Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

I det korte bildet har jeg sluttet å forvente for mye når det gjelder denne aksjen. Jeg forventer intet kursdrivende mtp rep.emi og dermed kansellering av denne i neste uke, og jeg forventer 0-3 nye innrullerte 1.mars. Når det er sagt, så blir jeg gjerne positivt overrasket.

4 Likes

“Expects” - rar formulering spør du meg.

Kanskje forbehold fordi man ikke vet hvem som tar vinterferie og når inne hos NNV

Hiver meg på konspirasjonsteoriene her. Det ER veldig merkelig å utsette en slik avgjørelse og samtidig bruke ordet «expects» på at de skal komme med en avgjørelse neste uke. Det har jeg aldri sett bli gjort før, i en situasjon der rep.emi vil måtte settes betydelig høyere enn markedspris. Kursen har jo vært under 14kr 99% av tiden siden 8. januar. Det er INGEN grunn til å utsette dette annet enn at man venter på «noe».

2 Likes

Tror man gjør lurt i å ha svært lave forventninger om at NANOV skal dra noe uventet positivt opp fra hatten på kort sikt.

Det er readout i 2.halvår, som gjelder. Deretter partner (forhåpentligvis).

3 Likes

«Noe» må det være. Det kan være både positivt, nøytralt eller negativt. Hadde det vært negativt ville det uansett vært veldig rart å utsatt rep.emi beslutning :sweat_smile:

Hadde det vært “noe” så ville dette blitt brukt ifbm emisjonen. Tipper Malene sitter (hektisk )å venter på at kursen skal gå over 14 så de skal kunne få inn litt ekstra i en evt. rep. emi.

1 Like

Malene har ikke tid til å følge med på kursen. Hun har flust av oppgaver knyttet til kommende rep emi de skal kjøre. I nanov er alle mann til pumpene for å fylle ut all dokumentasjon som må være på plass for å kjøre rep emi på 14 kroner, samtidig som kursen ligger stabilt rundt 13 kroner.

De vet jo at trofaste slitene aksjonærer som har vært med hele veien ned fra ATH, med påfølgende negative meldinger og utsettelser vil støtte opp om dette. Vi har jo kastet penger på bålet i 6 år, så hvorfor ikke fortsette noen år til.

1 Like

Ny podcast ute med blant annet fyldig dekning av Nanov: Spotify

2 Likes

Litt vanskelig å annonsere det før emi hvis det har noe med FDA/partner og/eller en søknad eller pågående forhandlinger rundt «noe». Kanskje ble emi utført for å sikre Nanov bedre kort i et slikt tilfelle, enten for å overbevise FDA eller i forhandling i deal-sammenheng.

2 Likes

Jeg tenker at mange av de som kjenner selskapet her inne heller kunne vært gjest hos radforsk når det gjaldt nanov. Det var jammen meg lite konkret.

Tja om du syntes det er ikke en god ide kjøp.

Hva mener du om markedet? njei da stiller jeg spørsmålet tilbake…

Det er masse relevant å ta tak i som man kunne diskutert. For eks verdsettelse i den fasen selskapet er i. Hva mener DNB om sjansen for å bli godkjent og være foretrukket medisin.

Antall pasienter og pris kan gi en pekepinn ift potensiale. Jeg fikk rett og slett ingen hjelp av DNB her.

10 pasienter igjen omtrent… men det føles jo som det er 100

Det eneste positive jeg kan komme på er om de ser an rekrutteringen og tenker ja dette vil slå ut positivt ved neste rapport. I det henseende vil det være lurt å vente lengst mulig med å ta en beslutning. Nå forventer vel alle kloss på 0 rekrutterte. Så et skal lite til å overaske positivt.

1 Like

Synes ihv det er en fin opsjon å kunne gi eksisterende aksjonærer ved potensielt positive news.

4 Likes

Dersom det ikke er papirarbeidet som tar all tiden, så er din forklaring den mest sannsynlige.
Dersom det skulle vise seg at de har rekruttert 3 kanskje endog 4 siden januar så er dette den gest overfor langsiktige og trofaste aksjonærer å få muligheten til å handle for 14 kr med et betydelig bedre bakteppe enn det som eksisterer for tiden.

2 Likes

Jeg har vel rabla om dette før. Men ok elendige tall og forsinkelse tatt i betraktning Max nedside 10 kr… max nedside om de failer totalt 5-7 kroner.

Det er nesten verdt ett bet på at det ikke failer. For da er jeg enig med de som skrev tidligere om oppside til 100 kr på godkjent medisin med AA. 150 med partner . Jeg tok på 13 som en av få for ett år siden før Q4. Så tok noe denne gangen også i ren motsatt psykologi. Kjøp når stemningen er som surest

1 Like

Da regner du vel med en ny 20% emisjon i løpet av sensommeren/tidlig høst?

Altså ser du for deg en en mcap på mellom 14-21 milliarder ved AA? Det er rimelig friskt!

Partner tar fort 50% av eierskapet i Betalutin også, glem ikke det

3 eller 4 rekruttere er helt i takt med siste rapportering 7. januar og vil helt klart rettferdiggjøre at de måtte melde avlesning i 2H 2022. Noe lavere enn dette vil true gjeldende guiding!

1 Like

Jeg har tenkt ca 10-12 milliarder mcap på AA. Så parter avtale på toppen. Men det blir vel motsatt rekkefølge. Først partner avtale så AA. En emisjon til på paradigme readout er vel ok.

1 Like

Kan fint se for meg at BP kan tilby den summen ved et oppkjøp.

Men tror det er glemmesak at markedet priser Nano til 10-12 milliarder ved AA.
5-6 milliarder er nok mer innenfor

Kan forklaringen være så enkel som at det kun mangler en pasient , og at vedkommende blir innrullert denne uken? Det vil sannsynligvis drive kursen over 14 kroner.

1 Like