Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Dataene er alt, men det er ikke noe nytt at pasienter i studiene kan dø av andre ting enn det de er i studien for. Alt fra bilulykker til annen sykdom som covid.

Dette kan ikke komme som en bombe ut av intet heller? Virker som din agenda er å spre ytligere usikkerhet enn det vi allerede sliter med som er innrullering.

Hvor var disse spørsmålene i fjor når innrulleringen var på bedringens vei?

Både du og @rosasky dukker opp som dugg for solen med engang det er noe på fære med enda mer skremsel som egentlig i bunn og grunn er uberettiget.

Spørsmål svares såklart og usmakligheter unngås, men jeg stiller et spørsmålstegn til timingen din som viser noe helt annet enn en alminnelig kjettersk tanke…

4 Likes

Hvorfor det?
Det er akkurat de samme dataene man leser av og får uavhengig av hvor lenge studien dras ut.

Grunnen til at man blir oppgitt er at man med jevne mellomrom (gjerne når det er mye shortaktivitet - f.eks ved kvartalsrapporter) får slengt de samme påstandene/spørsmålene ut på forum hvor folk plutselig er veldig “usikre” på alt mulig som ikke er reelle bekymringer.
Og når man bekymrer seg for at noen av deltagerne i et kreftstudie dør før alle er innrullert, da synes jeg man bare bør ta innover seg at tilbakemeldingen om at bekymringen er dum også kan være berettiget. Det er vanskelig å tro at noen kan ha investert noe som helst i et firma når de vet såå lite om hva firmaet driver med. En viss grad av tilegning av kunnskap og selvinnsats må man nesten kunne forvente også før man slenger ut sterke bekymringer/påstander/meninger på et forum som diskuterer et selskap.

Så lenge AA avhenger av safety og ORR som primærendepunkt, så er det vel evnt 3 mnd data som er mest relevant. Om dette hadde vært en reell fare, så ville selskapet måttet melde dette og evnt diskutere dette med FDA om studien måtte utvides. Om du vil ha min vurdering, så er det først og fremst safety de trenger så mange som 120 pasienter inkludert for å konkludere hvorvidt dette produktet skal komme på markedet. For å virdere safety følges pasienter tett den første måneden ca. Effekten er ganske åpenbar og kan konkluderes om på langt lavere antall pasienter, så jeg bekymrer meg igrunnen ikke for kvaliteten av disse tallene. Fase 3 som bekreftende studie vil videre kunne konkludere på dette. (da som mer-effekt sammen med rituximab i et randomisert studie målt mot rituximab)

Åja du mener litt slik som:

og

For å stille et spørsmål som i sin natur er litt provoserende: Er du litt hyklersk, eller…?

6 Likes

Jeg er ikke mer glad i usikkerhet enn noen andre- tvert imot! Jeg startet min investor “karriere” i NANOV og har vært med i alle emisjon unntatt den siste. Jeg kunne kjøpt meg en bil for papirtapet jeg har på NANOV.
Men nå føler jeg (understreke føler) at ledelsen i selskapet ikke er ærlige med meg som investor når de i hver eneste presentasjon ikke leverer unntatt på store kostnader.

Synes dere at man skal unngå å poste noe annet enn hurra-rop, :rocket: :rocket: :rocket: og Skullerud-tilbedelse?

1 Like

Prøvde å foreslå det var lurt å stille seg utenfor i forkant av Q-pres.

Så klart veldig kjettersk å spre sånn usikkerhet. Her skal det hausses. Kursen skal opp. Double digit innrullering heretter.

Blir for dumt synes jeg.
Hva forventer du av innrullering til 20. Juli om du er av oppfatning at guiding skal holde?

Om guiding ikke holder og man må hente penger i etterkant av Q2 som jeg tror, så vil jeg mene det er smart å putte pengene et annet sted til etter dette er i orden

Du har min støtte når det kommer til den dårlige jobben ledelsen har vist gjennom flere år, når det kommer til innrullering, burn rate og generel selskaps virksomhet som ofte bytte av viktige nøkkel stillinger ergo; CEO osv… men det stopper der.

De andre problemene du skisserer er faremomenter/ risiko alle som investerer i biotech må leve med.

Har det virkelig blitt hauset noe så jævlig her før siste kvartal egentlig? Mener siste meningsmåling viste at en større mengde forventet 4 innrullert. Og dette tallet er under guiding…

5 Likes

Du skriver jo så mye bajs på hver eneste biotektråd at du kan jo umulig være investert i noen av de.

Utfordring;
Skriv noe positivt om aksjen du nå kommenterer. Kanskje du ender opp med å handle

Eller er ikke skyen så rosa likevel?:upside_down_face:

4 Likes

Synes dessverre det negative overskygger det positive for mange av selskapene. Synes da det er bedre å skrive om det dårlige enn å løfte fram det positive, og dysse ned det negative.

Solgte meg ut av nano før fredag 13. Kommer ikke til å kjøpe meg inn igjen før 20. Juli. Ser liksom ikke hvorfor man skal det? Åpenbare store utfordringer og negativt “nytt” vil komme slik jeg ser det. Synes alle som skriver negativt om selskaper gjør en veldig viktig jobb. Mange av de virker å ha fått rett i det meste.

Har en slump i Photocure og en i ultimovacs. Mer komfortabel med risk/reward og ledelse/mangement der.
Kunne tenkt meg aksjer i oncoinvent.

1 Like

Deilig med mer motvind :face_vomiting::sweat_smile:

Dette er virkeligheten i USA totalt. Som man ser i det du linker til bamse er tydeligvis alle nyheter gode pressenyheter. Men sannheten? Det nivået er nå langt lavere enn i beg. av 2022. Snagget er at i nov. 21 var ikke siste bølgen kommet i gang, men lå lavt.

Å dermed lage sensasjon målt mot da er å koke suppe på en spiker. Se heller på disse kurvene for å sjekke virkeligheten.

3 Likes

Jeg snakker ikke om deg, men artikkelen. Men klart du burde sett at vinklingen i overskriften ikke stemte med grafene. og hvilket inntrykk innlegget ditt dermed ga.

Jeg reagerte dermed på type uttrykk som “highest levels” når det ikke stemmer.

3 Likes

Hørte på callen nå til morgenen, med ekstra fokus på hvorfor han sier at vi skal forvente at ting skal bedres vesentlig og at vi skal se to-sifret rekruttering igjen.

Hoveddriveren, og som jeg ser veldig få har kommentert rundt, er at nå er hele Europa tilgjengelig for de igjen og de kan gjøre face til face møter, som beviselig har avgjørende effekt når det gjelder å få pasienter ombord.
I USA har de fortsatt ikke fysisk tilgang til klinikkene.

Jeg tolker budskapet fra Skullerud som; dere har hørt oss være positive før, vi har ikke levert på det, av flere årsaker. Nå vil vi at dere skal høre på oss en gang til (dette sier han ordrett), og grunnen er at Europa er åpnet. Derfor skal dere kunne forvente tosifret rekruttering og at vi leverer toplinje data innen utgangen av året.

Det er helt åpenbart at Skullerud legger hodet på blokka og uttrykker tro på at ting nå vil snu vesentlig. Hør gjerne dere andre også på de tre - fire minuttene etter at han refererer til hvorfor vi skal forvente å se tosifret.

14 Likes

Hadde vært atskillig mer skeptisk hvis de skulle oppnå tall som de aldri har vært i nærheten av å oppnå tidligere, men her dreier det seg altså om å gjenta bedriften fra tidligere. Og siden dengang er også mange nye tiltak effektuert for å optimalisere rekrutteringsprosessen fra A ti Å. Risikoen ligger der selvsagt, men jeg har ivhertfall svært sterk tro på at guidingen innfris. DNB tviler llitt, men har jo likevel et kursmål på 21 - noe som understreker at aksjen befinner seg ute på billigsalg nå.

3 Likes

The market is witnessing growth due to the presence of a robust product pipeline and favorable government initiatives to improve access to nuclear medicine. Currently, betalutin, omburtamab, yttrium-90 microspheres, PNT2003, 177Lu-PNT2002, are some of the products under clinical trials.

Nuclear Medicine Market Size Worth $24.4 Billion By 2030 Due To - WICZ

15 Likes

He, he, Betalutin nevnes til og med først. Får ta med seg de positive momentene man kan.

7 Likes

Ganske motstridende dette i forhold til ekspertene på TI som har spådd døden for radiopharmaceuticals:

The presence of a favorable reimbursement scenario for radiopharmaceuticals in the U.S. is anticipated to boost market growth. In 2020, the Center for Medical Services (CMS) offered a USD 10 add-on payment for Tc-99m derived from non-highly enriched uranium (HEU) for hospital outpatient service in addition to payment for imaging procedures. The initiatives, in turn, led to greater patient access to much-needed diagnostic nuclear medicines used for life-threatening diseases.

The global nuclear medicine market size was estimated at USD 8.1 billion in 2021 and is expected to reach USD 24.4 billion by 2030, expanding at a CAGR of 13.0% during the forecast period.

10 Likes

litt kildekritikk:
Det sitter ungdommer som sild i tønne i Indias hovedstad for nettscam (Pune) og masseproduserer rapporter om alt og ingenting.
De 4 siste rapportene er PayPerViewTV-, Public Transportation- , Bags and Containers- og Butter Market Size.

De trenger bare 1(!!) som er villig til å betale noen tusen dollar for ett eksemplar så er året reddet :grinning_face_with_smiling_eyes:

edit: noen ble visstnok støtt av å bli vist dette innlegget og flagget det, lykke til med egne vurderinger av kilder…

3 Likes

Betalutin i sig selv er god nok, men forbrug af mange penge i NANOV er noget helt andet.

1 Like