Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Voldsomt som du øste deg opp her. Michel Doepke er en skribent og twitterpersonlighet som er velkjent men som av grunner ingen har fått vite fikk kontoen sperret av twitter.

vet ikke om han eller hans site deraktionaer har skrevet om nano, men man ser jo på twitter at det er en del som prøver å spille inn nano til dem

Personen som ezpappi henviser til over her virker vel mest som en ivrig retailinvestor og har bare 100 følgere, tror ikke han er så veldig kursdrivende akkurat.

1 Like

Nei, Marc er bare en tilfeldig tysker som har fått greie på NANOV gjennom redaktøren og biotekmannen til Der Aktionär- hvis meninger har stor innvirkning på aksjekursen til norske selskaper.
Som for 1000. gang er hele poenget med innleggene mine.

Har søkt en del, kan virkelig ikke finne at deraktionaer har skrevet om nano i det siste. Finner en del spam om nano i feeden deres, vet ikke om det er det han viser til.

Har søkt selv uten hell.
Michael Doepke har visst lagt ut en kort oppsummering av NANOV, før kontoen hans ble sperret og skrev om at selskapet er godt posisjonert i markedet eller noe lignende. Det er virkelig ikke lett å kommunisere med tyskere på engelsk. Fikk denne sliden som svar på hva som ble publisert av Doepke.

Vi får krysse fingrene for at tyske investorer kan bevege det norske biotekmarkedet og ikke bare hydrogen og Play Magnus.

Det er jo en ny slide fra nano. Hadde vært fett om doepke pushet den men jeg tror jeg må se det før jeg tror det

Hvorfor ellers skulle jeg få meldinger om NANOV fra tilfeldige tyskere? Som peker til en melding som ble lagt ut av Doepke om det ikke var tilfellet?

Tja. Hvis du ser screenshotet ditt så skriver han kun at han så sliden på twitter, ikke at doepke Postet den

Men han skriver at han lærte om nano fra deraktionaer, det stemmer.

Grunnen til at han kontaktet deg er vel bare at du twitter om aksjen en del

Som du kan se så er det utfordrende å få et velskrevet svar men jeg antar at han mente at Doepke publiserte nettopp denne sliden.

De aksjene tyskerne har solgt mest av er Salmar, Equinor, Akastor, EMGS, Nordic Nanovector, Norsk Hydro, MPC, TGS, Magnora og Norway Royal Salmon. Blant disse utpeker Equinor seg positivt, men der har tyske investorer neppe stor markedspåvirkning.

Haha, denne tråden er 10 minutter med klasse :joy::joy::joy:

Her kan man vel se at DerAktioner-skribenten skal ha postet noe, men at hans konto er stengt. Denne Marc har da linket til den

3 Likes

hadde ikke gjort noe å få inn noen gale tyske investorer i NANO, sånn får å få kursen tilbake til 100-tallet feks :smiley: hehe

1 Like

15 nye innlegg - her må det ha skjedd … nei.

:exploding_head:

1 Like

Har dessverre traumatiske minner fra hver eneste gang det har vært mange nye innlegg i denne tråden :joy:

1 Like

Volumet er virkelig spennende, mye krutt fra Tyskland :laughing:

2 Likes

Veien opp til den tekniske motstanden ved kr 17 synes nå kort.

1 Like

Synes Nano ser pen ut for å sprette opp snart.

Følg med på short situasjonen. Det er betydelig rotering i utlåns mengden, spesielt til det svenske 4-fondet. Tror ikke oppgangen kommer før shortposisjonen reelt er lukket.

2 Likes

Håper på en kraftig fundamental nyhet (+), etterfulgt av volum… prosentene på dette volumet er ikke spesielt solid.

Svingninger som lukter trading lang vei.

2 Likes

Vi må nok få veldig gode nyheter samt mer avklaring rundt finansiering.

Synes det var toppkarakter i klovning å gå ut å si at det å sette emisjon handler om timing, for å så sette den på et dårlig tidspunkt med beskjed om at det snart kommer en til…

3 Likes