Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

1 Like

Deilig med mer motvind :face_vomiting::sweat_smile:

Dette er virkeligheten i USA totalt. Som man ser i det du linker til bamse er tydeligvis alle nyheter gode pressenyheter. Men sannheten? Det nivået er nå langt lavere enn i beg. av 2022. Snagget er at i nov. 21 var ikke siste bølgen kommet i gang, men lå lavt.

Å dermed lage sensasjon målt mot da er å koke suppe på en spiker. Se heller på disse kurvene for å sjekke virkeligheten.

3 Likes

Jeg snakker ikke om deg, men artikkelen. Men klart du burde sett at vinklingen i overskriften ikke stemte med grafene. og hvilket inntrykk innlegget ditt dermed ga.

Jeg reagerte dermed på type uttrykk som “highest levels” når det ikke stemmer.

3 Likes

Hørte på callen nå til morgenen, med ekstra fokus på hvorfor han sier at vi skal forvente at ting skal bedres vesentlig og at vi skal se to-sifret rekruttering igjen.

Hoveddriveren, og som jeg ser veldig få har kommentert rundt, er at nå er hele Europa tilgjengelig for de igjen og de kan gjøre face til face møter, som beviselig har avgjørende effekt når det gjelder å få pasienter ombord.
I USA har de fortsatt ikke fysisk tilgang til klinikkene.

Jeg tolker budskapet fra Skullerud som; dere har hørt oss være positive før, vi har ikke levert på det, av flere årsaker. Nå vil vi at dere skal høre på oss en gang til (dette sier han ordrett), og grunnen er at Europa er åpnet. Derfor skal dere kunne forvente tosifret rekruttering og at vi leverer toplinje data innen utgangen av året.

Det er helt åpenbart at Skullerud legger hodet på blokka og uttrykker tro på at ting nå vil snu vesentlig. Hør gjerne dere andre også på de tre - fire minuttene etter at han refererer til hvorfor vi skal forvente å se tosifret.

14 Likes

Hadde vært atskillig mer skeptisk hvis de skulle oppnå tall som de aldri har vært i nærheten av å oppnå tidligere, men her dreier det seg altså om å gjenta bedriften fra tidligere. Og siden dengang er også mange nye tiltak effektuert for å optimalisere rekrutteringsprosessen fra A ti Å. Risikoen ligger der selvsagt, men jeg har ivhertfall svært sterk tro på at guidingen innfris. DNB tviler llitt, men har jo likevel et kursmål på 21 - noe som understreker at aksjen befinner seg ute på billigsalg nå.

3 Likes

The market is witnessing growth due to the presence of a robust product pipeline and favorable government initiatives to improve access to nuclear medicine. Currently, betalutin, omburtamab, yttrium-90 microspheres, PNT2003, 177Lu-PNT2002, are some of the products under clinical trials.

Nuclear Medicine Market Size Worth $24.4 Billion By 2030 Due To - WICZ

15 Likes

He, he, Betalutin nevnes til og med først. Får ta med seg de positive momentene man kan.

7 Likes

Ganske motstridende dette i forhold til ekspertene på TI som har spådd døden for radiopharmaceuticals:

The presence of a favorable reimbursement scenario for radiopharmaceuticals in the U.S. is anticipated to boost market growth. In 2020, the Center for Medical Services (CMS) offered a USD 10 add-on payment for Tc-99m derived from non-highly enriched uranium (HEU) for hospital outpatient service in addition to payment for imaging procedures. The initiatives, in turn, led to greater patient access to much-needed diagnostic nuclear medicines used for life-threatening diseases.

The global nuclear medicine market size was estimated at USD 8.1 billion in 2021 and is expected to reach USD 24.4 billion by 2030, expanding at a CAGR of 13.0% during the forecast period.

10 Likes

litt kildekritikk:
Det sitter ungdommer som sild i tønne i Indias hovedstad for nettscam (Pune) og masseproduserer rapporter om alt og ingenting.
De 4 siste rapportene er PayPerViewTV-, Public Transportation- , Bags and Containers- og Butter Market Size.

De trenger bare 1(!!) som er villig til å betale noen tusen dollar for ett eksemplar så er året reddet :grinning_face_with_smiling_eyes:

edit: noen ble visstnok støtt av å bli vist dette innlegget og flagget det, lykke til med egne vurderinger av kilder…

3 Likes

Betalutin i sig selv er god nok, men forbrug af mange penge i NANOV er noget helt andet.

1 Like

Helt enig, derfor er det betryggende at dette kommer ikke fra et slik hold. (For what’s worth…)

3 Likes

Elsker den der :rofl:

Hva har dere som kursmål ved ferdig innrullert Paradigme studie, LPD (Uten videre utvanning) ?

I alle fall godt over siste 2 års topper i kursen.

Tror forventningene til utfallet av en positiv read out når vi endelig er i mål med rekrutteringen bør løfte aksjen til minst 45 - 50 kroner.

3 Likes

Min vurdering er at markedet har priset selskapet til +3,5 MRD i mcap ved flere anledninger når innrulleringen så ut til å være i rute mtp guiding. Jeg forventer noe over dette, men så er vi 20% utvannet siden kurstoppene på 35 (intradag). Jeg anslår derfor en kurs på 35.

LPD: Kurs 30-35
Data readout: 40-45
Partneravtale: 60-70

6 Likes

Da velger jeg partneravtalen.

4 Likes

Kanskje, men før det skal vi nok en real tur ned på one digit.

Tipper vi har 3 dagers regelen bekreftet i tillegg til en dobbelbunn på 10.6 så kan den snu Nordover i morgen :upside_down_face:

8 Likes