Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Meanwhile, the company is sticking to its $1bn peak sales estimate for Xofigo; demand has already dipped for the radiopharmaceutical after its use was restricted by European regulators owing to safety concerns.

Bayer bought full control of the product for $2.9bn in 2014 with the takeout of Algeta, a deal that perhaps provides an example of the type of expensive “short cut” that Mr Oelrich is keen to avoid.

I 2018 var salget av Xofigo på 425 MUSD, i 2017 omtrent det samme.

750mUSD i 2017 tror jeg, men hadde vært kjekt å sett om de nådde peak sales på 1,5bUSD i disse dager rettelse, 9m 2020 hadde de 200mUSD i salg. full year 2018 hadde de 310mUSD. Fant ingenting på 2019.

Hvilket volum, stille stille…

Det positive er vel at folk sitter “rolig” med nyhetstørken! lever i håpet om at det skal bli trangt inn døren om det meldes noe snart.

7 Likes

Det er jo typisk Nano, går i kraftige rykk. Både opp og ned…

1 Like

Nå er det på tide med litt news herfra!

1 Like

Jeg ser alene “se mig, jeg købte 2 x 50.000 aktier før middag og dumper nu 2 x 50.000 aktier til eftermiddag” … kend din tiger på striberne. Her må frisk melding til, før vi ser en ændring i sentimentet.

1 Like
5 Likes
4 Likes

Kempen nedgraderer NANO, men farmakjempene vet at NANO er på sporet av noe stort i feltet Novartis jakter.
Hvilken kjempe blir vinneren av Betalutin og Alpha 37?

9 Likes

Store ord her!

*Novartis is investing in this emerging form of medicine because it has the potential to become a foundational pillar of cancer therapy.

3 Likes

Hvilket snitt har dere på NANO-aksjene deres? Har vært med siden 2015, og har et snitt på 19,5,-, hvilket jeg håper til slutt viser seg å være bra. Har kjøpt meg opp en del spesielt det siste året, og samtidig fått snittet noe ned.

1 Like

Har vært med siden 2020 og har et snitt på 100 kr.
Jeg juger ikke :crossed_fingers:

3 Likes

:joy: :joy: :joy: :joy:

Ligger det ikke an til en ny emisjon her? De annonserte det vel mer eller mindre ved siste emisjon i høst.

#Invivo tar gjerne på seg det ansvaret med å bortforklare det eventuelle.

Hvis de ikke får fisket inn en partner snart så lukter det emisjon lang vei

Det må vel skje noe føre sommeren tenker jeg…
Emi / Partner.

Det er nok mer sannsynlig med emisjon enn partner. Paradigme blir nok forskjøvet i tid pga stopp i innrulleringen…selv utvidelsen av inklusjonskriterier vil ikke demme opp for det. Rart om de plutselig skulle finne en partner midt under en pandemi…ikke umulig, men usannsynlig.

Nano er en GLOHET POTET , og her kan det skje saker og ting raskere enn hva folk tror.

1 Like

«The proceeds from the Private Placement is expected to extend the Company’s cash
runway into Q3 2021, with an estimated burn rate of NOK 30 - 40 million per
month thereafter. There will be a need to secure further financing, through
equity, debt and/or partnerships, no later than during H1 2021 in order to
ensure sufficient financing for the Company to reach its major value inflection
point, the 3-month top-line data from the PARADIGME clinical study, targeted for
H2 2021.
»

NOE vil skje de neste 6 mnd. Place your bets!

7 Likes