Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Noen som presser veldig nå. Stå imot presset🙏🏼

Som flere har vært inne på; det er naturlig at DNB og Ling reverserer targetnedjusteringen fra 2020 og øker target kraftig som følge av selskapets fantastiske nyheter! Økt LoA = økt kursmål!

2 Likes

Fantastisk denne snuoperasjonen i dette selskapet.
Fristende med gevinstsikring etter 70% oppgang på et par dager
men ser man på markedsverdien til selskapet så er dette priset til knappe 1.8 mrd.
I mars 2015 lå selskapeverdien på 1.6 mrd før den smallt opp i 2016-2017 til over 5 mrd.

4 Likes

DNB øker kraftig i Nordic nanovector: As a result, we have raised our target price to
NOK40 (27), and reiterate our BUY

ja, det blir bra det :slight_smile:

10 Likes

Lukter Emi av den

Så ref diskusjonen om betydning av økt LOA for noen uker siden hvor noen hevdet at 30 % økning i LOA skal gi tilsvarende i kursmålet.

Som vi ser så gir 5 % økning i LOA 45 % økning i kursmålet.

Så hva blir kursen når de får AA?
Riktig :sunglasses:

5 Likes

Og da er det greit å minne om at det er mye større grunnlag for en verdisetting på over 5 mrd. i dag enn det var i 2016-2017!

2 Likes

Sjeldent det blir kjørt emier på fredager, finansbransjen må komme seg til hytten før helgen.

Selvsagt. Ikke idag :sweat_smile:

Først Archer data

Lukter kurs stigning eg på sikt, og det er nå viktigest.

1 Like

Nano er friskmeldt. Vi burde vært langt over 30 allerede. 40 er faktisk rimelig det og. 5 milliarder mcap hadde vært noenlunde på sin plass. Men de bommer totalt med loa på 45 %.

Minner om dette: om du vet hva du kan og du vet hva som kommer på eksamen. Så bør du ikke ha 45% sjanse for å lykkes. Loa burde være 90%.

think that our new cmo Christine wilkerson summarized it well:based on the changes in the protocol and our initiatives we are implementing we are improving the execution of the trial. .this is an important section: we now have clarity from the key regulatory on the clinical data set that is expected from us on the basis of our filling. This clarity in conjunction with improving enrollment rste gives us confidence we could meet our goal of having 3 months top line data in the second half of 2021.so really we feel very confident and we are really on track to submit by the end of this year.

6 Likes

DNB har vel omtrent oppdatert NANO-analysen etter hver eneste kvartalspresentasjon siste tre år. Så synes ikke analysen i seg selv lukter emisjon.

4 Likes

@TheObserver Du skal ha for tøffe avgjørelser med tanke på trading i dette bølgeklimaet :see_no_evil:

sikkert ekstremt morsom underholdning, men er er alt for lei av å vekte ned på verst mulige tidspunkt i oppskytningsfasen. Gjorde en analyse av de siste års trading i caser jeg hadde langsiktig tro på, gikk glipp av store prosenter uten unntak. (Teller ikke med trades i tøysecaser som Element etc.)

2 Likes

Jeg snakker her om CFD-kontrakter som har null relevans til longporteføljen. Den økte jeg i går like etter åpning, så fokuset er helt klart:

Sitt i ro!

2 Likes

Hvor handler man disse? Hva med options ? Finnes det?

Ja, man får back-flash til høsten 2016. Og det er ikke akkurat noen dårlig følelse…

2 Likes

Ingen fare :otter: - sitter dønn i ro her

2 Likes

Håper flere vil gjøre det - selv om vi skulle passere 25 og kanskje 30 neste uke.
De som ikke har vært med på reisen de siste ukene/mnd/årene bør ikke få lov til å komme inn på dagens kurs :stuck_out_tongue:

5 Likes

Da håper jeg at du har hatt noe annet enn NANOV i porteføljen din de siste 4-5 årene. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 Likes