Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Dette var svært gode nyheter

2 Likes

Dette børde være meld fra Nano Får vi en oppdatering snart?

1 Like

Kom for 1 mnd siden :joy::joy:

2 Likes

Ja vel

Satans aksje

1 Like

Se på penga som tapt, det gjør hverdagen enklere​:joy::+1: Når det er sagt så er det utrolig hvor amatør gjengen har vært fra de satte emisjon på 114kr til i dag…

1 Like

Det må da snart komme en rekyl her? Snart 15% under emikursen. Halvert seg på litt over en mnd.

De som tror den skal lavere

Nja, det kan jo være noen som hopper over på et tog som går oppover i stedet for sidelengs.

Er pissesur på hele nano greiene, bare det ikke blir som i bionor…endte som Solon Eiendom🤢

Håper jo ikke det, har satset altfor mye peng så ville vært surt å tape

Neida, tenker at bak skyene skinner sola🌞

Velkommen til forumet :slight_smile:

Anbefaler deg å søke litt i historikken på denne tråden, mange andre nye som har stilt det samme spørsmålet før :wink:
Kort oppsummert kan verdien på aksjene til alle selskap i verden falle til 0kr - om det hjelper deg noe på vei :smiley:

3 Likes

Hvis vi ser på NANO som binært case:

Utfall 1: 0kr

Utfall 2: 300kr (litt tilfeldig valgt sum)

Pris for å tippe: 15kr.

Impliserer at markedet priser inn 5% sannsynlighet for at NANO lykkes?

Personlig la jeg noen aksjer i den berømte skuffen i 2018. Vurderer all inn nå.

7 Likes

Ref nick’et, hvor på kurven mener du at du er når du gjør vurderingen? :wink:

Spent på både vurdering og handling :slight_smile:

Hadde jo vært særs morsomt å sett hva Paddy L kom frem til i form av LOA etter passert interim.

Og forøvrig så er Tsjekkia oppdatert med nytt antall blodplater og SCT kriterier. +2 sites.

4 Likes

ble rene HO her etter close :face_with_raised_eyebrow:

23.8mrd, er det så vanvittig i denne bransjen om betalutin er så fantastisk som de skal ha det til. 50kr gir vel ca 4mrd, synes det heller er rart å investere i nano etter å ha kommet frem til den verdivurderingen.

6 Likes

Man kan ganske lett argumentere for et bud på mellom 10-25 mrd.

Hva prisen per aksje blir beror jo på hvor mange emisjoner de må ha før budet kommer.

4 Likes

Tror vi alle skal være glade for at ledelsen har uttalt siden 2017 at de ikke ønsker å inngå en partner avtale for tidlig så de kan få maks utbytte av avtalen. Hadde sikkert ikke hjulpet selskapet å ha med seg ekspertise og finansielle muskler på denne reisen. Lille Nano skulle klare selv😑 høres kanskje litt bitter ut, men det er bare så sykt at selskapet er der de er nå…

1 Like

Bitter…? Tja… Har du noensinne vært positiv til eller skrevet et positivt innlegg om Nano…?
Eller er det en klar tendens (og agenda?) her…?

1 Like

Har vært super bull på nano selv om jeg ikke er en del av menigheten. Har ikke et vondt ord om produktet, men irriterer meg i flere år over det jeg mener er en svak og arrogant ledelse. Se hvor selskapet er nå. Hvor mange skal rulere i ledelsen? Hvor mange emisjoner skal de ha hvor pengene skal holde til samme mål. Blir det femte nå etter nyttår?

1 Like