Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

:point_up_2: Så jævlig sant :joy: :point_up_2:

2 Likes

Finner bare et telegram som er lagt ut. Finner ikke noe mere.

Så de mener håpet i det hengende snøret er syltynt og er verdt ca 11 kr

Så vi ikke en økning i short(utlån/nedsalg) like før forrige kursmål av Jefferies også? Jefferies, som i likhet med Kempen har vært tilknyttet Nano i nær fortid, men ikke er det lengre…

1 Like

MAFIA hele greiene …

Ikke glem at 59 pasienter var innrullert allerede pr. 18. november 2020.

65 fra hver arm skulle innrulleres. Si 15/40-armen hadde innrullert 30. (Men det kan være høyere eller lavere). Da er det i utgangspunktet kun ca. 35 igjen å innrullere i 15/40 armen.

Så er spørsmålet om det samlede antall Nanov da får, de 59+35 nye 15/40 = totalt 94 er for lavt, eller om 15/40 antallet forlanges økt. Noen har nevnt 120 som et passende antall. Men det vil bare være en reduksjon på 10 i forhold til antallet i to armer. Vi må også huske på at tidligere forsøk også nok vil være med i grunnlaget for å kunne bedømme resultatene.

Uansett, det er et relativt begrenset antall 15/40 inklusjoner som gjenstår, og antallet ligger vel et eller annet sted mellom 30 og 65 pasienter. Med det forbedrede inklusjonsamendmentet og reduksjon til en arm er det absolutt ikke bare negative forhold å tenke på.

Vi bør også minne om Algeta, der forsøkene ble avbrudt og godkjennelse gitt. (Selv om de var i fase 3. ) Betalutin i kombo via Archer-1 vil også måtte inkluderes i vurderingen, og her er det 6 pasienter. Også det tidligere Lymrit-studiet må tas med.

Da bør antallet 94 totalt i Paradigme muligens være tilstrekkelig for FDA.

Om Archer-1 gir svært gode resultater i cohort 2 og kommer ut med svært høy samlet CR (den vil uansett ikke være lavere enn 50%, og sannsynligheten for høyere er vel relativt åpenbar) bør markedsgodkjennelse kunne komme innen de rammer Nanov har satt opp, Covid-19 eller ei. Alt avhenger av om sykehusene har kapasitet til å kjøre disse inklusjonene for tiden.

3 Likes

Går ikke an å sammenligne med Algeta her. Algeta var i fase 3 (skulle vel innrullere mange 100 pas), ikke fase 2b med AA-løp. I tillegg hadde Algeta kontrollarm med placebo, og fikk godkjenning basert på at det var uetisk å gi placebo videre ut det planlagte studiet.

1 Like

Jeg snakker om markedsadgang. Algeta er kun brukt som eksempel på at ting kan gå raskere en mange tror. FDA har innført contingent marketing adgang siden da. Med tydelige veldig lave bivirkninger har Betalutin god mulighet for slik betinget markedsadgang.

2 Likes

Vi må virkelig håpe at NANO får betinget markedsadgang på bakgrunn av PARADIGME. At de kan få betinget markedsadgang noe tidligere er ikke bare veldig usannsynlig, det er vel praktisk umulig.

5 Likes

Hva om Archid-1 kommer ut med 100% CR også på Cohort 2? Svar på Archer-1 resultat vil vi ha ila ikke veldig lang tid. Det foreligger også allerede en del interimdata på Paradigme i tillegg.

Ikke minst i forbindelse med Covid-19 har FDA nok måttet tenke en del nytt når det gjelder tid og godkjennelser.

Uansett skriver jeg “innen de (tids)rammer Nanov har satt opp”.

3 Likes

Hva med det? Om de får 100% CR er det fantastisk, men tror du 6 pasienter skal tippe noe vekt? Jeg tror de må ha flere pasienter fortsatt, men det burde da vekke noe matlyst hos potensielle partnere…

Nå må de bare få fullført Paradigme og legge opp plan for å få betinget godkjenning

3 Likes

Om Archid-1 cohort 2 også gir 100% CR, tror jeg det vil gi fullt trykk, hos partnerkandidater, investorer og på aksjekursen!

Som kjent veier også de prekliniske forsøkene kraftig, i tillegg til de 6 pasientene. De prekliniske resultatene er fenomenale.

Om alle 6 av 6 i kliniske forsøkene gir 100% CR, kombinert med de prekliniske resultatene, og den dokumenterte, beviselige synergiske evnen Betalutin har til å reaktivere DC20 tror jeg aksjonærene virkelig har skutt blink!

4 Likes

Du har dessverre bommet med samtlige av dine spådommer vedr Nano.

Ikke pre-Dahle-toppen. Litt værre med 20/100

Etterpåklokskap er den beste vitenskap. Fremtidsspådommer er vanskeligere Zuba. Jeg tror Nordic Nanovector er i ferd med å ville lykkes. Betalutin har det som trengs. Du er for rask med konklusjonen.

6 Likes

Alltid fint å trekke frem denne. The best is yet to come

27 Likes

Tenk å kunne meldt om noe bull i dagens børsklima…

Timet meldinger med Handelskrig-rasling for noen år siden, så timing har vel aldri vært vår greie

Stille før stormen?

Store sjetonger som legges på bordet nå… :rofl:

3 Likes

lol @ jetonger … genialt :joy:

Minder mig om at jeg ofte kommunikerer trading profits i liter mælk til frua; en samtale, hvor den ene part morer sig mere end den anden!

1 Like

Har blitt noen liter surmelk i det siste :joy::joy:

3 Likes