Kanskje navnebytte hadde gjort susen. NanoPure eller carbonVector kanskje?
De kunne jo kalt seg Nanovector… Men, nei, opptatt: Nanovector - we study nanostructured lipid systems
Men det er jo på mange måter litt typisk norsk å legge til Norwegian, Nordic, Arctic, Polar, North eller andre “tøyseord” i håp om at de skal kunne vise hvor unike vi er i forhold til alle andre…
Nå er det ille kjedelig å sveipe innom Nanotråden her …
Hehe. Aksjen gikk opp 200% sist stemningen var på dette nivået. Sutrepaver. Selg om du er misfornøyd med investeringen. Det finnes nok av YOLO aksjeforslag på reddit eller twitter.
Robinhood ? Active short position in NANOV:
|POSITION HOLDER|SHORT POSITION|SHORT PERCENT|POSITION DATE (
|GSA CAPITAL PARTNERS LLP|443 414|0,55%|
Tenk om vi alle sammen kunne kjøpt 100 aksjer hver på mandag kl 09:05. Samtidig.
Ja, det hadde vært litt artig. Men det monner ikke med 5 mann liksom
Vi har heller ikke loven på vår side, tror jeg.
Men hadde vært artig å få satt opp et anonymt pool og loddet stemningen, allikevel.
Hva sier egentlig loven ?
Selv bryr jeg meg fint lite om jeg er med på noe ulovlig som en stille demonstrasjon mot noe som burde vært ulovlig.
Tenker vi kjører igang på onsdag / torsdag når den verste støyen har lagt seg over dammen. Da kan det hende vi får litt spalteplass i landets finansaviser
Artig forslag.
Om GSA CAPITAL PARTNERS LLP plutselig gikk konkurs og ikke fikk dekket sin shortposisjon i NANO, kan disse utlånte aksjene være tapt for utlåner, noen som vet?
Enig. Alle mann på dekk til uka. Vi gjør som i GameStop. Tut og kjør!!
0.55% registrert i shortregisteret på nano, vs 100%+ på GME.
Lykke til
Nano har vel ikke 100% free float?
Tok 10k aksjer for laget !!!
Kom igjen gutter og jenter nå skal vi tilbake over 15
2k her!
2k til for hver dipp under 14 denne uken. Til 10k er nådd
Tok noen aksjer for laget her jeg også (Noe jeg forsåvidt har holdt på med en god stund før Redditene begynte med det!)
Tja kjøpte meg inn igjen forrige uke på 14,55. Veldig spent på hvor mange nye pasienter de har klart å rekruttere fra sist kvartalspresentasjon. De har jo flagget ny emisjon ila de neste 5 mnd. Skal de hente noe av betydning må de vell opp i 150-200 mill. På dagens nivåer snakker vi utvanning på 15-20%. Undrer meg spørsmålet om det faktisk er verdt risikoen, og om det var så lurt å kjøpe forrige uke. Siste måneders utvikling rundt pandemien taler vell ikke for at det har vært noe lettere å rekruttere enn tidligere, men jokeren er vell endringene i inklusjonskriterier. Håper virkelig Archer-1 data sammen med en betydelig økning i rekrutterte pasienter kan sprite opp kursen og gi oss en emisjon på 30kr+ som finansierer videre 2H2021 og 1H2022.