Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Noen som tar igjen hvor lang tid det gikk mellom c-møte og melding 30.juni om godkjente endringer i protokoll?

Så gjennom DNB healthcare conference igjen - at de allerede har C-møte tidlig 2021 burde jo kunne gi oss en virkelig kjekk melding før Q4 i slutten av februar. Gitt at tidlig ikke er ment som “engang i Q1”, men i typ januar.

Dette har de tydeligvis tenkt på tidligere da; “Type C meetings should be scheduled to occur within 75 days of FDA receipt of the written
meeting request.”
Og i tillegg:
Skjermbilde 2021-01-01 kl. 20.07.54

Hva som skjer under/etter møtet har jo litt å si det også, men det ser ut som avgjørelser blir tatt underveis i møtet.

“Before the meeting ends, meeting attendees should summarize the important discussion points, agreements, clarifications, and action items. Generally, the sponsor will be asked to present the summary. This is done to ensure that there is a mutual understanding of meeting outcomes and action items. The FDA will then add or further clarify any important items that were not covered in the summary so that these items can be included in the meeting minutes.”

“The FDA’s meeting minutes are the official record of the meeting. As such, the Agency intends to issue the official, finalized minutes within 30 days of the meeting.”

Ellers har vi IND Alpha37, Archer-1 og DLBCL å se frem til. Samt oppdatering rundt rekruttering neste kvartalspresentasjon. Jeg gleder meg allerede. Må være lov å håpe på en liten trendendring i rekruttering despite covid med ny protokoll i best recruiting countries.

Partner oppi alt dette vil jo være en herlig bonus :slight_smile:

Ha en ellers fin nyttårshelg.

(takk for link @TyrionIV https://dnb-play.screen9.tv/media/JhoZNNK4MQRBzXojTvLwPw/dnb-markets-session-i-with-vaccine-session fra ca 55:10)

22 Likes

Flott info hybrid! Spennende å følge med!

Et lite nytt drypp vedr. Radiation safety. Både Xofigo og Betalutin nevnes.

Radiation Safety of Current European Practices of Therapeutic Nuclear Medicine: Survey Results from 20 HERCA Countries

Conclusions: There is a wide variation in therapeutic use of nuclear medicine across Europe, but there is an increasing tendency towards these types of treatments.

29 Likes

Kan ikke se Betalutin er nevnt i linken

2 Likes

Radiation safety of current European therapeutic nm.pdf (299,3 KB)

13 Likes

Tyskerane kjem?
Ble kontaktet av en tysk fyr som har fått med seg NANOV gjennom en tysk økonomi-konto på Twitter.

Og a propos. Kan en av dere være så åsåm og oppsummere kommende triggere?

16 Likes

Known triggers H1:

  1. Read out Archer, second cohort. Betalutin in combo with Rituximab. First cohort gave 100 % CR / PR from three patients.
    The next read out will also include a follow up on the three first patients with more mature data.

  2. A decision from FDA within Q1 where Nordic Nanovector has applied for a reduction in the total patientpopulation in Paradigme, a 3L study for NHL-patients. A reduction will give much confident on the guideline where the company seeks to read out Paradigme in second half of 2021. This will pave the way for applying for Accelerated Approval for the use of Betalutin for 3L patients in 2022.

  3. Start up for clinical trials for Alpha 37. According to CSO this treatment has shown the most promising respons ever observed by Jostein Dahle, inventor of also Betalutin, a unique one treatment only medicine with great respons and few side-effects.

Possible events beside this:
Partnerdeal in frontier markets (hard to target markets for Nordic Nanovector by them selves. This strategy has been mentioned several times lately by management / leader of the board.

28 Likes

@TheObserver: Takk. You’re a rock star!
Kan jeg spre det videre på sosiale medier?

1 Like

Er dette bekreftet, altså svart på hvitt at Nano har definitivt søkt spesifikt på reduksjon i antall pasienter i Paradigme?

1 Like

C-møte ang dette tidlig 2021.

Selvsagt @ezPappi :+1:

@Oilimp, Type C-møtet ble bekreftet på presentasjonen i forbindelse med Health Care-konferansen til DNB desember 2020.

Jeg spurte Nieba spesifikt om det, og han bekreftet avgjørelse fra forespørselen om type C-møtet på følgende måte, quote: «Early next year».

En tommel opp på denne ville selvsagt bidra positivt til å kunne lese av Paradigme i H2 2021.
Merk at Nieba bekreftet også at de forventer komme i mål med Paradigme dersom utfallet ikke skulle lede til et redusert pasientantall.

I alt to svært solide bekreftelser fra Nieba på 3 minutter som jeg hadde grublet på i flere måneder :wink:)

Gitt at det kan ta fra 75 til 90 dager fra request til decision, og request ble bekreftet sendt senest en gang i desember, bør Q1 være safe guiding. Forhåpentligvis foreligger det til fremleggelse Q4

12 Likes

Takk for gode svar.
Er vel ca 99% investert i Nano, så dette burde jeg visst :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

8 Likes

Vil vi virkelig ha Scooter med på laget? :grin:

1 Like

Får vi litt luft under vingene på Nano fra noen tyskere, så kjør på sier nå jeg…:slight_smile:

7 Likes

Aber natürlich!

ONE - TWO - THREE - FIRE!
hqdefault

2 Likes

Mulig å spørre han hvilken tweet? Finner nada… Ser de har litt om Nel tho

Denne tyskeren “Der Aktionär” - er det samme mann som Fredly snakker om?

Fredly snakker tøv. Skal ha ned aksjen for selv å komme inn på best mulig nivå.

Det kan være, men det ga meg ikke svar på spørsmålet. Jeg nekter å betale for FA serru :smiley:

1 Like

Han nevner ikke noe navn her da. Virker ikke som det er den samme heller ut ifra hva som står i artikkelen.