Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Fra Photocure-rapporten; tungt å få tilgang til sykehusene i jan og feb, men recovery i mars.

Kan vel forhåpentligvis speiles til NANO og deres sykehusaktivitet?

impact on hospital access and staffing, which affected commercial operations in January
and February. Access and procedure volumes experienced a recovery in March

4 Likes

Greit å få med neste setning også kanskje: March showed a strong recovery as the Omicron variant
began to resolve, yet residual staffing shortages continue to impact the
business.

Vanskelig å tolke dette for Nano, de sier jo at ting tok seg opp i mars men at staffing fortsatt er et issue

3 Likes

Godt poeng, jeg leste faktisk ikke setningen helt ut, ble så oppglødd av det første der :joy:

Bra presisering :muscle:

NanoV har ikke regnet med inklusjoner i mars i det hele tatt, men 4-6 uker etter 1 . mars, dvs fra begynnelsen av april. Fra 1.april til 1Q er det tross alt nesten halvannen måned, slik at situasjonen bør kunne ha forbedret seg ytterligere i forhold til mars.

1 Like

Noe på gang i Nanov sist 13.60

Økte beholdningen i dag med 25%. Håper og tror at sykehusene har åpnet slusene og at tallene på fredag gjenspeiler det i ant. rekrutterte :pray:

3 Likes

Håper selvfølgelig du får rett, men håper du har spart litt krutt til kjøp på 11,5 fredag og :ok_hand:

Du må vente til fredda…

1 Like

Åpner nok for å gi presist antall i screening på fredag om innrulleringen er fette ræv :cry:

Håper de har klart 5 minst. Nesten et halvt år siden fullstopp den 7.januar

2 Likes

Har ingen store forventninger om eksplosiv rekrutering (0-2), helsevesenet er mest sannsynlig på felgen i flere av landene enda.

Ting tar tid og rekrutering til studier blir dessverre veldig nedprioritert av en presset helsesektor.

Når det kommer til «ikke bindende» informasjon fra selskapet så tar jeg det med en klype salt, jamfør «tidenes pipeline» i screening.

Får vi tidenes pipline nok en gang? bør bare bli bedre og bedre den

Tenker vi får 4-5 rekrutterte. Får vi dette sammen med en beskjed om at guiding opprettholdes tror jeg det er nok til 10-20% på kursen. Får vi mindre blir kursen drevet av emisjonsfrykt inntil “enrolment complete”.
Jeg tipper på følgende sluttkurs mandag 16.5 ved følgende innrullering:
0 innrullerte - Kurs 10,5
1 innullert - Kurs 11,2
2 innrullerte - Kurs 11,9
3 innrullerte - Kurs 13
4 innrullerte - Kurs 15,5
5 innrullerte - Kurs 16,5
6 innrullerte - Kurs 18
7 innrullerte - Kurs 19,5
8 innrullerte - Kurs 21
9 Innrullerte - Kurs 22,5
10 innrullerte - Kurs 25

Har et så stort lodd her at pulsen nok blir høy fredag kl 06.59 og meldingen leses mens det sitrer i magen … Først da vet man om man har tapt eller vunnet en pen årslønn. Lykke til alle sammen!

3 Likes

Om det er få innrullerte er det viktig å høre på hvilken forklaring de gir. Om de vet at det er mange rekrutterte som nærmer seg avklaring, men at det vil ta et par uker til, og de gjerne samtidig oppgir at de vil kunne gi løpende informasjon om inklusjoner fremover, tror jeg kursen fort vil holde seg. Jeg ser liten grunn til at de skal vente med videre info til Paradigme er fullført. Ikke minst skyldes det tidligere info om at de kan analysere dataene fom 116 pax. Hver ny innrullert vil kunne virke kurspåvirkende.

2 Likes

Skullerud sa jo at det tar 3mnd fra siste pasient er inne til readout?

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

Jeg har ikke sett tilsvarende fra andre selskaper at de børsmelder fortløpende på hver nye pasient. Antar som før at dette skjer pr. kvartalsgjennomgang eller ved andre større “anledninger” (emisjon, r&d day, data release med antall pax som tilleggsinfo), og selvsagt i godmeldingen når 120 nås.

“Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) are encouraged by the announcement of the news that the last patient have been enrolled for PARADIGME, its ongoing pivotal Phase 2b trial of Betalutin[® ]([177]Lu lilotomab satetraxetan) in 3[rd]-line relapsed rituximab/anti-CD20 refractory follicular
lymphoma (3L R/R FL). The Company reports “enrolment complete” stating that 120 patients have been enrolled into PARADIGME as of 24th August 2022.”

2 Likes

Blir nok :champagne:

Etterfulgt av en dundrende lyd fra :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

Bare å legge flaska på is.

2 Likes

Tror personlig på 0-1 pax i morgen. Det er ikke gått så lang tid siden sist og det går utrolig sent dessverre. Hvertfall dette jeg er innstilt på, så får vi svaret i morgen! Forventningene er på forumet er hvertfall for høyt som vanlig…

2 Likes

Du mener nok Freddan , tenker jeg :slight_smile:

Det er for sløvt ut fra investorhensyn å ikke informere om nye innrullerte fortløpende etter 1Q. NanoV skal ha en meget god forklaring på hvorfor det ikke skal gjøres, når vi i realiteten kun snakker 10 pasienter til readoutanalysen kan påbegynnes.

Hver pasient teller fremover. Dvs. alt som forsinker fremover må frem i lyset og begrunnes. Her har Skullerud et ansvar. Han har lovet å bygge tillit. Det blir lite tillit av å lage et 3 mndrs. nytt infovakuum. Hva andre selskaper måtte gjøre er ikke spesielt relevant. Er man i begynnelsen av et studie er heller ikke løpende info spesielt nødvendig.

Men når tiden trekker ut i månedsvis som her, og aksjekursen sterkt påvirkes av det, sier det seg selv at hver ny pax er en kurssensitiv opplysning, som bør meldes markedet.

3 Likes