Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

“and moreover new drug applications (ISE, ISS, clinical overview ) with several successful submissions e.g.Taxotere, Campto and Avastin (lung cancer).”

“Christine has been involved in the planning, conducting and reporting of over 30 phase I (single agents and combinations of drugs), II ,III or IV trials”

2 Likes

Se der, ja – da var trollet tilbake og prøver å insinuere at dersom ikke en CMO har fulgt et produkt fra begynnelse til slutt tidligere, så er ikke denne brukbar…
Kan vel bare nok en gang vise til det som står om at hun altså har vært med å planlagt, gjennomført og rapportert i over 30 kliniske faser (det være seg fase 1,2,3 eller 4) og at hun har bred erfaring i å orientere seg i regulatoriske dokumenter inkludert suksessfulle new drug applications som er det viktigste nå etter en pivotal fase!
Det er ingen tvil om at hun har vært gjennom denne fasen som Nano og Betalutin nå er i ved tidligere anledninger.

15 Likes

Ja, det hadde jo sikkert passet godt at Nieba og Egberts endelig har satt standarden ved å få endring i inklusjonen, speedet opp Paradigme, sikret Fast Track og satt en ny standard, bare ved å drite seg loddrett ut ved å engasjere en CMO som ikke duger til jobben…

Er nok flere som ikke liker at brikkene ramler på plass og ber innstendig på sine knær at det skal komme en melding som gjør det mulig å komme inn på 16 kroner eller lavere, men det skjer nok ikke.

Jeg satt selv og ventet på 18 kroner i sommer og når det ikke skjedde tok jeg heller avgjørelsen ved å øke på 20,5 kroner, og noe mer på 24 i forrige uke. Noen lærer aldri at når aksjer derisker situasjonen, så skal prisingen skal opp. Dog er det aldri farlig å vekte opp på høyere kurser når hver melding som kommer øker sannsynligheten for suksess, alt avhengig av hvordan selskapet prises i forhold til den dagen suksessen er et faktum.

En MCAP på 1.7 mrd versus sannsynlige 20 mrd ved endelig suksess gjør at man bør kunne tåle å betale mer for aksjen enn hva man drømmer om fordi man hoppet av toget på 16 kroner i stedet for å sitte i ro til der man er i dag.

6 Likes

Haha! Venter jeg :grin:

Dagens nyhet har bare medført flere spørsmål - så mange spørsmål.
Og det liker jeg ikke.

Ikke glem at jeg står utenfor og ser på Nano som ett investeringscase og da snur man litt ekstra på steinene før man gjør seg opp en mening om når riktig tidspunkt inntreffer.

Når jeg går dagens melding i sømmene finner jeg mye som jeg ikke synes er ok. Synes flere burde gjøre det.

Og at jeg har vært inne før betyr ingenting, for selskapet slik det står i dag er ikke i nærheten av hva det var i for 1-2 år siden.

1 Like

Hva tenker du på da?

Ehh, hva er galt med å ansette en CMO, når dem ikke har det, og trenger det ?

…slik det har vært med de siste innleggen fra den kanten. Så veldig mystisk og kryptisk synes jeg nå ikke dagens melding var… men men…

3 Likes

Noe nytt på aksjonærlistene etter rallyet forrige uke?

2 posts were merged into an existing topic: Feedback til PDX

Lyst til å dele hva du ikke synes er ok?

Edit: Så at @InVivo allerede har spurt @vegar_beider om det samme ovenfor.

3 Likes

Er ute og koser meg i solen nå. Kan ta en gjennomgang senere… :sun_with_face:

Pass deg så du ikke får Finanstilsynet på døra for forsøk på markedsmanipulasjon :wink:

Venter spent på hva som er så graverende om den ny ansettelsen at flere burde stoppe opp og stille spørsmål.

  1. utbredelse av opplysninger gjennom media, herunder via Internett, eller ved enhver annen metode, når opplysningene gir eller er egnet til å gi falske, uriktige eller villedende signaler om finansielle instrumenter, herunder utbredelse av rykter og nyheter, når personen som har utbredt opplysningene visste eller burde ha visst at opplysningene var falske, uriktige eller villedende. Når en journalist i sin yrkesmessige aktivitet utbrer slike opplysninger, skal forholdet vurderes under hensyn til de regler som gjelder for deres yrkesgruppe, med mindre personen direkte eller indirekte oppnår fordeler eller fortjeneste av utbredelsen.

Fordelen her er jo at det er enkelt å skjule brukere som ultrahausser når de er inne eller er permabear når de er ute.

Spesielt om det er brukere du ikke føler bidrar med noe spesielt til vanlig.

Fint at doseringen endelig er fastsatt.

Så da går det ann å slenge ut noe jeg har lurt på i noen år som uansett er uaktelt nå :slight_smile:

20/100 dosen ble utprøvd etter NANO hadde gjort en (matematisk?) analyse for å prøve å finne en optimal dose
De «stoppet» på «lavpredoseringscohortene» på 15/40. For så å gå rett til 20/100. Antar der var pga tid og begrensing av cohorter. Analyse sa 20/100…

Lurer på hva resultatet hadde vært av 17,5/40 , 17,5/60 eller 17,5/80. (med samme predoseringsbenevning som 15/40)

Tanken er litt mindre økning på dosen fra 15/40 og da med evnt litt mer predosering. Ikke kjempeøkningen av predoseringen som 20/100 var.

Veiarbeidern har kommet med mye bra , men det er også noen ubesvarte påstander i det siste hvor jeg føler det er lite substans og kun farging av at han/hun/hen pt. ikke er aksjonær.

Helt ok for meg at man ikke maler alt rosenrødt og kan dra frem negative sider. Er svært interessert i mest mulig info med substans.

Men vi mangler vel noe kjøtt på beinet her?

1 Like

Inleggene hans preges av at han vil ha en billigere inngang.

3 Likes

Helt enig, dette er grunnløse og kryptiske innlegg fordi vedkommende ikke finner noe vettugt og angripelig å kritisere selskapet for.

Like etter at han postet det kryptiske innlegget om Alpha 37 kunnskapen han besitter, og som vi vanlig dødelige ikke har, kom følgende melding fra NANO 30.juli:

(Bedøm selv om det er noen verdi i påstandene han fremmet versus det selskapet annonserer)

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) is pleased to announce the grant of an EU patent covering the use of Alpha37 for the treatment of Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) and non-Hodgkin’s lymphoma (NHL). Alpha37 is an investigational radioimmunoconjugate developed by Nordic Nanovector in collaboration with Orano Med comprising a proprietary chimeric CD37-targeting antibody conjugated to the alpha-particle generating radionuclide lead-212.

Alpha37 has completed preclinical development, during which it demonstrated promising immunogenicity, biodistribution and targeted tumour-cell killing results in preclinical lymphoma and leukaemia models. Preclinical data presented at international cancer congresses during the past year have shown that a single injection of Alpha37 is well-tolerated and produces a promising anti-cancer effect and subsequent improvement on survival in preclinical models of CD37-positive CLL and NHL.

Jostein Dahle, CSO of Nordic Nanovector, said: “We are pleased to receive this patent protection for Alpha37 in the European Union. We view Alpha37 as a complementary candidate to Betalutin® based on its differentiated therapeutic profile and potential to treat CLL and NHL. Our preclinical Alpha37 programme represent a pipeline asset that lleverages our strong expertise in radioimmunoconjugates.”

Man skal legge godt med godvilje overfor en anonym skribent hvis man mener at det vedkommende kommer med angående Alpha 37 er sprengstoff i forhold til det selskapet selv annonserer. Da beveger vi oss faktisk over i terminologien «forsøk på manipulasjon gjennom rykter» hvis man prøver å antyde at det ligger skjult informasjon om Alpha 37 som selskapet ikke vil slippe ut av negativ karakter. (På samme måte som det er straffbart å sette ut falske påstander av positiv karakter som det ikke er hold i)

2 Likes

@vegar_beider er jo nesten alltid baissebiased, men har som regel en forklaring på påstandene (som av og til kan være nyttige og en god motvekt til løsaktig hauss). Det er derfor jeg etterspurte spesifikt hva han mente med at det var grunnlag for å bli bearish av meldingen om ny CMO. Skjønner i det hele tatt ikke hvordan det går an å bli bearish av de 4-5 siste meldingene fra Nano (godkjente utvidede inklusjonskriterier fra FDA, FT MZL, innvilget patent Alpha37, passert interim og nå ny tilsynelatende meget habil CMO), den utbombede aksjekursen tatt i betraktning. Men skjønner at det har vært frustrerende å ha stått på perrongen i det siste når disse meldingene har tikket inn. :wink:

1 Like

Han er i alle fall fair om at han er ute og ønsker seg inngang på 16 kroner. Agendaen er 100 % transparent.

1 Like

Jeg sier jeg stiller spørsmål ved endel elementer, og slik jeg vurderer det fra mitt ståsted og hva jeg ønsker å se før jeg kaster pengene mine inn igjen.
Blir bais for dere, men reelle tanker for meg.

Forbereder meg på mye motgang og drit i retur , men håper noen har fornuftige motargumenter som gjør det ok å gå litt grundig til verks neste gang også.

Og - jeg tror jeg kan mer om Nano en veldig mange andre her, har tross alt vært med på dette løpet her i flere år nå.