Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Hvem vet? Du virker nøytral i stemmen, så du har sikkert rett.

Plutselig kommer spettet inn for å blåse opp ballongen med ord som «AI-based renewable and holistical medicine» mye som kan skje før du våkner i morgen

1 Like

De venter nok ikke til juni før de henter penger…altfor risky. Noe vil skje ila de neste 90 dager. Kommer det en god nyhet som drar opp kursen, kommer det samtidig en emisjon. Dette gitt at de ikke har funnet en partner i mellomtiden. At Nano er het potet…kan være så, jeg vet ikke…men gjenspeiles ikke i kursen akkurat.

Stor risk, om ikke nieba og egbert ikke får signert noe :wink:

Hva mener du Kjell?

Det er jo åpenbart mtp hva de sa ved forrige emisjon, ref Hallakis. Emi, partner eller noe annet lurt.

Å kjøpe Nano nå er jo et bet på at rekrutteringen tar seg opp eller at de får en partner.

Og teknologien er hot den selv om det ikke gjenspeiles i kursen.

Snitt på 100 siden 2020 er umulig. 100 har aksjen ikke vært siden tidlig 2017

Herrefred, eneste som er sikkert; Enten blir det emisjon, eller så blir det partner.

Ferdig snakka.

2 Likes

Ironi er ikke lett på Internettet…:slight_smile:

Humper i veien for regn1797 bispesific også

Edit: regn1979 :grin:

9 Likes

Edit, postet at @vegar_beider tidligere

Hei InVivo. Var ikke stygt ment eller noe sånt. Jeg bare ville at du skulle komme med et innspill…
Sorry kompis :blue_heart:

1 Like

8 Likes

Det er en jævla sykdom.
Min far døde av dette i 2015.
Så lenge positivt ut, men kreften ble etter ett par år mer aggressiv.

Hvis man dagligt taber Malmö-mesterskabet i day trading, så er det meget muligt at sidde med GA på 100 :slight_smile:

Kjell er sjef og gir alltid 20% i driks når han handler aksjer.

2 Likes

8 companies have shared their company presentations on today’s Material/Technology session, including NANOV by Maureen Deehan, Head of Corporate Development & Strategy, Nordic Nanovector

31 Likes

NANOV vifter med halen og gnir seg opp av BP i Asia?

2 Likes

De posisjonerer seg garantert for avtaler i Kina + øvrige land i regionen. Dette er de frontiere markedene som både Egberts og Marco har sagt at de vil søke tilgang til gjennom partnere. De har ikke muskler eller ønske om å bygge egen organisasjon i disse markedene.

I think the emergent thinking is that we probably need different types of partnership in different parts of the world. And let me just talk about the 2 extremes. Like Nordic countries, that’s probably an area we could easily do ourselves. If you talk about places like China and the Far East, we almost certainly cannot do it on our own. And there in between, there are a lot of other countries where different strategies might be pursued. That hasn’t been finalized yet. And so that’s where we are. There are ongoing discussions, but that’s probably the best I can say at this moment

10 Likes

Skjer veldig lite nå, nesten ikke omsetning i aksjen

1 Like

Nei, alle venter på en avklaring på veien videre. Pdd er Nano i limbo

Blir det partner her snart? Klarer de å levere top line data i 2021? Dette må avgjøres før kursen skal nevneverdig opp eller ned tror jeg

Den sedvanlige "holde kursen på 15-"pleien ser ut til å være slått av helt. Normalt omsettes det 300 - 400K aksjer om dagen opp og ned rundt 15 NOK, i dag er det kun gått 95K aksjer.

Er det et tidlig tegn på at fra nå av skal kursen få lov til å vandre “fritt”, og at den vil bli styrt av reell kjøps- og salgsinteresse, ikke algoritmer?

NB! Det betyr ikke at jeg tror kursen skal spike opp, det kan like gjerne lage et press ned som opp. Som InVivo presiserer; utviklingen fremover handler om hva slags verdi de neste meldingene inneholder.

Blir det lettelse i Paradigme, smeller Archer til igjen og kommer det en partner på banen, eller ble det ny emisjon på forverrede forhold i rekrutteringen. Det er litt himmel eller helvete, samme hvor bra Betalutin er.

5 Likes