Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Børsen kan gjerne krakke, men vent til -22. Vi må få Nano opp og gå først :blush::blush:

Det er åpenbart noen som har apetitt på NANOV.
Er det shorten som dekker inn eller noen som vet noe vi andre ikke vet?

2 Likes

Et av verdens ledende sykehus om Theranostics

Burde Nano blitt litt flinkere til å bruke dette buzzwordet?

10 Likes

Så absolutt !!

For ordens skyld, det er Lutathera, 117Lu-DOTATATE det er snakk om i saken over.

Medisinen Novartis kjøpte fra AAA.

1 Like

Kan vi håpe at FTF tar såpass aktivt eierskap dersom det en dag foreligger et bud på Nano?

1 Like

Det er så taust her.

Hva med nyforskning om det ikke er noen pasienter som er villige til å rekrutteres? Kompetansen til godt utdannete mennesker må da kunne muliggjøre mye spennende. Museforsøk og litt grunnforskning må vel være mulig. Men da er det vel bedre å starte et nytt selskap…

Dette selskapet er så umåtelig uprofesjonelt, interim CEO i lang tid, nedbemanning og frysing av prosjekter for å spare en brøkdel av kostnadene. Skru av lyset og søk om lønnsøkning, for her er det ingen oppside.

Tung og elendig ledelse (punktum)

6 Likes

1 mnd siden så var det 2021 med alskens oppskytningsmidler, samt at han intrim CEO som du nå ikke virker positiv til, leverte en veldig stødig presentasjon??? Ellers store endringer disse dagene?

4 Likes

Jeg er ferdig med haus. Ps: ikke solgt én aksje siden høsten 2018 (pga. huskjøp). Fram mot sommeren er det make or break.

Om du ser litt lengre tilbake så svinger det veldig i positivitet og negativitet fra min side, dette selskapet får fram det mest bipolare i meg.

Alt er satt litt på spissen selvsagt. men Lars har kommunisert godt de fleste ganger.

de med den daglige driften… not so mutch. anbefaler dere å høre hvordan de ler og koser seg i radium år etter år. spørsmål fra aksjonærer blir morsomt kommentert bort, mens guidingen ryker og pasienter uteblir.

Ta dere sammen Nano. tidligere har jeg tenkt at notering i USA hadde vært gunstig, men tror heller de hadde blitt shortet døde med aggressiv eksponering fra analytikere. Barnemat å slakte caset, selv med bias av å være aksjonær.

1 Like

Det du driver med er ikke annet en god gammaldags bitching… Det er lov å være frustrert.

At de burde rydde litt i huset er det ikke tvil om, men om det skjer i en kritisk fase som nå har jeg lite tro på.

Mye nedsidepotensiale hvis de ikke leverer bra antall pasienter om melding ang utfall fra c-møte uteblir før den tid. Alt som skyver guiding nå mot slutten er problematisk gitt markedsklimaet, og jeg tror mange blir skremt ut om fullmakten økes til 40%.

Det sagt; Inklusjonskriterier, C-møte FDA, Archer, DLBCL, Alpha37, Partner asia, Partner EU, Shaping policies with Novartis etc osv.

Det er ikke tvil om at nano hadde passa ypperlig inn i porteføljen til Novartis!

Om slik info ikke hjelper burde du kanskje revurdere om du har mage til å se dette til ende?:wink:

Jeg er bull, en gang må dette snu :grimacing:

12 Likes

Det er ikke tvil om at dette er bitching, en av privilegiene ved å være på et anonymt forum, litt som klagemuren med lappene, opprettholder den tilsynelatende stoiske væremåten IRL. Viktig med litt ventilering.

Jeg har mage til å holde ut. Så det er jo bare tull å bitche uten skjult agenda, så da blir vel agendaen å riste av de siste ikke troende, før vi kan kjøre opp.

Langsiktig som alltid. Om det blir er gamblers fallacy eller håndfast får tiden vise.

4 Likes

Det er ikke så rart at det er rolig når det ikke er nytt å melde. Vil tippe de har litt å gjøre når det kommer til å følge opp sites og rekrutteringen, da de som oss, er såre klar over at Paradigme guidingen er imperativ. Jeg håper virkelig ikke at disse Covid-mutasjonene skal stikke videre kjepper i hjulene for rekrutteringen, da kan det fort bli en ganske fæl utvanning på mange.

Burde vel nærme seg voldsomt med tilbakemelding fra C-møte … ?

Bra sperre på 14,50. 96k

Jeg kjøpte meg inn igjen i dag. Ca 60% av det jeg hadde tilgjengelig for kjøp da ingen vet hvordan Covid siden Q3 har påvirket rekrutteringen.

-Jeg har god tro på at nye Archer-1 data kommer innen mai. 6/6 pasienter med 100% CR er absolutt lov å håpe på.
-At selskapet får godkjenning til å sluttføre Paradigme basert på lavere pasienttall vil være viktig for kursutviklingen i 2021.
-DLBCL-data innen juni/juli er bonus.

1 Like

65.000 er gået fra sælgersiden … ikke en ubetydelig post; fik desværre ikke napp på 14,50 i dag.

Du får sikkert muligheten i morgen…

Novartis med økende salg av CAR-T, snart på vei inn i FL

Novartis kommer også med noen interessante utsagn om sine produkter som baserer seg på lutetium-177. Dette vil jeg tro vil være relevant i forhold til hvordan de eventuelt vil vurdere Betalutin.

10 Likes

Submission schedule ser foreløpig litt tom ut i 2022.:pray:t3:

1 Like

Virker for meg som det prøves og holde kursen på 14 tallet når en ser disse større kjøpspostene sett i forhold til volum.

Er det emisjon på 14 like om hjørnet ?