Dette var svært gode nyheter
Dette børde være meld fra Nano Får vi en oppdatering snart?
Kom for 1 mnd siden
Ja vel
Satans aksje
Se på penga som tapt, det gjør hverdagen enklere:joy: Når det er sagt så er det utrolig hvor amatør gjengen har vært fra de satte emisjon på 114kr til i dag…
Det må da snart komme en rekyl her? Snart 15% under emikursen. Halvert seg på litt over en mnd.
De som tror den skal lavere
Nja, det kan jo være noen som hopper over på et tog som går oppover i stedet for sidelengs.
Er pissesur på hele nano greiene, bare det ikke blir som i bionor…endte som Solon Eiendom🤢
Håper jo ikke det, har satset altfor mye peng så ville vært surt å tape
Neida, tenker at bak skyene skinner sola🌞
Velkommen til forumet
Anbefaler deg å søke litt i historikken på denne tråden, mange andre nye som har stilt det samme spørsmålet før
Kort oppsummert kan verdien på aksjene til alle selskap i verden falle til 0kr - om det hjelper deg noe på vei
Hvis vi ser på NANO som binært case:
Utfall 1: 0kr
Utfall 2: 300kr (litt tilfeldig valgt sum)
Pris for å tippe: 15kr.
Impliserer at markedet priser inn 5% sannsynlighet for at NANO lykkes?
Personlig la jeg noen aksjer i den berømte skuffen i 2018. Vurderer all inn nå.
Ref nick’et, hvor på kurven mener du at du er når du gjør vurderingen?
Spent på både vurdering og handling
Hadde jo vært særs morsomt å sett hva Paddy L kom frem til i form av LOA etter passert interim.
Og forøvrig så er Tsjekkia oppdatert med nytt antall blodplater og SCT kriterier. +2 sites.
ble rene HO her etter close
23.8mrd, er det så vanvittig i denne bransjen om betalutin er så fantastisk som de skal ha det til. 50kr gir vel ca 4mrd, synes det heller er rart å investere i nano etter å ha kommet frem til den verdivurderingen.
Man kan ganske lett argumentere for et bud på mellom 10-25 mrd.
Hva prisen per aksje blir beror jo på hvor mange emisjoner de må ha før budet kommer.
Tror vi alle skal være glade for at ledelsen har uttalt siden 2017 at de ikke ønsker å inngå en partner avtale for tidlig så de kan få maks utbytte av avtalen. Hadde sikkert ikke hjulpet selskapet å ha med seg ekspertise og finansielle muskler på denne reisen. Lille Nano skulle klare selv😑 høres kanskje litt bitter ut, men det er bare så sykt at selskapet er der de er nå…
Bitter…? Tja… Har du noensinne vært positiv til eller skrevet et positivt innlegg om Nano…?
Eller er det en klar tendens (og agenda?) her…?
Har vært super bull på nano selv om jeg ikke er en del av menigheten. Har ikke et vondt ord om produktet, men irriterer meg i flere år over det jeg mener er en svak og arrogant ledelse. Se hvor selskapet er nå. Hvor mange skal rulere i ledelsen? Hvor mange emisjoner skal de ha hvor pengene skal holde til samme mål. Blir det femte nå etter nyttår?