Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Du sier noe, jeg har vel vært ute og slengt med leppa mot den kjipe praksisen i kreftselskaper titt og ofte. Men er kanskje ikke så mye å vinne i dette tilfellet hehe.

2 Likes

Dette er ikke korrekt, greit å ikke komme med påstander som ikke er sanne vel? :wink:
De har sagt at det vil være behov for penger på et tidspunkt.
Da i form av lån, emisjon eller partneravtale.
Hvis de har sagt spesifikt at det blir emi, så beklager jeg, men det mener jeg de ikke har sagt.
Vi får vente og se :blush:

7 Likes

Ordla meg litt dårlig der - emisjon er et av flere alternativer ang finansieringsbehovet. Men, i mine øyne, det klart mest sannsynlige :wink:

2 Likes

Artig idé, bortsett fra en ting: Det finnes omtrent ingen short I NANOV. Den lille andelen som finnes er til å le av og kan lett dekkes inn på en treg og dårlig handelsdag på børsen.

1 Like

Vet vi egentlig det ettersom det kun er poster på mer enn 0,5 % som blir rapportert.

2 Likes

Lykke til med å minst handle 450 000 aksjer netto på en slapp handledag…

Og jeg tror også at posten som er short er større enn den rapporterte som alene overstiger 0.5 %. Det er antakeligvis flere haier i sjøen her en GSA, de holder seg bare godt unna overflaten.

2 Likes

ESMA/ESA extend the lowered threshold of 0.1%

ESMA/ESA has on the 17th of December 2020 decided to extend the duration of the emergency measure regarding temporarily reducing the threshold to 0.1% for notifying the relevant competent authorities of net short positions. The extension is three months.
For further information, please review Finanstilsynet’s press release.

Synd at det kun er >0,5% som blir synlig for almuen. Vertfall her i norge.

1 Like

Her kan det altså komme oppdatering fra Archer-1, Dlbcl, Alpha 37, reduksjon i antall pasienter og overraskelse ang inkluderte pasienter. Det kan også komme en partneravtale fra Asia, som vi vet så har Nanov vist seg fram der. Betalutin kan være 1 år unna markedet, likevel surrer kursen på 13-tallet som om man var årevis unna å få et produkt på markedet… Kan bli et eksplosivt år om ting går riktig vei!

6 Likes

Kommer ikke helt på hvem det var, men stemmer det at rekrutteringen er stoppet/ferdig i 2 av konkurrentenes behandlinger? Isåfall er det lov å håpe at flere kan ha fått tilbud om betalutin.

Umbralisib er vel en av de

Enig i dette, men allikevel blir man ikke så nedstemt når man leser transcriptet fra Q3:

And as mentioned, we have patients in screening. That is a very good signal. We have enhanced our relationship with our CRO and our interactions with our study investigators. We have implemented improved patient referral networks. But not only that, we are really speaking with the investigators more or less every day. And we have made an evaluation of the sites. We are doing targeted solutions for the individual sites to support our investigators to be able to still have our patients. All of these actions are expected to improve the rate of patient enrollment. We’re still targeting the 3-month data outcome readout in the second half of 2021 with all actions we have taken

3 Likes

Nieba sa vel noe sånt som at de bare den dagen hadde 2 personer inne til screening. Uten at det betyr at de er klare for behandling selvfølgelig

1 Like

De forventer at effektene av nye protokoller vil gjelde i all hovedsak fra 2021, og her bør de oppdatere hva de får ut av det pr 18.februar / Q4:

With all of that, we expect at beginning of the year, we do see a pickup in recruitment

4 Likes

Tenk hvis ledelsen med Lars i spissen hadde brukt noen få prosent av lønna til å kjøpt aksjer i det selskapet di jobber for. Har jo vært en lang dødperiode nå så det hadde absolutt vært på sin plass. Ja vi har flinke folk med medisinske kunnskaper i Nano , men det stilles ingen krav til markedsforståelse til Ledere i medisinsk forskning. Forstå det den som vil, når dem er totalt avhengig av emisjoner. Her syns jeg investorer med stor lommebok kan stille krav.

3 Likes

Innside kjøp er ikke tillat om det er st snev av informasjon som foreligger som ikke er børsmelt. Så kan faktisk være positivt at det ikke har handlet også :slight_smile:

4 Likes

Nieba har vel handlet, om enn symbolsk

Jeg ventet i lang tid på første ligatittel (Liverpool), håper virkelig dette «eventyret» også ender med noe gyldent

2 Likes

Mener du at store investorene skal pålegge ledelsen i NANO å kjøpe aksjer? Det er ihvertfall ikke noe som gir mening i mine ører. Eller mener du at NANO burde ansette noen med markedsforståelse som kan markedsføre NANO litt bedre? Store investorer, som har troa og er langsiktige, har vell kalkulert inn prissvingninger og et vist antall emisjoner som de skal være med på. Er ikke sikker en stor investor ofrer kursen en tanke, fordi det “bidras” med det som trengs og da får de bare en større andel hvis kursen er lav.

Innsidehandel er lov innenfor visse rammer selvsagt.

Har selv ventet i 5 år sånn røfflig. Så vente er noe en er vant til :blush:

Nå vil jeg tro at mange har hoppet av Biotec og over til grønt ? Mulig dette har noe med den triste kursen vi ser for øyeblikket ?Solgte selv litt NANO for og være med på Røkkes grønne bølge, men droppet ut og nå all in i Nano, det får briste eller bare :blush:

Har jeg hatt troa så lenge skal jeg jaggu klare innspurten også.

Lenge leve lenkegjengen, selv om det virker som mange av disse er ute.

6 Likes