Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

What do you mean by “they have reportedly completed the enrollment”? gut feeling or trustworthy information?

https://newsweb.oslobors.no/message/518415

3 Likes

Hva kan være grunnen til at Lars Nieba står oppført som “Interim CEO” ?
Hvorfor midlertidig? Hva venter de på? Noen som vet?

Hakke råd til både CTO og CEO da, kanskje? Dobbeltrolle slik som Malene, CFO og kommunikatør.

Men jeg tror Egberts har skjønt for lenge siden at de største eierne (og de små) er trøtte av de dårlige tidene, og at det må skje et eller annet som får NANOV ut av emisjonskarusellen, rimelig kjapt.

1 Like

Hvis man skal spekulere i det så kan det jo hende at Nieba ikke ønsker å være permanent CEO, og så sliter de kanskje med å finne den riktige kandidaten til den riktige prisen

Ja, de prøver jo samme med Fusion da, CPI + TAT

Når de i tillegg har outsourcet CMO har man kanskje noe av svaret på hvorfor vi er der vi er.

Huff, nå er vi ordentlig negative.
Dette er som alle andre aksjetråder/forum før det tar av på én positiv nyhet. Og NANOV trenger det.
Hadde vært ordentlig moro med en nyhet om partneravtale etter stengetiden i kveld.

1 Like

Jeg tar heller ett oppkjøp på 30-40 milliarder :grin:

4 Likes

Ja outsourcet fordi det ikke er core buisness :rofl:
Tenker innleid er ordet du leter etter :slight_smile:

1 Like

Mange er nok slitne av vandringen, da slår de mørke scenarioene inn fremfor de lystige.

Men faktum er at det fortsatt er mye mulig at vi i løpet av 12 måneder sitter med en Accelerated Approval i 3L for Betalutin.

29 av 30 gir vel uttrykk for at de tror det ikke vil skje, men enn så lenge er det guidingen, datert desember 2020 :grin:
(Men å være forberedt på at dette ikke lengre gjelder fra kl 07:01 18.februar er nok en sunn holdning å ha :wink:)

5 Likes

Selv klarer jeg ikke og løsrive meg fra tanken om at vi en vakker dag skal lykkes. Med andre ord selger jeg ikke, smart ??? Tja…

Selv var jeg blant dem som kjøpte mine første Nano på noteringen til 36 tror jeg det var, var med til 12 og opp til 113,50 hvor høydeskrekken tok mesteparten av aksjene.

Nå sitter jeg med samme følelsen, nå har det dalt stadig nedover siden høsten 16, og har økt nå sist på 14. Tenker positive tanker om at historien har det med og gjenta seg :blush: Så her gjelder det og bite seg fast i masta selv om vi fremdeles kan møte kuling og storm på veien til målet som som vi kan se i horisonten med god kikkert.

10 Likes

Enten er vi geniale eller skikkelig gærne. Jeg har i alle fall aldri hatt så mange aksjer i NANOV som nå, og forsvarer avgjørelsen med det tekniske og fundamentale jeg ser.
Dette året blir avgjørende for selskapet og skal man dømme ut fra de siste nyansettelsene så har jeg sterk tro på at det blir et skikkelig fint år.

5 Likes

Just in:

1 Like

Samme i PDF :

https://ir.tgtherapeutics.com/node/16086/pdf

Hva var det du nevnte angående complete response letter og det der engang i tiden?

Konsekvenser for NANO?

Er NANOV nå småfucked eller gir det større håp for AA?

Forresten ganske fin reise TGTX hadde fra $3.4 USD i 2019 til $54 nå.

Altså, det var jo vanvittig mye snakk om Bayer sitt produkt, men ingen har nevnt TGTX i denne sammenhengen, uten at jeg helt vet hvorfor.

Er jo litt sykt å tenke på at TGTX var et selskap alle vi som var i NANO i 2016 og 2017 lo litt overbærende av, hva var det de trodde de drev med liksom. Lesson in humility. Jeg eide aksjen i noen få omganger, men desverre aldri i de periodene den gikk.

TGTX har jo nytt godt av å ha en ekstremt engasjert KOL med på laget i nathan fowler.

https://twitter.com/DrNathanFowler

Nei, sikkert jeg som har blandet kortene her.

Tror gjerne diskusjonen var rundt copanlisib og AA.

My bad.

Men det samme gjelder vel nå? Selv om Betalutin har bedre efficacy.