Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jaha…
Could`ve fooled me…

Sint danske på HO:

@ Merlin

Jeg tror ikke dine ord vejer særligt tungt mere. Du har i flere år hausset selskabet.

mig bekendt havde du lovet kurs langt over 1000 i 2019

derfor har jeg altid sagt sagt

hør ikke på merlin
hør ikke på somsa
hør ikke på snøffelen
hør ikke på 100bagger
hør ikke på focuss
hør ikke på tigeren

har man lyttet til ovennævnte 6 fjolser det sidste år så har man tabt halvdelen af ens penge.

Det bedste tip er at holde sig væk fra alle tråde de fjolser deltager eller shorte aktien hvis det er muligt

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5 Likes

Nå snuser vi på stemningen vi så i mars 2020 da folk stod i kø for å selge. (Eller, de gav i det minste inntrykk av at man burde selge før alle sparepengene forsvant.)

6 måneder er gått, og vi har da lagt noen viktige milpæler bak oss som burde trygge flere på at dette går veien. Er det skuffelsen over at NANO klarte å bare rekruttere fem pasienter under Covid-stormen som er grunnen til halveringen siste måned? (Hvordan har andre rekruttert i samme periode?)

Er det skuffelsen over at Nieba bare pratet tull om partner i Radforsk og kjørte emisjon i stedet? (For de som er historieløse til biotek er det nok lett å tolke det dit hen)

Stoler vi ikke på at vi innen 1 år har data som kan gi AA? Er det eneste ledelsen i NANO klarer å lykkes med er å sørge for millionlønninger til de selv og opsjonsavtaler?

Listen over bearishargumenter kan nok bare go on an on virker det som, jeg tror det er uten hensikt å prøve å bulle dette caset nå. Ting får komme når det kommer, vi har lest av prospektet og børsmeldinger hva de jobber frem mot, og så får aksjene bytte hender fra de smarte til de dumme så lenge :wink: Eller er det kanskje motsatt nok en gang; når aksjemarkedet er blottet for tillit til hva som kan forventes av hyggelige ting, det er da man skal gå long og ikke ut?

Jeg hjalp en ny stakkar ut på 15,12 kroner i dag, og om det var GSA, en trader som bommet eller en langsiktig aksjonær som takket av vet jeg ikke, men fakta i min verden er at Betalutin + resten av pipen er verdt mer enn skattefradraget på 700 mill og 600 mill utenom som premie…

Interesting days, uten tvil, og jeg håper virkelig at folk holder ut dette kjøret og sitter til lønningsdagen kommer.

17 Likes

Innlegget du viser til er skrevet av jb10000

23.08.2019 kl 23:57 og lest av 8342.

Fra 23/8/2019 har det skjedd en del med kursen.

Den 23/8 falt kursen fra over 32 til 24 nivå, ikke rart enkelte da ble sure!

Bare tre uker senere var kursen i over 35 og tangerte 35 også i desember og kunne vært solgt da.

Kjøpe tilbake kunne man gjøre 16. mars 2020 på 9,57, og selge igjen over 3 ganger høyere på 33,22 den 21. august.

Så i stedet for å klage, kunne man i etterpåklokskapens gode lys, i løpet av kun et års tid ha gjort flere hundre prosent på Nano. Det fikk ingen råd om av jb10000!

Nano har altså hatt store ups and downs siste år. Nå ligger kursen godt an til nye rykk.

6 Likes

Håper det snart kommer en ny versjon av “:dart:” med full skivebom.

Denne tonen er hørt før. I mars, april var det også skadefryd når kursen virret under 10-11kr. Det har ikke slått feil med å vekte opp når bitterheten er på det verste, så tror jeg holder meg til den strategien en stund til.

De som til stadighet klager på fortiden bør vel snart innse at det prises på fremtiden. Har ledelsen gjort dumme valg? Uten tvil, vi har diskutert hver knirk og krok av de feilene de har gjort. Har de seneste tiden tatt tak for å vinne tilbake tillit og vise resultater? Ja det vil jeg si. Jeg har gjort opp meningen at jeg blir mer forbanna om jeg kaster kortene før suksess, og har forventet utvanning opptil 100mill. Så vi er fortsatt OK i min bok. Så ta nå selv ansvar i retning du tar enn å dra frem gamle lik, skylde på hauserre og syte over nåværende kursbilde.

12 Likes

Shorterne har hatt rett i alt til nå.
Kanskje man burde solgt og satt seg på gjerde for å vente på lavere kurs?
Gjør jeg d kan du banne på at det dumper inn en eller annen mld som drar kursen godt forbi 20.

Kan vi riskere at arm 2 av archer kommer med resultater snart?
Sitter egentlig og venter på mld om ferdig rekruttert men de er vel ikke pliktig å melde det eller?
Manglet 2 pasienter ved Q2 vel?
Er de ikke plikt til å melde 2 så kan det vel dukke opp noe snart

2 Likes

DLBCL er vel gjerne rett rundt hjørnet mener jeg å ha lest lenger oppe.

2 Likes


image

4 Likes

Gravejobben til @vegar_beider ?

4 Likes

Noen som skifter tog til Vaccibody i dag?

Ta det med ro, biotogene på Oslo børs går i ring. Nok av tid å hoppe på.

1 Like

Sandsynligvis endnu et stop loss raid under 15,00 i forlængelse af gårsdagens udmeldelse fra den orange chimpanse. Laveste handel dd. er 14,75 vs. 14,87 i fredags med bounce tilbage på 15,00 så jeg tænker umiddelbart trading range er intakt (har selv handlet på 15,10 og 14,85 dd.).

1 Like

Er kun vært aksjonær her i ca 40 min ish. Sitter litt opptatt (kan sjekke i kveld), men lurte på om det kom inn noen lovende eiere på siste emisjon? Takknemlig for svar:)

1 Like

«The results indicate the potential clinical benefit of combining Betalutin with CD20 targeting immunotherapy as well as combining Humalutin with PARP inhibitors.»

11 Likes

Hehe :slightly_smiling_face:

Nordic Nanovector publishes results of preclinical study demonstrating Betalutin® reverses tumour resistance to rituximab in NHL disease models

53 Likes

Herlig at dette blir publisert.

En veldig viktig egenskap ved Betalutin, som vil være vesentlig i salget.

Denne videoen forklarer blant annet dette:

10 Likes

Denne meldingen fra mai kan repeteres i dag:
#Nordic Nanovector Announces US Patent Granted Covering the Use of Betalutin® to Sensitise B-Cell Cancer Cells to CD20 Immunotherapy

05.05.2020 07:30

Oslo, Norway, 5 May 2020

Nordic Nanovector ASA (OSE:) is pleased to announce the grant of a US patent covering the use of Betalutin® (177Lu-satetraxetan-lilotomab) for sensitising CD37-positive B-cell cancer cells before treatment with CD20 immunotherapy (such as rituximab/RTX). The patent strengthens Nordic Nanovector’s overall patent estate around the use of Betalutin® in combination with other drugs that target antigens presented on the surface of tumour cells in patients with B-cell malignancies, such as Non-Hodgkin’s Lymphoma (NHL).

The company believes that the combination of Betalutin® and anti-CD20 modalities could represent a novel dual immunotherapy approach for the treatment of NHL patients who are becoming resistant to standard-of-care CD20 therapy. The company is currently investigating the combination of Betalutin® and RTX in its ongoing Phase 1b (Archer-1) clinical trial in patients with second-line relapsed/refractory follicular lymphoma (a major type of NHL).

The US patent claims are based on the scientific discovery by Nordic Nanovector scientists that use of Betalutin® promotes an increase in expression of tumour-specific antigens, such as CD20. In a preclinical mouse model of NHL, the combination of Betalutin® and RTX significantly prolonged overall survival compared to treatment with either agent alone*, possibly by reversing downregulation of CD20 and resistance to RTX.

Patent No. 10,646,599, which is entitled “Method for upregulating antigen expression,” will be active until 2034 with the option of prolonging for five additional years.

Jostein Dahle, Chief Scientific Officer of Nordic Nanovector, commented: “We are pleased that this important patent has been granted in the US, expanding our global patent estate on the use of Betalutin® as a potential new treatment for NHL. Patients’ whose cancer no longer respond to standard-of-care CD20-targeting therapies have limited options. We have seen promising results from the first cohort in Archer-1 receiving Betalutin® plus RTX, in which the combination was well tolerated, and we have seen strong results in the first few patients. The second cohort is being recruited and we expect to be able to evaluate the results later this year.”

*Repetto-Llamazares, A.H.V. et al. Combination of 177Lu-lilotomab with rituximab significantly improves the therapeutic outcome in preclinical models of non-Hodgkin’s lymphoma. Eur. J. Haematol., 2018 Oct;101(4):522-531

11 Likes

Tror ikke dette er nok til å løfte oss ut av shorts grepet, men en kan nå håpe på rally så en kan selge en short skvis :wink:

1 Like

NANO: BETALUTIN-STUDIE PUBLISERT I THE JOURNAL OF NUCLEAR MEDICINE

08:37
Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector annonserer at deres prekliniske studie av Betalutin har blitt publisert i oktober 2020-utgaven av The Journal of Nuclear Medicine, ifølge en melding torsdag.

Ifølge Nordic Nanovector viser studien at Betalutin kan bidra til redusert vekst av kreftsvulst hos rituximab-resistente pasienter med non-Hodgkins lymfom (NHL).

-Arbeidet har potensiell stor betydning, siden det kan tilby et alternativ til en stor andel av NHL-pasienter som har blitt resistente mot rituximab-behandling. Hvis disse pasientene får injeksjoner med Belatunin kan de behandles igjen med rituximab og få bedre respons på behandlingen, sier forskningsdirektør Jostein Dahle i Nordic Nanovector i meldingen.

Han mener kombinasjonsbehandling er fremtiden inne kreftterapi.

9 Likes