Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Den grafen var interessant. Hvorfor nevner ikke analytikeren i DNB dette? I rapporten skrives det at de er fullfinansiert inn i Q1 2023, men historikken tilsier at de ikke vil la kassa gå mye under 200mill. Dermed kan jeg ikke se at kursmålet til DNB er sannsynlig hvis ikke emisjon er tatt høyde for. Det kommer vel an på hvor mye is i magen NANOV tør å ha når det gjelder kontantbeholdning vs. innrulling. Blir game of chicken det her :crazy_face:

Men hva er utgiftene i Nanov, når den siste pax er innrullert ?

2 Likes

Med Archer-1 som tilbud, tipper jeg det hadde vært omvendt. Da hadde CAR-T og bispesifikke kommet bak, på alle kriterier, bivirkninger, bruk, pris osv. Så her gjelder det for NanoV å få Archer-1 i forsøk så raskt som mulig. Tipper NanoV er i forhandlinger med FDA om det.

Ref fra Q&A 1Q22:

“How many have passed the 3-year readout at this point?”

" The last update that we have is the same as what we gave in the Q4 presentation, that those 6 are still in remission."

2 Likes

Dette er en vurdering som jeg stiller meg bak. Med daglig erfaring fra pasientbehandling post covid, så ser jeg at det har gått betydelig tregere å få eldre ut og i drift igjen enn jeg hadde tenkt meg.

På den negative siden så virket Skullerud litt “flat” og det kan ha sine naturlige forklaringer, men også at han ikke så noen rask recovery med med det første.

Personlig har jeg kjøpt mer rundt 11 tallet fredag, men med en viss bismak.

3 Likes

Jeg tror oppriktig mannen jobber fletta av seg, og har stresset med situasjonen siden han ble ansatt. Han virker som en mann for sitt ord og han liker tydeligvis ikke å ikke kunne levere. Håper det løsner for han og pasientene som kan ha nytte av behandlingen (og følgelig for oss aksjonærer).

13 Likes

Helt enig, men det hjelper fint lite når hverken pasientorganisasjoner, KOLs, opinionsledere eller pasienter kjenner til dette. Per i dag er det CAR-T og bispesifikke antistoff som får blest og traction fra nevnte.

Og det vil fort ta minimum 5 år før vi får data fra et større fase 3 studie med Betalutin+Rituximab

1 Like

Jeg ser at Q2 presentasjonen er fastsatt til 20.07.2022 Vanligvis er denne i slutten av august. Har sendt mail til selskapet, men ennå ikke fått svar.

Noen som vet om dette stemmer eller at det er en feil fra en overarbeidet Malene ?

2 Likes

Reagerte også litt på dette, kanskje hun skal til copacabana i august siden det er ferietid i europa og vil ha det unnagjort i forkant?

Kan bli vel mye å gjøre det; både finne en dato for Q2 samt finpusse på neste emisjonsprospekt … kan det bli sammentreff :slight_smile:

De melder vel ferdig innrullert før sommerferien, så smeller de til med en emisjon på 30,- før man surfer frem til en godkjennelse fra FDA :upside_down_face:

1 Like

Oppdatert grafen her med cash position fra Q1.

For å rekke read-out '22 må vi også ha LPD ila august (3mnd read-out+1mnd bearbeiding), ikke september som DNB skriver. Altså 3,5 pasienter innrullert per måned til og med august.

Om de følger rytmen fra tidligere, kommer det en ny emisjon rundt 200MNOK cash position i juli/august (derav tidlig Q2?). Da må vi håpe på LPD før det, for hvis ikke vil en 20% emi kun gi nye 200M og kjøpe kun 2 kvartaler til på nåværende nivåer. LPD ila juli betyr 4,8 pasienter innrullert per måneden til og med juli.

Risky spill med tidlig Q2 fordi status innrullering vil avdekke med god presisjon om det er mulig å nå guidet read-out eller ikke. Ryker guiding før emisjon blir det ikke mye penger inn med 20% handlingsrom, og vi må kanskje til med EOG for å øke emisjonsstørrelse.

5 Likes

Mcap 1,270 Mill. Kurs 10,94.

Dyrt billig?

1 Like

De var vel priset til over 4 Mrd på et tidspunkt? Vil påstå at 1,3 Mrd er billig.

3 Likes

Å hente 20% på 6-10kr gir ikke nano nok. De må hente mer, er dessverre blitt realiteten.
20,000,000.00 aksjer = 120mill - 200 mill.
Minus 20-30 mill i tilrettelegging. Netto 100-170 mill.

Ellers må det flys inn pasienter i studien noe som har vist seg å være umulig :sweat_smile:

1 Like

De må rekruttere ferdig før de henter per penger. Enkelt og greit. Å snakke om 20% av dagens kurs når de har et par hundre millioner kroner på bok er meningsløst.

5 Likes

Q2 i sommerferien er vel litt som en melding fredag kveld? :see_no_evil::speak_no_evil::hear_no_evil:

3 Likes

Hadde virkelig troa på selskapet skulle levere 12mai, men nå har jeg mest tro på 10-20% ned. Synes egentlig det er rart at vi ikke har gått mere ned allerede med tanke på konsekvensene. Skullerud opprettholder guidingen. Ja da. Selvfølgelig gjør han det! Men:
2 hele passienter innrulerte, lite penger og dermed stor sansynlighet for utvanning til enda lavere kurs enn sist, selskapet på sparebluss som betyr enda mer utsettelse av andre satsingsområder, mulig forestående korreksjon/resesjonen …
Håper jeg ser lysere på livet som Nanoaksjonær på onsdag :pray:

5 Likes

Hvordan i alle dager skal cash posisjon klare å overleve denne rekruteringstakten? Det må du prøve å fortelle meg!

De kan ikke risikere selskapet. Dette er opplagt.

  1. de må hente mer enn 20%.
  2. de må ha partner
  3. de må rekruttere fortere
2 Likes

Det finnes andre måter å styrke selskapets finanser. Det gir lite mening med nye 20-40% rabatt for å drifte 2-3 mnd til…

1 Like

Få inn en partner, får gi ekstra store andeler av fremtidige salg.