Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Prøvde meg på en mail til Skullerud angående paradigme screening / utviklingen i norden når det kommer til sitene som ikke har rekruttert bra og om de har hatt et møte med FDA. Må presisere at jeg ikke spurte om antall pasienter men hvordan utviklingene har vært i screeningen generelt.

Det som kan virke litt skremmende for min del, er at FDA enda ikke har gitt grønt lys for fase3 oppsettet. Selv med så mye utsettelser pga innrulleringen, så skulle man tro at man hadde klart å få låst fast en endelig avgjørelse på dette tidspunktet. Tar gjerne imot tilbakemeldinger kring dette

8 Likes

Veldig positivt at FDA-møtet har vært og at det da ser ut som at de ikke har fått beskjed om å endre fase3-oppsett? SVÆRT betryggende spør du meg. Som de selv sa: Vi melder fra om vi får helt andre tilbakemeldinger enn de vi forventer.

19 Likes

Dette er soleklart positivt, men jeg synes fortsatt at det er besynderlig at en endelig beslutning enda ikke er tatt. Strategien om 2L har jo vært kjent lenge og hadde ikke disse innrullering problemene dukket opp så vi brått havnet bakpå med tanke på fase3? (Fase3 må i gang før AA)

Jeg har såklart null erfaring fra hvordan et møte med FDA og videre kalibrering av en fase3 studie ser ut. Er nok ganske kompliserte saker.

2 Likes

Supert at de ser aktivitet i skandinavia, en for globalisert ledelse har gjerne glemt at en mann ved navn kolstad rekrutterte svært mange i norge/sverige såvidt meg bekjent…

2 Likes

Skrekk og gru - utrolig spennende :pleading_face:

1 Like

Etter å ha fordøyd meldingen fra MeiP litt og med bekreftelsen i Pk2k`s mail på at FDA-møtet for Nano sin del også er unnagjort, så er jeg igrunnen betrygget ift at MeiP-mld ikke vil gjelde for Betalutin også.
Det som står i mld er jo at det spesifikt er Pi3K-inhibitorer som er typen medisiner som FDA krever randomisert studie på - og dersom dette skulle vært indikasjonsbasert og Betalutin skulle lide samme skjebne, så ville vel FDA opplyst om dette på møtet med Nano nå også(?)

Følgelig, i lys av dette, så vil jeg påstå at meldingen i går fra Meip er meget positiv isolert sett for betalutin sine muligheter i indikasjonen.

21 Likes

Sendte enda en mail for å høre om han hadde en kommentar kring det @TyrionIV skisserer.

23 Likes

Litt samme tanker som jeg har der, altså :slight_smile: :+1:t2:

3 Likes

Nå må du la Skullerud være, han har pasienter å rekruttere! :rocket: :smiling_face_with_three_hearts:

12 Likes

Neida, såpass må Skullerud tåle - takk for deling @Pk2k :grin:

4 Likes

Have to say what a difference it is to have Skullerud behind the wheels. Can’t believe he takes time to answer.

7 Likes

Håper Skullerud fulgte sin egen overbevisning og shortet MeiP :laughing: Ned 60 % i dag.

2 Likes

Kan fort være nano som følger neste, så vær forsiktig med å le.

Fortsatt ikke fått godkjent fase3 studiet, og en ny forsinkelse ved Q1 vil knekke ryggen på selskapet. Da må det enda en stor emisjon til, og tilliten er oppbrukt. Når man i tillegg fort vil være inne i bear marked da, må nok rabatten bli mer en substensiell…

1 Like

Nano er så rævkjørt fra før av, galgen humor er innafor.

Faderimeg drøyt mye biotechs som har failet den siste tiden :skull:

2 Likes

Den emisjon kommer uavhengig om de leverer på Q1 eller ikke…

Om ikke en partner entrer i mellomtiden

5 Likes

Var mest en henvisning til at styreleder / styremedlem i NYKD (?) valgte å shorte Ultimovacs like før emisjonen de satte. Virker som en kollegial og fin gjeng eierne i ulike biotecs :wink:

5 Likes
5 Likes

The bill would codify requirements for manufacturers to conduct post-approval studies on drugs that win accelerated approval. It would also require manufacturers to confirm with the FDA how the studies will be conducted before the agency can grant a speedy green light.

Godt nano er på god vei ifb med dette

8 Likes

Jeg kan ikke skjønne annet enn at “oppsummeringen” etter møtet med FDA er positivt. Det jeg trekker ut av møtet er;

  • Nanov er på “ballen” og er i forkant med å legge en plan/strategi for “confirmatory phase 3”, og har en tett dialog med FDA. De fikk nødvendige bekreftelser fra FDA
  • Skullerud er ikke overrasket over det som skjedde med MEI, men at dette ikke berører Nanov (kanskje det aller viktigste punktet)
  • Resultatene fra Betalutin blir alfa og omega for om de får AA. Her er vi virkelig på oppløpssiden og alt tyder på at Betalutin virker

Ting har tatt utrolig lang tid - men jeg tror i alle fall ikke, med kurs på under kr 15, at nå er tidspunktet å være ute av Nanov.

9 Likes

Er det noen som vil uttale seg om hva de tror sannsynligheten er for at Nanov får AA :wink:?

1 Like