Helt enig, derfor er det betryggende at dette kommer ikke fra et slik hold. (For what’s worth…)
Elsker den der
Hva har dere som kursmål ved ferdig innrullert Paradigme studie, LPD (Uten videre utvanning) ?
I alle fall godt over siste 2 års topper i kursen.
Tror forventningene til utfallet av en positiv read out når vi endelig er i mål med rekrutteringen bør løfte aksjen til minst 45 - 50 kroner.
Min vurdering er at markedet har priset selskapet til +3,5 MRD i mcap ved flere anledninger når innrulleringen så ut til å være i rute mtp guiding. Jeg forventer noe over dette, men så er vi 20% utvannet siden kurstoppene på 35 (intradag). Jeg anslår derfor en kurs på 35.
LPD: Kurs 30-35
Data readout: 40-45
Partneravtale: 60-70
Da velger jeg partneravtalen.
Kanskje, men før det skal vi nok en real tur ned på one digit.
Tipper vi har 3 dagers regelen bekreftet i tillegg til en dobbelbunn på 10.6 så kan den snu Nordover i morgen
Da må nok nano gå kraftig mot stormen imorgen
Emisjonsmelding da, eller?
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Algeta sin Alpharidin ble godkjent på grunnlag av en på forhånd planlagt interrim-avlesing etter opp mot 1000 Pax var innrullert i deres fase 3.
Det som forespeiles over er ikke mulig. Vi får avvente paradigme ferdig innrullert og så håpe en godkjenning kan komme ila h2 2023. Den kan nok muligens bli brukt litt off label, spesielt om safety er så bra som vi håper. Og da tror jeg MZL er en indikasjon som vil være aktuelt i så måte. Men fase 3 er den store verdidriveren når det gjelder kombinasjonsbehandling. Det blir spennende å se oppsettet for dette og om det legges opp til interimavlesing på denne f.eks.
Godt poeng. Egentlig det eneste som gjør at jeg ikke kjøper på disse nivåene, har fulgt selskapet såpass lenge at jeg vet at de kommer med emi melding når kassen nærmer seg 250mnok (+/-). Det vil i tilfelle være nye takter om det ikke skjer.
Det “positive” med en slik melding vil være hvis de samtidig melder om at de er back on track ifht. rekruttering: det er vel eneste måten å unngå en massiv rabatt på nå, med børsklimaet vi har…
Stiger på en ganske så rød dag. Kanskje har vi sett bunnen?
De skal melde at paradigme er on track i noget tid i forvejen for at få kursen op inden de rammer d. 20 juli. På dette tidspunkt vil kasse beholdning nok være omkring de 250 kr. Men tænker de overhovedet på kurspleje…Det tvivler jeg på ellers vil de nok melde de nye indrulleringer løbende (f.eks hver måned).
Greia er vel at, ja mest sannsynlig en emi til. 10-20% ned. Alternativt en tidlig partneravtale, sammtidig med ferdig rekrutert. De har jo nevnt flere ganger at de har tette dialoger om dette.
Men også, ferdig rekrutert = dobbel, om ikke trippel kurs…
Derfor er vel ikke så mange interessert i å selge på dette nivået, uansett makro. Dette kommer jo til å skje veldig tett på hverandre, slik det ser ut.
Jeg tør ikke ta sjansen på å sitte utafor. Begrenset nedside, kjempe stor oppside.
En ting er sikkert som kanskje folk glemmer med ordet emisjon og kapitalinnhentning:
Nordic Nanovector er nå i ferd med å bli et kommersielt selskap, de har løpende forpliktelser til underleverandører og organisasjoner i pasientforbindelse, at de ikke slipper seg for langt under en gitt kapitalmengde er derfor innlysende og burde ikke komme som noen overraskelse på noen her inne.
I så måte henger ikke kapitalen og rekruttering sammen, men er to prosesser som går parallelt. Målet er at ledelsen nå greier å legge den ene et par hestehoder foran den andre, som de nå i lys av omikron har feilet på. Det blir dødt løp om hva som kommer først av enrolment complete eller private placement og som det nevnes her er en positiv mellomting en eventuell emisjon med liten rabatt grunnet forbedret rekrutteringstempo, selv om det er langt på etterskudd og burde ikke kostet så mye til å begynne med. Dette må jo være tidenes dyreste studie samt skremme bort flere beilere om dette er kostnadsbildet de kan forvente seg om de ønsker å kjøpe selskapet(noe som selvsagt ikke burde være tilfellet)
Det er ikke så vanskelig å se at det ble solgt ganske bra eksempelvis fra en aktør i etterkant av innlån(mest sannsynlig fra nordnet og ftf), gitt at jeg har forstått listene riktig. Så for å legge hodet på stabelen; jeg tror ikke det er så mange reelle selgere igjen på dette nivået.
Det er mye spennende som skjer i nano, men selvsagt finnes det noen ankepunkter i hva som angår prestasjon opp mot f.eks lønn og bonus. Satser på at styret blir litt strengere rundt sistnevnte i det minste.
Så får man regne med at Skullerud har sine ord behold, jeg håper ikke han er japansk stolthet og tar hatten å går på egenhånd om han må stå nok engang å forsvare full trakt men dårlig rekruttering… Mannen virker til å være hel ved, men han burde riste litt i treet og piske fart i de andre han har rundt seg. Samlet nettverk i den ledergruppen ser ut til å være endeløst, litt politisk kapital burde de ha og ikke minst risikere ovenfor sentre og medicals slik at rekruttering bedres.
Emisjonsmelding da, eller?
Ikke helt enig i dette. Vil tro det er store kostnadssynergier for en aktør som allerede er etablert på feltet, eksempelvis Novartis og Bayer.
Det er det ikke snakk om