med.

Så her er det nok andre aktører som har det moro.

2 Likes

Short har nytt godt av en ledelse som ikke har prestert på mange år. Har en følelse av at det er iferd med å endre seg.

3 Likes

Når kan Nano få svar på søknad om antall pasienter nødvending?

Etter c møte fda. Trolig ila januar, jeg tror første del utifra 75 dg frist

1 Like

Er det tilbakekalling av aksjer vi ser på lista i dag?

Lars Nieba regner med C meeting tidlig neste år.

Tror på ganske kraftig shortcovering den dagen det meldes at FDA bekrefter reduksjon i Paradigme fra 130 til 100 pasienter. Da skjønner de fleste at avlesning kommer innen 10 - 12 mnd, og med de historiske data vi allerede har skal man være bra pessimist for å tro at Betalutin plutselig har sluttet å virke og at de ikke vil gå for AA tidlig 2022.

7 Likes

Kunne ikke dy meg :smile:

er det fredag så er det fredag, de 12 aksjene måtte få seg et hjem

3 Likes

Ikke glem avlesning fra Archer1 der de tre første hadde 100% CR. Snart får vi data fra 6 pasienter.
Og DLBCL. Er ferdig rekruttert og avlesning første halvår. Gigantisk marked i DLBCL.
Overbevist om at 2021 blir et bra år for oss tålmodige aksjonærer som har vært med fra dag en.
Potensialet i selskapet Nordic Nanovector er meget stort. Risk/Reward nå gjør at jeg sitter bom stille med stor beholdning.

8 Likes

Jeg tenker det heller er motsatt.

Ser ut som om Fjärde AP- fond låner ut halvparten av aksjene sine til short via DnB, som kanskje da tilbyr dette som et slags shorte-pool til sine brukere?
Bare en teori fra min side.

1 Like

He he, jeg glemmer ingenting @Ratzeputz, men jeg må passe på stemplet mitt som naiv bullish aksjonær, så det er flott at andre påminner om de samme grunner til at jeg også er all time high i beholdningen av aksjer.

Føler meg mer enn komfortabel nok på de tingene som ikke har noe som helst med “urasjonelle ting” å gjøre; shorting, markedssentimentet, laber interesse for aksjen, svak historikk fra tidligere ledelse, slakting av kursmål med mer.

Det som teller er klinisk effekt og hva dagens ledelse styrer mot og på hvilken måte. Spør du meg er det terningkast 6 på alle viktige parametere for hva en partner er ute etter. De driter enkelt og greit i Jefferies, hva Costa har sagt eller ikke sagt, Folketrygdfondet med mer. De skal tjene penger i NHL, og det vil de gjøre hvis de hiver seg først på Betalutin og Alpha37-toget :bullettrain_side:

12 Likes

Fin slutt på dagen.
Håper nå d kommer jevnt og trutt til med nye investorer og snapper shorte aksjer dag ut og dag inn fremover.
Ser ut for at siste store short er satt på litt over 15 så på et eller annet tidspunkt går de tomme fordi vi alle fyller på våre konto sakte men sikkert.
Den dagen ser jeg frem til. Dagen da shortere er uten aksjer til triksing frem og tilbake. Dagen da 10 oms x 3 aksjer kan senke kursen 2% på 1 minutt er tilbakelagt.
Akkurat den dagen skal jeg bidra med noen tusenlapper for å gjøre situasjonen deres ennå være. Bygger opp en liten side buffer som jeg skal røske av. Ja vet at det ikke gavner mitt snitt men d driter jeg i.

Vi snakker HEVN :heart::heart::heart:

5 Likes

bedårende

2 Likes

Shorterne skjelver nok allerede…

1 Like

Nordic Nanovector - Financial Calendar 2021

Nano ned 5% på en dag der OSEBX er ned 2.34% er helt innafor. Hvert fall da mulig forverring av covid situasjonen som igjen kan ramme rekruteringen er en faktor. Ikke overraskende om vi avslutter året under 15, men gud så gøy 2021 skal bli!

1 Like

Bliver nok et par røde dage denne uge, desværre. Mange der sad på hænderne sidst aktien korrigerede ned på dette niveau … nu er muligheden der, nu gælder det at sætte handling bag ord.

1 Like

Ville ikke tatt en nedgang for gitt. Europa reagerte med full panikk mandag på et mutert virus britene har hatt siden september. Det skal være mer smittsomt, men med mildere symptomer og har trolig lenge vært en britisk eksportvare.

Legg til at amerikanske indekser hentet seg inn og endte tilnærmet uendret.
Det springende punktet blir hvor lang varighet en gjennomsnittlig panikkangst har nå til dags. Vil selv anta at best før- datoen utløper før nyttår.

4 Likes

Fjarde Ap-fond ferdigsolgt? Kan vi forhåpentligvis få se en rolig og fin stigning inn mot februar/mars da man forventer svar på om man får reduksjon i ant. pasienter og resultater fra dlbcl og Archer-1! Har man i tillegg fått effekt av de nye rekrutteringskriteriene så kan det bli en fin stigning gjennom 21!

3 Likes

Klar for rolig stigning utover -21 :slight_smile:

3 Likes