Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tja, uten noen for for partneravtale så blir det jo en 20% emisjon nå i løpet av et par måneder. På disse nivåene holder det jo ikke til et halvt år engang. GF i april med ny fullmakt blir i alle fall ikke på mindre enn 20%, så er vi jo der og vel så det.
Alt virker å avhenge av om de har fått opp rekrutteringstakten midt i pandemien med de nye kriteriene?
Kommer det dårlige nyheter der på Q4 nå, så er jeg nesten redd at dagens aksjonærverdier blir svært lite verdt. Da kommer også innrømmelser om at guiding ryker. Markedet har vel ikke hatt tillit til at dette vil holde ganske lenge nå.

1 Like

Men igjen, gitt at Q4 viser at rekruttering tar seg opp og kursen blir grusa av markedsforhold og gjerne en slik 40prosenter popper opp - å kjøpe nano til mcap “500mill” elns når de ikke er langt unna filing blir vel god R/R ?

1 Like

…mm, det kan man jo tro men R/R så like fin ut for 12 mnd siden når vi ventet på interrim og andre triggere. Blir det 40% nå så blir det noen finter med reverse spilt og nye 20%. Problemet er at emisjoner må etter så lang tid etter utvanning kunne begynne å bli til invanning.
Det må leveres nå ellers tror jeg det ikke det er dagens eller morgendagens aksjonærer som ser noe til verdiene.

Edit: Se feks VACC - invanning hele veien

3 Likes

En ting er at pandemien vedvarer og påvirker…

4vpv4d

5 Likes

Kjøpte mine første nanos på 115kr og de var billig! Fyllte på heile veien ned til 60kr, billig, osvosv, fyller nå på til 15kr, billig?

Noen som kan russisk?
https://mosmedpreparaty.ru/betalutin-betalutin

Er nok desverre gammelt.

1 Like

OK, takk for svar :slight_smile:

Dette sier Gjelsten om det norske klimaet for finansiering av kreftvaksiner. Oppe på dette så mener da Folketrygdfondet at det er helt innafor å forsure det hele ekstra ved å låne ut aksjene sine…

Utrolig at ikke pressen har skrevet om dette, det er så uetisk som det kan få blitt. Viktigheten av å motta 1 % rente trumfer muligheten for at mange tusen pasienter kan bli friske.

Gjelsten sier om den første investeringen:

– Når jeg hadde mulighet til å bidra, var det ingen tvil. Og det var tankevekkende at i et av verdens rikeste land har det vært kronisk vanskelig å finansiere kliniske studier. Jeg forsto at vi kunne gjøre en forskjell.

16 Likes

Jeg syns det er helt utrolig at TI klarer skrive 400 innlegg om NANOV i januar måned. Det har ikke skjedd en pøkk. Vi venter

5 Likes

Ja, tror flere er som meg å vil bare forsikre seg om at de ikke er eneste aksjonær igjen :laughing:

Jeg “Hei, er det noen der”, Ekko “Her er ingen”.

3 Likes

Joda, noen av oss handler også:)

2 Likes

Folk er jo ræva lei av å lese her inne. Ingen som orker 500 innlegg i måneden me vissvass. Ting tar tid, vi trenger ikke skrive her bare for å skrive. Det gjør vi i wallstreetbetsfanen

Hvorfor er aksjekursen såpass lav når de har et kjempeprodukt ? Kan ikke være mange som har troa, er vel kun oss standhaftige som har sittet i årevis og nekter og godta at det kanskje aldri blir noe ?

Eller har alle hoppet over på ESG ?

Nå som kursen ligger og vaker rundt 14 må jeg si at jeg begynner og lure selv på hvorvidt det er smart og sitte i denne aksjen.

Ingen lesetvang.

Regner med at du har emailvarsel for meldinger fra selskapet? da slipper du forhåpentligvis å tro at det er noe groundbreaking som skjer hver gang det er noen som skriver her inne.

5 Likes

Kjempespennende å se hvor dypt vi skal. :+1::+1:

1 Like

Alle her er muligens ikke enig at det er lurt, men jeg velger å være fornøyd med dagens fangst. God helg til alle sammen😊

1 Like

Helvetes møkka aksje !!

Du får prøve å samle en gjeng på reddit :joy: :+1:

3 Likes

Den som venter på noe godt, venter lenge​:tada::grin: