Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Synes du sa det bra her forleden. Nano kommer i mål til slutt, men det kan godt bli en bumpy ride frem til Paradigme er i mål.

Akkurat nå er det litt himmel eller helvete. Kan like lett se for meg en emisjon på 8-10kr som en feit partneravtale eller et oppkjøp til mellom 10-20 milliarder.

4 Likes

Tenker vi sier 25-30 mrd jeg :slightly_smiling_face:

Tipper Roy L har en anelse av hva dette selskapet kan bli verdt når han i 2015 uttalte at kursen burde vært over 400 for å reflektere potensialet i selskapet. Etter d har det jo kommet nye ting i pipen og Archer, mzl osv
HelthCap mente også den gang at NN kan bli større enn Algeta og tingene har jo ikke akkurat stått stille utviklingsmuligheter siden den gang.
Dette blir bra d med en stoler dose tolmodighet

11 Likes

Hadde vært interessant å ha fått en kommentar fra Larsen ifht dagens situasjon (utviklingsløp, det regulatoriske, konkurrenter, MZL, Archer, Alpha). Men ettersom han fortsatt sitter på en såpass stor aksjepost, så sier det seg vel selv at han fortsatt har trua.

3 Likes

Det har da kommet en god del flere aksjer i selskapet også…?

Noen som vet hvor man kjøpt opsjoner på NANOV? Er jo et binært case, så kan vel like gjerne eie litt opsjoner langt frem i tid

Som regel er det OBX-aksjene det utstedes caller på, så vet ikke hvor lett det blir.

Du kan sjekke ut CMC Markets, de har kanskje noe som ligner i sin produktbase.

Men dette er ikke et binært case, men det kan ha store utslagsrom de neste 5 månedene ja.
Dette blir medisin, ingen vits å tro noe annet, men det kan bli humpy ett år / halvannet til.

1 Like

Verden så litt anmeldelse ut den gang. Konkurransen har hardnet betydelig til, selv om Betalutin bør ha en naturlige plass i NHL landskapet

2 Likes

Dette var også før ledelsen kørte selskabet direkte i fjorden … der er væsentligt flere aktier at fordele MCAP på, desværre (og væsentligt flere aktier at udlåne til short også).

Ja men salgssummen blir den samme uansett antall aksjer. Blir bare mindre pr aksje.
Har man klart og kjøpt like mye som emisjonen har vannet ut så spiller d ingen rolle om d er flere aksjer.
Slik er d for meg i alle fall.
Ja riktig med mere konkurranse men så lenge NN leverer best på resultater så tenker jeg vi får godt betalt uansett. Må bare sørge for at d blir en fornuftig prising på bruken. Slik at man ikke ekskluderer seg selv pga dette.
Har trua jeg i alle fall selv om jeg har hatt meg en tur laaaangt ned i kjelleren flere ganger

6 Likes

Det kan du gjøre hos ig.com

2 Likes

Spennende at det er litt aktivitet her igjen… regn 1979 skal slite å behandle gamle pasienter slik Nano kan. I praksis ingen konkurrent til betalutin disse. Nano ligger fremst. Har større tro på ultimo på lang sikt og vaccinody. Men ingen er nærmere godkjenning enn Nano. Det er litt 50/50 en god melding fra fda kan tippe alt i riktig retning ofte lavere pasientinklusjon. Jeg økte litt i dag og øker mer etter q4 så lenge de ikke har rota det helt bort da…

3 Likes

@ezPappi :joy: :joy: :joy:

3 Likes

Denne rektale meldingen fra i dag som satte kaffi i halsen passer utmerket.
Dessverre feil $NANO.

NANO

3 Likes

Satser på det kun kommer gode meldinger på den riktige Nano i tiden som kommer.

3 Likes

Synsing ifra min side, men vi venter nå på avklaring på kutt i pasientantall. Dropper de emisjon visst de går for en evt partneravtale? eller tror dere den vil bli satt på høyere kurs ved melding om kutt i pasientantall f.eks?

Hvis de får en partneravtale må men vel kunne håpe at at up front på den er nok penger til å komme i mål med Paradigme.

9 Likes

Kan noen fortelle meg hvorfor AZ og andre BP ikke skal komme til Nano å be om å få kjøre studier med Betalutin og Alpha37 i kombinasjon med CPI og parp/kinase-hemmere?

Er jo dette AZ driver med sammen med Fusion

4 Likes

De valgte fusion over nano… sp enkelt er det ikke…

Ah, det var sånn det var ja, enten eller…

Az tar alltid feil valg. Se bare til PCiB