Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Mye interresant her!

The game-changer for the field came in 2018, said Jacek Capala, Ph.D., of NCI’s Radiation Research Program, when FDA approved lutetium Lu 177-dotatate (Lutathera) for the treatment of certain cancerous neuroendocrine tumors (NETs) affecting the digestive tract.

17 Likes

Så hvorfor er dette relevant? Fordi Nano har spennende funn med Humalutin + Olaparib( BRCA-hemmer)

Og hvem skal kombinere RIT/TAT med AZ sin PARP-hemmer? Jepp, Fusion pharma som AZ inngikk en deal med før jul.

Tror dere AZ ser samme muligheten sammen med Betalutin/Humalutin/Alpha37 også?

The combination of Humalutin and Olaparib, a small molecule inhibitor that inhibits the PARP enzyme whose function is to repair DNA single strand break (SSB) was explored. Inhibited repair of SSB in combination with radiation-induced DNA damage results in fatal irreparable DNA double strand breaks. The combination resulted in synergistic effects in NHL cells.

The results indicate the potential clinical benefit of combining Betalutin with CD20 targeting immunotherapy as well as combining Humalutin with PARP inhibitors.

(Fra Fusion sin presentasjon)
image

23 Likes

Pent!

2 Likes

Virker umiddelbart til at 14,65 er bunden for nærværende! Alt vi mangler nu er en positiv melding for at vende sentimentet.

1 Like

Har du mailadressen til riktig person i Astra? Det er bare til å dele, de er nok glade for innspill :moneybag: :wink:

1 Like

Regner med Egberts er på ballen allerede :wink:

Men helt seriøst så tror jeg Egberts&co har en eller annen form for løpende dialog gående med AZ, Novartis og Roche.
Så det blir en deal, før eller siden, det er jeg overbevist om.

Edit; og muligens Bayer

4 Likes

Vurderer å ta inngang her, mye cash har nano på bok per idag og hvordan går rekrutteringen? Takk.

Lite og jævlig haha. :frowning:

Det siste de har sagt er vel: • Targeting three-month data readout in H2’2021

Jeg er stygt redd for at det blir veldig vanskelig.

1 Like

Med mange aksjer innabords så er det veldig fristende å vere enig. Men hvorfor er de få/ingen store gutter med muskler som vil vere med å leke?

1 Like

Enig, det der seg jeg på som et bullscenario!
Skulle de klarer det vil nok kursen stige jevnt og trutt for hvert kvartal de leverer

3 Likes

Er vel helt klart at et slikt utfall ikke er priset inn i kursen pt.

Selv ferdig rekruttert ila. 2H 2021 ville vært bull i mine øyne.

Avgjørende fremover blir om de får kuttet pasientantallet, hvordan revisjonen av protokollen slår ut og hvordan Covid-19-pandemien utvikler seg.

2 Likes

Ja, det sier vel kanskje litt hvor landet ligger når vi mener det er bull å slippe på guding.

Men om brikkene faller på plass så er jo Nano årets turnaround kandidat! :100:

5 Likes

Ja hadde de klart det hadde det vært enormt.

Nieba virker som han er på ballen, og jeg håper virkelig de klarer dette. Men, i motsetning til mor til @Hakon, så er jeg ikke solgt.

4 Likes

Eneste grunnen til eg tror Nano kan levere er at eg har litt Fomo, da det er der eg har minst aksjer. Og i følge statistikken så skal da den reagere høyest og først.

Så får vi bare sjæ, kor bra det blir.

1 Like

Betalutin blir medisin. Spørsmålet er når pengene tar slutt og om vi ser 30% fall på emisjon eller tidenes rekyl på partneravtale. Mao spar litt tørt krutt i tilfelle emisjon eller last opp med trua på partneravtale. Eller begge deler! Tiden vil vise.

5 Likes

Dette er tullprat

Partneravtale eller emisjon. Småaksjonærene blir vel vannet ut uansett? Fordelen med emisjon er at kursen holdes under emisjonskurs hver gang, slik at man kan fylle på under emisjonnskurs når og om det skjer. Ved partneravtale så får sikkert den store sterke aktøren det måtte være en så god deal at vi andre blir skviset ut?

Nei, en partneravtale betyr ikke utvanning. Det er ofte en avtale om å kjøre nye studier, utvikle pipe, kommersialisere produkter gjennom typisk up-front, milestones og royalties.

Up-front er inngangsbilletten BP betaler for å kompensere for utviklingsløpet selskapet / aksjonærene har kjørt frem til de slipper inn partnere.

Når Bayer la 365 MNOK på bordet i Algeta ble det ikke gjort gjennom emisjon, det var ren upfront som var 100 % innvannende for aksjonærene. Milestones utgjorde i tillegg 4,5 MRD til.

Til slutt la Bayer 17 MRD på bordet for å overta selskapet og ta det av børs. Så partneravtaler er ja takk!

11 Likes

Noen som vet hvordan det har gått salgsmessig med Xofigo?