Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Kanskje navnebytte hadde gjort susen. NanoPure eller carbonVector kanskje?

6 Likes

De kunne jo kalt seg Nanovector… Men, nei, opptatt: Nanovector - we study nanostructured lipid systems

Men det er jo på mange måter litt typisk norsk å legge til Norwegian, Nordic, Arctic, Polar, North eller andre “tøyseord” i håp om at de skal kunne vise hvor unike vi er i forhold til alle andre…

1 Like

Nå er det ille kjedelig å sveipe innom Nanotråden her … :frowning:

3 Likes

Hehe. Aksjen gikk opp 200% sist stemningen var på dette nivået. Sutrepaver. Selg om du er misfornøyd med investeringen. Det finnes nok av YOLO aksjeforslag på reddit eller twitter. :slightly_smiling_face:

4 Likes

Robinhood ? Active short position in NANOV:

|POSITION HOLDER|SHORT POSITION|SHORT PERCENT|POSITION DATE (
|GSA CAPITAL PARTNERS LLP|443 414|0,55%|

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Tenk om vi alle sammen kunne kjøpt 100 aksjer hver på mandag kl 09:05. Samtidig. :slight_smile:

4 Likes

Ja, det hadde vært litt artig. Men det monner ikke med 5 mann liksom :slight_smile:

3 Likes

Vi har heller ikke loven på vår side, tror jeg.
Men hadde vært artig å få satt opp et anonymt pool og loddet stemningen, allikevel. :slight_smile:

3 Likes

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/sendte-177-millioner-kroner-til-feil-konto/

Kjøpte han $NANOV? :joy:

Hva sier egentlig loven ?

Selv bryr jeg meg fint lite om jeg er med på noe ulovlig som en stille demonstrasjon mot noe som burde vært ulovlig.

Tenker vi kjører igang på onsdag / torsdag når den verste støyen har lagt seg over dammen. Da kan det hende vi får litt spalteplass i landets finansaviser :blush::blush:

1 Like

Artig forslag.

Om GSA CAPITAL PARTNERS LLP plutselig gikk konkurs og ikke fikk dekket sin shortposisjon i NANO, kan disse utlånte aksjene være tapt for utlåner, noen som vet?

1 Like

Enig. Alle mann på dekk til uka. Vi gjør som i GameStop. Tut og kjør!!

3 Likes

0.55% registrert i shortregisteret på nano, vs 100%+ på GME.

Lykke til :+1::+1: :money_with_wings::money_with_wings:

4 Likes

Nano har vel ikke 100% free float?

Tok 10k aksjer for laget !!!

Kom igjen gutter og jenter nå skal vi tilbake over 15 :blush::blush:

7 Likes

2k her!
2k til for hver dipp under 14 denne uken. Til 10k er nådd

:muscle:

8 Likes
3 Likes

Tok noen aksjer for laget her jeg også :wink: (Noe jeg forsåvidt har holdt på med en god stund før Redditene begynte med det!)

4 Likes

Tja kjøpte meg inn igjen forrige uke på 14,55. Veldig spent på hvor mange nye pasienter de har klart å rekruttere fra sist kvartalspresentasjon. De har jo flagget ny emisjon ila de neste 5 mnd. Skal de hente noe av betydning må de vell opp i 150-200 mill. På dagens nivåer snakker vi utvanning på 15-20%. Undrer meg spørsmålet om det faktisk er verdt risikoen, og om det var så lurt å kjøpe forrige uke. Siste måneders utvikling rundt pandemien taler vell ikke for at det har vært noe lettere å rekruttere enn tidligere, men jokeren er vell endringene i inklusjonskriterier. Håper virkelig Archer-1 data sammen med en betydelig økning i rekrutterte pasienter kan sprite opp kursen og gi oss en emisjon på 30kr+ som finansierer videre 2H2021 og 1H2022.

1 Like

@Savepig
@Fornybar
@ezPappi

Dere Twitter-konger, er dere klare for å kjøre et NANO-stunt?

#Biowar#GSAcapital#shortingNHL-pasients#Nanov

Eller noe sånt? :chart_with_upwards_trend::wink:

5 Likes