Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Har de hyret et firma til at hverve patienter til deres forsøg, som de snakkede om?

Vet ikke om du husker BlackRock…

1 Like

God Nytt år til alle skribenter-

Med bakgrunn i endringene på topp 50 aksjonærlisten kan det se ut som det er lånt ut ca 300 K i forbindelse med års skiftet. Kan dette tolkes som et økende press på kursen den gale veien ?

Ja lånt ut 29/12…

Tok sjansen på kjøpe litt på 15,50. Klar med mer om de klarer presse lenger ned, men jeg tror og håper den skal opp :laughing: :crossed_fingers:

1 Like

En får bare håpe på noe godt nytt før q4. Har liten tro på at de fikk inn så enormt med pasienter dette kvartalet. Må nesten lene seg på godt utfall av type C møte.

1 Like

Når Nieba uttalte seg om rekrutteringen og forventet avlesning av Paradigme H2 2021 på DNB-konferansen var vi i midten av desember. Det tilsvarer godt og vel 85 % av Q4 unnagjort.

Han var klar i talen; forventningen og troen på å komme i mål var like sterk som før, et positivt type C-møte ville helt klart gi grunnlag for enda sterkere tro på å nå guidance.

Vi kan altså mene og tro hva vi vil om status på rekrutteringen, men de som sitter informasjonen nærmest mener de holder farten de skal. Vi får vel gi Nieba såpass kred at han bør bli trodd på det, han er ingen Musk når det gjelder bullish statements!

7 Likes

Men de nevnte også at covid restriksjoner kunne spise opp all inntjening i pasient inklusjonen… Men om.de.må.holde på 6 måneder lenger er det ikke så farlig i sluttspurten… bankers for fda å godkjenne.
Ingen bivirkninger som er ett stort problem hos konkurrentene og veldig god effekt. Gleder meg stort til å se effekten av paradigme. Beste doser i mange pasienter.

2 Likes

Jeg tror ikke man kan avfeie Covid-19 trøkket, men om de skulle få kutta mengden så tror jeg guidingen skal holde, til tross. Det var strengt tatt forventet at januar ville blusse opp smitten, med høytider og nyttår. Nå er vi i starten av vaksinering, og når Moderna også er tilgjengelig vil man kunne øke vaksineringstakten, og sakte men sikkert kunne åpne mer opp i verden.

7 Likes

Da blir det nye uker med pressing av kurs ser jeg :sweat_smile: skal ikke mange kronene til når kjøpers iden er fraværende

1 Like

Jepp. Noen-og-90.000 aksjer pøst ut siste minuttene :crazy_face:

The Radioimmunotherapy Market Report Covers Major Players:

  • Bayer AG
  • Actinium Pharmaceuticals
  • Acrotech Ltd
  • Nordic Nanovector and Orano Med amongst others.
4 Likes

Sykt å tenke på at MCAP var på 4MRD i 2017, og nå 4år senere i 2021 så er MCAP rundt 1MRD. Jeg vil påstå at Nano er nærmere mål nå enn i 2017.

Jeg har i hvertfall lastet båten med nanoaksjer igjen og ser frem mot et fantastisk år for Nano! :rocket:

8 Likes

@BioMed og @Bigblu: Hva om dere skriver saklige kommentarer isteden for å trykke på idiotiske, infantile emojier og forvandler det til et søppelforum?

6 Likes

Ta en ekstra titt på linken du postet, så skjønner du kanskje responsen.

Linken din er autogenerert søppel.

2 Likes

Ja dette er merkelig. Lavere MCAP jo nærmere målet man kommer. Håper ikke q4 i år blir like katasteofalt som i fjor da sjefen sjøl gikk kvelden før kvartalspresentasjonen.

Det er de fleste av kommentarene dine også, men det spiller ingen rolle. Poenget er at selskapet får omtale.

Det er klart, ikke noe som er så fantastisk som bli nevnt i en autogenerert artikkel, der den eneste hensikten med artikkelen er å scamme folk.

Fantastisk.

1 Like

Merkelig? Mcap reflekterer potensiell fremtidig verdi av pipeline i biotech selskaper i startfasen.

Sett pipen til Nano i det siste?
Sammenligne den med aktiv pipeline de siste 2-3 årene så skjønner du hvorfor mcap er mer enn halvert.

3 Likes

Nei, ikke sett. Har du oversikten over dagens aktive pipeline og tidligere pipeline vennligst post de i forumet.