Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ser d ikke ut som Fjarde Ap fond driver aktivt med shortutlåning? Kom inn med 1mill aksjer i emi. For så å drive antall aksjer som en jojo.

1 Like

Tenkte det først jeg også, men måten de har gjennomført dette på har jo ikke akkurat ført til/og vil vel heller ikke føre til at de får så mye valuta for emisjonsaksjene sine. Har jo vært helt elstremt opp og ned i salg og kjøp

Tapet kan tas nå. Du får skattefradrag. Salg nå og kjøp om 2 minutter. Dette er helt etter boka. Gjelder ikke Aksjesparekonto (ASK). Kun vanlig aksjehandelskonto. Du sparer skatt og blir med med reisen opp og kan se grønne tall oppover.

2 Likes

Noe som er verdt og trekke frem i denne artikkelen ? Har ikke abn.

3 Likes

Tror 2021 kan bli et meget bra år for kursutviklingen i NANOV.

24 Likes

Klippet fra polygon på Biotek tråden. Såpass interessant at den passer svært godt inn her.

6 Likes

Skrev et innlegg på Fundamnetaltråden som ser litt på det Regn1979 viste frem på ASH i år

7 Likes

Okay, da var det den tiden igjen :sweat_smile:
God jul folkens, det beste ligger foran oss.

7 Likes

Det forekommer meg liksom ikke at Nieba er den typen som «snakker ned» sine konkurrenter i den hensikt å undergrave andre metoder som kan være like gode som Betalutin.

Han har åpenbart ordene i behold når han sier at konkurransesituasjonen i målgruppen til Betalutin er i favør NANO.

Disse posterne og meldingen fra FDA tyder på nettopp det. Er man 67 år + og ved dårlig helse er det lav toxic som gjelder, der bommer REGN, selv om menn som pusher 50 og løper halvmaraton har helse til en slik behandling. Flott at det finnes en kur for alle, tett korrelert til alder og helsetilstand. Jeg heier på både REGN og Betalutin, vi trenger begge :muscle:

Bra gravearbeid :clap:

Ha en fin høytid folkens, det blir nye takter neste år. Da vet markedet at avlesningen kommer i år, ikke neste år slik det har vært nå. En liten psykologisk effekt i det også :wink:

11 Likes

@TheObserver Spør deg, da det virker som du har peiling. Når kan vi forvente Betalutin på markedet? Best og worst case?
Kan du eller noen andre komme med et utdypende svar angående dette. :slight_smile:

1 Like

Kan ikke tenke meg du får noe utdypende svar her på ditt spørsmål. Når du lurer på best case,så var vel det i 2019 , og da blir vel worst case i 2022. Den som lever får se.:grinning:
God jul. :snowman_with_snow:

3 Likes

Analysen til DNB estimerer salg fra 2022, noe som passer med filing mot slutten av 2021 / tidlig 2022.

Dette avhenger selvsagt av Accelerated Approval (AA)

4 Likes

Frankrike ute med detaljert plan for å ha vaksinert ferdig risikogruppene (15 millioner pers/ 22% av befolkningen) innen slutten av våren. Macron drar med seg hele EU på den, Biden vil neppe være dårligere. Vaksinert risikogruppe + helsepers i mai er meget lovende for tre måneders data innen neste år er omme!

2 Likes

I DK blev der igår vaccineret flere læger på de onkologiske afdelinger. Så det prioriteres godt rundt omkring :slight_smile:

4 Likes

Nei steikje, en danske til ombord? @aborum har landsmenn med seg også her!

5 Likes

Mangler aktuelt en vaccine mod kursfald :slight_smile:

1 Like

Frem og tilbake er like langt :joy::joy:

1 Like

Når forventer dere egentlig den første større trigger i Nano?

Innen slutten av februar regner jeg vi har en melding på om de får kutte resterende 20/100 pasienter. Det er en stor trigger. Samme gjelder archer resultatene. Dlbcl har jeg ingen tro blir noen særlig til trigger. Men reduksjonen i pasienter vil være en stor trigger for min del
. Laster opp og sitter rolig på en slik melding.

2 Likes

Enig, men tror også oppdaterte innrulleringstall på Q4 vil være avgjørende. Dersom disse overrasker positivt tror jeg det kan gi meget positiv kursutvikling. Samtidig har vi vel sett tidligere at Nano også har hatt god kursutvikling uten umiddelbar knytning til konkret trigger. Jeg tror vi kan se det igjen hvis markedet tar inn over seg at Nano faktisk er på en slags oppløpsside nå. Kanskje psykologien i å bikke over i 2021 er nok? :blush:

6 Likes