750mUSD i 2017 tror jeg, men hadde vært kjekt å sett om de nådde peak sales på 1,5bUSD i disse dager rettelse, 9m 2020 hadde de 200mUSD i salg. full year 2018 hadde de 310mUSD. Fant ingenting på 2019.
Hvilket volum, stille stille…
Det positive er vel at folk sitter “rolig” med nyhetstørken! lever i håpet om at det skal bli trangt inn døren om det meldes noe snart.
Det er jo typisk Nano, går i kraftige rykk. Både opp og ned…
Nå er det på tide med litt news herfra!
Jeg ser alene “se mig, jeg købte 2 x 50.000 aktier før middag og dumper nu 2 x 50.000 aktier til eftermiddag” … kend din tiger på striberne. Her må frisk melding til, før vi ser en ændring i sentimentet.
Kempen nedgraderer NANO, men farmakjempene vet at NANO er på sporet av noe stort i feltet Novartis jakter.
Hvilken kjempe blir vinneren av Betalutin og Alpha 37?
Store ord her!
*Novartis is investing in this emerging form of medicine because it has the potential to become a foundational pillar of cancer therapy.
Hvilket snitt har dere på NANO-aksjene deres? Har vært med siden 2015, og har et snitt på 19,5,-, hvilket jeg håper til slutt viser seg å være bra. Har kjøpt meg opp en del spesielt det siste året, og samtidig fått snittet noe ned.
Har vært med siden 2020 og har et snitt på 100 kr.
Jeg juger ikke
Ligger det ikke an til en ny emisjon her? De annonserte det vel mer eller mindre ved siste emisjon i høst.
#Invivo tar gjerne på seg det ansvaret med å bortforklare det eventuelle.
Hvis de ikke får fisket inn en partner snart så lukter det emisjon lang vei
Det må vel skje noe føre sommeren tenker jeg…
Emi / Partner.
Det er nok mer sannsynlig med emisjon enn partner. Paradigme blir nok forskjøvet i tid pga stopp i innrulleringen…selv utvidelsen av inklusjonskriterier vil ikke demme opp for det. Rart om de plutselig skulle finne en partner midt under en pandemi…ikke umulig, men usannsynlig.
Nano er en GLOHET POTET , og her kan det skje saker og ting raskere enn hva folk tror.
«The proceeds from the Private Placement is expected to extend the Company’s cash
runway into Q3 2021, with an estimated burn rate of NOK 30 - 40 million per
month thereafter. There will be a need to secure further financing, through
equity, debt and/or partnerships, no later than during H1 2021 in order to
ensure sufficient financing for the Company to reach its major value inflection
point, the 3-month top-line data from the PARADIGME clinical study, targeted for
H2 2021.»
NOE vil skje de neste 6 mnd. Place your bets!
Hvem vet? Du virker nøytral i stemmen, så du har sikkert rett.
Plutselig kommer spettet inn for å blåse opp ballongen med ord som «AI-based renewable and holistical medicine» mye som kan skje før du våkner i morgen