Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ny stilling ute:

8 Likes

that should be a very good news! not a trigger stil?

2 Likes

Må jo si at jeg håper Nordic Nanovector har “Expert”-isen de trenger innen radiofarmasøytika :grin:

1 Like
  • Responsible for relevant CMC sections of INDs, NDAs, BLAs, CTAs, IMPDs and MAs for Betalutin and other radiopharmaceutical products in development (Ting ligger med andre ord ikke på is, her er det full throttle forward, tipper primært innen Archer og Alpha)
  • Following up current regulatory guidelines and requirements in relevant areas, like Europe, US and other regions
11 Likes

Kan nye inklusjonskriterer være en fallgruve for potensiell pasientreduksjon?

Hva mener du? Fallgruve?

Q4 kommer til å lugge noe jævlig tror jeg, de mangler fortsatt en god del land som ikke enda har godkjent de nye kriteriene.

Fra meldingen de sendte ut 30. juni

It is anticipated that it will take 2-3 months to gain approval for
these protocol amendments in all countries. Until the amendments have been
approved, the company will continue to enrol patients under the existing
protocol.

Hvis det stagnerer selv etter 7mnd så spøker det i gangene :ghost:

1 Like

Nei, hvis det viser seg at reduksjon i pasientantall gjerne må være begrunnet i noen form for statistikk, tilstrekkelig datasett etc. Dette endret seg jo når de fikk mulighet til å rekruttere SCT pasienter. Det er jo nytt i forhold til tidligere pasientinklusjon, og hvis man ikke er sikre på utfall ang. efficacy så er det vel hensiktsmessig å kjøre fullt opp. Hvis ikke, hvorfor ble ikke SCT pasienter tillatt i studien tidligere?

1 Like

Kravene som stilles til søkeren er definitivt oppløftende for oss akjsonærer, f.eks:

" Close oversight of CMO’s and CRO’s performance to ensure the efficient, good quality and cost-effective supply of Betalutin drug product globally"

Tør å påstå at det er en svært positiv utvikling i NANOV for tiden.

1 Like

Man er ikke avhengig av å ha alle landene oppe å gå på nye kriterier, egentlig. Selv om det hadde vært fint å hatt lavere blodplatenivå i samtlige land.

SCT er vanlig i noen land, ikke alle. Så lenge de landene hvor andelen er størst er det bra, og det er selvsagt her de burde(og sikkert har) prioritert i form av å søke og møte med etisk komiteer.

2 Likes

Spania er en av de landene med høy SCT behandlede pasienter, fortsatt nada nytt i protokollen der. Men den oppførte protokollen er ganske lackluster uansett så det kan hende de rett og slett ikke blir oppdatert.

Man kan glo seg ihjel på disse nettsidene, men det viser seg jo at selv om det var oppdatert så var det ikke selvsagt at det var gått gjennom etisk komite. Så med samme logikk kan man anta at det har gått gjennom komite men ikke blitt oppdatert, det får man dessverre ikke vite med mindre man spør selskapet direkte, hvis malene gidder å svare deg that is.

1 Like

Ah, nå gir det litt mer mening hvorfor jeg plages av investeringskåte Nasser på Twitter. Det er den samme Der Aktionär som har skrevet om NANOV:

1 Like

Hva har de skrevet/hvor?

I artikkelen står det “De aksjene tyskerne har solgt mest av er […] Nordic Nanovector.”

1 Like

Scrolle opp da til innleggene mine fra starten av januar og lese selv.

En gjeng med gullfisker. Her er det:

Du får spørre ham selv hvorfor han tok kontakt med meg og henviste til Der Aktionär. Han er aktiv på Twitter og pleier å like mine innlegg som omhandler Nordic Nanovector.

Har Tyskerne solgt eller kjøpt NANOV?

1 Like

Kan du dokumentere noe av dette?

En fyr du kjenner(?) som heter mark stöhr som har sett noe på en stengt (falsk???) twitter-konto altså?

Er ikke på Twitter…
Og det er igrunnen greit nok svar…
Noe er blitt sett på en stengt twitter-konto, slik at det ikke kan dokumenteres der altså. Jeg ser ikke noen grunn til å spørre han noe mer om det så lenge det er avklart at ingenting kan dokumenteres…

Man får håpe interessen er reell og at ting kan begynne å skje i firmaet nå som de er så nære markedsadgang… Ting/reprising kan skje veldig fort om ting først begynner å røre på seg, noen positive news kommer og short må slippe jerngrepet her…
Jeg tror en avtale som vil ta vekk emi-faren i et par år vil gi en eksplosjon i kursen - det er vel det alle bios her på berget sitter og håper på nå - og spesielt for nano er dette en ekstrem trigger da cashburn i nano er mye høyere og videre følger at utvanningsfaren og den finansielle risikoen er mye høyere…

Edit: Hva med de andre som har kontaktet deg…? Du skrev jo at du plages av investeringskåte Nasser på Twitter… Den setningen der skulle vel tilsi litt mer enn bare mark stöhr…?

@BioMed: Solgt ifølge artikkelen…

2 Likes

Nå er du bare slitsom. Kontoen har vært stengt, men er gjenåpnet. Det kunne du lett sjekke framfor å skrive nedlatende og så tvil om.det jeg legger ut.
Det finnes mange meldinger på Twitter om at kontoen hans har vært stengt, men jeg kjenner ikke til årsaken da jeg ikke snakker tysk. Bryr meg heller ikke om det.
@micheldoepke som jobber for Der Aktionär har lagt ut en melding om NANOV og skrev at selskapet er godt posisjonert. Det er selve essensen i innlegget mitt og er alt du trenger å vite. Og nå fant jeg også ut hvem Der Aktionär er og hvilken påvirkning personen/tidskriften har på tyske investorer.
Og forresten, et annet norsk biotekselskap jeg blir spurt om er Vaccibody.

1 Like