Jeg er relativt overbevist om at readout H2 2021 er urealistisk ut fra utviklingen i Covidsituasjonen. For å rekke det måtte de vel på Q4 meldt innrullert +10 pasienter siden sist. Alt over 5 tenker jeg ville være positivt gitt situasjonen.
Stusser likevel litt på det jeg oppfatter som et misforhold mellom på den ene siden at det virker som de fleste anser det sannsynlig at Nano vil få godkjent Betalutin, mens samtidig at de færreste anser Nano som en god investering nå.
For “alle” er liksom enig i at dersom et lite Biotek får produktet sitt godkjent så tilsier det høy sannsynlighet for stor gevinst. Er det slik at folk mener at en, to eller for den saks skyld tre utvanninger til vil nulle hele gevinsten tross godkjenning av produktet?
Selvfølgelig skjønner jeg at mange håpet på oppkjøp og 30-gangeren for 4 år siden, men da var jo Nano et binært bet. Nå, hvis man ser på godkjenning som et spørsmål om tid, tenker jeg tross alt at sannsynligheten for å tape pengene sine er liten.
I så fall sitter man jo igjen med mulig partnerskap/oppkjøp som en stor oppside, og uten særlig nedside?
Setter det litt på spissen selvfølgelig og man har ulike utgangspunkt, men enkelt sagt synes jeg risk/reward ser ganske bra ut nå.